מסה ועלייה במשקל

הנושא בפורום 'כללי' פורסם ע"י Ln_726, ‏6/11/19.

טוען...
  1. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    מתאמנת ברצף בערך חמישה חודשים ועליתי 3 קילו (54-57) . אני שואפת בערך להגיע ל59 ק''ג לפחות לפני שאני אתחיל חיטוב. עכשיו העניין הוא שאני רואה שהרבה (גברים במיוחד ) עולים במשקל בצורה יותר זריזה והשלוש קילו הללו לוקח להם רק חודש לעלות אותם . האם זה תקין או שאני מתקדמת בקצב איטי מידי ? אני גם לא ממש בטוחה אם מדובר כלל במסת שריר אני מנחשת בגלל שאני מקפידה לאכול נכון ולהתאמן קבוע ולעלות משקלים .
     
    Sergio_Katz ו-אני=] אוהבים את זה.
  2. 817 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,105
    לייקים:
    661
    מין:
    נקבה
    עוקבת :)
     
  3. 1,030 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    933
    לייקים:
    645
    מין:
    נקבה
    איך את מרגישה? את רואה שינוי? לדעתי ככל שקצב העלייה איטי ככה תצברי פחות שומן. אני יכולה לומר על עצמי שראו לי את הצלעות ואחרי שעליתי לאט 3 קילו ממש רואים התחלה של קוביות(רק התחלה.אני סתם חיה בסרט) ואפילו הישבן שלי קיבל צורה. אבל אולי כי אני הייתי ממש מתאמנת מתחילה בלי מסה
     
    yujinius, MonkeyD ו-אני=] אוהבים את זה.
  4. 1,616 נק' מוניטין
    0
    MonkeyD

    MonkeyD משתמש קבוע

    MonkeyD
    הצטרף:
    ‏30/9/18
    הודעות:
    1,574
    לייקים:
    1,043
    מין:
    זכר
    לגברים יש פוטנציאל גבוה יותר של מסת שריר כללית + קצב מהיר יותר של בניית מסת שריר, ככה שאל תשווי את עצמך לגברים מהבחינה הזו.
    אני לא יודע לגבי הקצב של נשים, אבל תהיי קשובה לגוף אני מניח...



    אגב 3 קילו בחודש זה מוגזם גם לגברים.
     
    Sergio_Katz, yujinius, Ln_726 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  5. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    כן אני רואה שינוי ממש הישבן במיוחד וגם בידיים ובגב , פשוט כמעט ואין לי תרגילים לבטן בגלל שהאחוז שומן שלי שם נמוך מי מה שהבנתי מהמאמן אז אני כמעט ולא עובדת על הבטן אבל אני רוצה האמת להכניס לתוכנית רימונים גם תרגילי בטן יותר אינטנסיביים..
     
  6. 114 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    357
    לייקים:
    86
    מין:
    זכר
    3 קילו זה די הרבה בחודש, אלא אם זה מישהו שרק התחיל להתאמן ובמקרה הזה מדובר בנוזלים פשוט.
     
  7. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    אז לגיטימי לעלות 3 קילו בזמן כזה ? ואיך אני יכולה לדעת מתי להתחיל חיטוב ? או שזה פשוט החלטה ותחושה שלי?
     
  8. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    לגיטימי+, 3 ק"ג זה הרבה בחודש.

    בכל מקרה להתחיל חיטוב זה נטו החלטה שלך, אין משהו קבוע,
    תסתכלי במראה ותחליטי...
     
  9. 114 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    357
    לייקים:
    86
    מין:
    זכר
    בחודש הראשון כן.
    תסתכלי במראה ותראי מה את מעדיפה.
     
    ליאמוש ו-אני=] אוהבים את זה.
  10. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    לא נראה לי שהבנת לי לקח חצי שנה לעלות את זה .
    --- עידכון הודעה, ‏6/11/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏6/11/19 ---
    בחצי שנה *
     
  11. 1,030 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    933
    לייקים:
    645
    מין:
    נקבה
    אני יכולה לומר לך שאני לא עובדת על בטן בכלל.(כנראה שאני גם צריכה להתחיל) אבל עדיין רואים שינוי בבטן. בעיקר כי רוב תרגילי הרגליים עובדים גם על הבטן.
    AC89E619-5BEA-4FBB-9996-4A2B40863C5A.png
     
