מאזן קלורי חיובי

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י ליאמוש, ‏4/11/19.

טוען...
  1. 1,068 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    970
    לייקים:
    677
    מין:
    נקבה
    היי,האם הכוונה של מייק הייתה שלא ניתן להשלים בפלוס קלורי גדול מידי אם לא היינו בפלוס באחד הימים?
    (כיאילו נניח שאני צורכת 2000 קלוריות. ויום אחד אכלתי 1500. אז יום למחרת אני אוכל 2500?)
    8D114864-BBE5-4A88-A95D-DC08931CE140.png
     
  2. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
    שאלתי את מייק לגבי זה. וזאת התשובה - ״בעלייה במסת השריר זה לא שבועי. בחיטוב כנראה שכן״
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  3. 907 נק' מוניטין
    1
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,202
    לייקים:
    731
    מין:
    נקבה
    אוף :/
    טוב מקווה שפספוס של 300 קל' חד פעמי זה בקטנה חח
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  4. 1,068 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    970
    לייקים:
    677
    מין:
    נקבה
    שכיאילו אי אפשר להשלים מאזן קלורי חיובי. באסה
     
  5. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
    אני חושב שיש גבול מסויים אבל אם תשלימי למשל 500 ק או קצת יותר, לא נראה תיהיה עליה כלשהי בשומן..

    @kotzer נשמח לשמוע את דעתך בנושא.
     
    Sergio_Katz, אני=] ו-ליאמוש אוהבים את זה.
  6. 8,524 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,265
    לייקים:
    4,852
    מין:
    זכר
    לגבי מה המחקרים אומרים זה אני לא בטוח, זה מייק יודע יותר טוב ממני, לגבי המנגנונים למה אחד זה שבועי ואחד לא אני יכול לתת את הדעה שלי.
    בחיטוב זה שבועי בגלל שזו הכל שאלה של איזון בין מאגרי האנרגיה, כל עוד האנרגיה הזמינה בדם תהיה פחות ממה שדרוש, הגוף יצטרך לפצות על זה ממאגרי האנרגיה, ובגלל שבמנוחה אנחנו שורפים בעיקר שומן, זה אומר שרוב הזמן אנחנו נפצה על זה עם שומן. זה פחות משנה אם הגירעון גדול פחות או יותר בימים מסויימים, העיקר לשמור לאורך כמה שיותר זמן מחסור קלורי.
    במסה צריך להבדיל בין מסה איכותית ללא. מסה איכותית תהיה שריר, וכדי לבנות כמה שיותר שריר צריך לעמוד בקצב הבניה של השריר ולספק לו חומרי תזונה בזמן. אם תאכלו כל יום מספיק בשביל 100% ממה שהגוף יכול לבנות שריר, אז הבניה של השריר תהיה 100% (בתנאים אופטימליים, לא נכנס לדקויות כרגע). אם תאכלו יום מסויים בשביל 80%, אז הבניה תהיה ב-80%. אם יום למחרת תשלימו את החסר אז אתם תאכלו בשביל 120%, אבל זה לא אומר שהגוף יכול לבנות ב-120%, אולי הוא יכול להאיץ מעט כדי להשלים פערים ל-105%-110%, אבל עדיין יהיה אקסטרה שלא ילך לבניית שריר, וילך פשוט לבניית שומן.
    נכון שיום אחד לא יעשה הבדל, אבל מי שינסה לעבוד בשיטה של צריכה שבועית ולא יומית במסה כנראה יצבור יותר שומן ככה
     
    אני=], Sergio_Katz ו-Strongstone אוהבים את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...