  12. 114 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    357
    לייקים:
    86
    מין:
    זכר
    אל תמהרי לעלות במשקל, 3 קילו בחצי שנה לאישה נשמע לי לגיטימי לגמרי, תעשי את התרגילים המורכבים, תעלי במשקלים ויהיה בסדר.
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  13. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    חח אני אני לא יודעת איזה תרגילים את עושה אבל אני לא מרגישה את הבטן בשום צורה התרגילים רגליים חחח אבל סחטיין עלייך רואים שיש לך כבר קוביות
     
  14. 3,175 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,931
    לייקים:
    2,024
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    רק תחושה.
    אל תתני לאף אחד או אחת להחליט מתי את צריכה לרדת בשומן או לצבור שריר (אלא אם כן מדובר בתת שריר קיצוני, או השמנה מטורפת).
    אני אישית חושב שגם גברים וגם נשים נראים יפים עם ריפוד קטן של שומן.
    יש משהו מגניב בגבר על אחוז שומן חד ספרתי, כמו שיש משהו מגניב בשן של שועל. אבל זה לא יפה בעיני.

    תתני לתחושות שלך לכוון אותך, רק לא לתת משקל.
    יותר קל להגיע למטרה הנכספת של אחוז שומן נמוך יותר עם אחוז שריר גבוה יותר, עם תקופת מסה ארוכה יותר כמו 6 חודשים או משהו כזה, אבל זה ממש משתנה בין אנשים, אז אין כלל ברור.
     
    Sergio_Katz ו-אני=] אוהבים את זה.
  15. 1,030 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    933
    לייקים:
    645
    מין:
    נקבה
    אלו תרגילים את עושה?
    והלוואי....זה התחיל שהייתי בעודף משקל ואז ירדתי לא טוב ברמה שראו לי את הצלעות ואני במסה ארוכה עכשיו
     
    אני=] אוהב/ת את זה.
  16. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    איו לי מטרה כל שהיא להגיע לתת משקל, אני העלתי מסה גם בגלל שהייתי במשקל יחסית גבולי 53 ו168, ולי אישית יותר מידי פשוט להוריד משקל , אז שאני חושבת על זה אני פשוט אשאר עם המסה , עם כמה שזה מפתיע אני מרגישה יותר מחוטבת עם העלייה במסה , יכול להיות שעדיף לי לא לעשות חיטוב בכלל וזהו לפחות לא בשנה הקרובה..
    ודווקא נחמד לאכול הרבה ולא להרגיש רע עם זה
     
    Sergio_Katz, אני=] ו-elchonon אוהבים את זה.
  17. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    אם זה בחצי שנה זה קצב מצויין למסה לא הכי מלוכלכת, מה גם שרואים שאת על אחוז שומן טוב.
    בעזרת גנטיקה טובה אפשר לקבל מסה די נקייה מתזונה די מלוכלכת.

    גם אני לא עושה אימוני בטן ויש לי 8 קוביות בבטן, אין שום קשר אחד לשני...
    אימוני בטן זה יותר בשביל יציבה ולחזק שרירי ליבה ולא בשביל מראה של קוביות.

    בכל מקרה כמעט בכל תרגיל מורכב שתעשי הבטן תעבוד חזק (סקוואט / דדליפט / פרס וכו')
     
    AviAmo ו-אני=] אוהבים את זה.
  18. 13 נק' מוניטין
    0
    Ln_726

    Ln_726 משתמש מתחיל

    Ln_726
    הצטרף:
    ‏27/10/15
    הודעות:
    46
    לייקים:
    13
    מין:
    נקבה
    וואלה לי אין קוביה אפילו אחת ..
     
  19. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    עניין של פילוג שומן בגוף וכמובן אחוזי שומן, מסת שריר מהר מאוד תגיע למצב שהיא במיצוי גבוה וההתקדמות תהיה בלתי
    נראית לעין, זאת אומרת שגם אם תעשי 1,000 כפיפות בטן ביום אומנם השרירי בטן שלך יהיו יותר חזקים, אבל מוסתרים מאחורי
    שכבת שומן שמפריעה להם לבצבץ החוצה.
     
    Ln_726 אוהב/ת את זה.
  20. 1,030 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    933
    לייקים:
    645
    מין:
    נקבה
    או מסת שריר נמוכה מאוד לא? אני הגעתי למצב של סקיני פט והעלייה במשקל רק גרמה לשרירים לבלוט, כמובן תוך כדי עליתי גם בשומן
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...