חזרות גבוהות=מסת שריר

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Arilos, ‏3/11/19.

טוען...
  1. 91 נק' מוניטין
    0
    totti99

    totti99 משתמש פעיל

    totti99
    הצטרף:
    ‏2/12/14
    הודעות:
    842
    לייקים:
    71
    מין:
    זכר
    יש לך את התוכנית עדיין?
    מעניין אותי הנפח שהגעת איתו למשקלים האלה בפיצול גבוה
     
  2. 8,489 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,236
    לייקים:
    4,817
    מין:
    זכר
    זמן הוא לא חלק מהמשוואה, אבל אם את יכולה לקצר את זמני המנוחה שלך, זה כן נחשב התקדמות באימונים, אבל זה לא משהו שהייתי מתכנן כפקטור בבניית התקדמות, כי זה מדד שנוטה לסטות הרבה בין הימים השונים

    זה בסדר גמור, אבל כן מומלץ לשלב מדי פעם התקדמות במשקלים, כי כמו שאמרת אי אפשר תמיד לעלות רק בכמות

    לא מומלץ לשלב אותם הרבה כי ה הרבה נפח, אבל גם יש צורך בהרבה התאוששות, ולכן הם עלולים לגרום לך להיתקע מהר יותר. תזכרי שמה שחשוב הוא לא כמה נפח את יכולה לדחוף בבת אחת, אלא כמה נפח את יכולה להעמיס לאורך כמה זמן, אידאלי יהיה כמה שיותר נפח לאורך תקופה הכי ארוכה שאפשר

    לא מתחשבים בו, אבל הוא כן נפח שנעשה, וזה משהו שכן כדאי לקחת בחשבון לפי רמת המתאמן
     
    אני=] אוהב/ת את זה.
  3. 841 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,125
    לייקים:
    679
    מין:
    נקבה
    כן, אני מרגישה שאני יכולה לנוח פחות כי קצת פחות קשה לי D:

    ברגע שאני מצליחה לסיים כמות גבוהה של סטים וחזרות עם משקל מסוים, אני מאתגרת את עצמי בסט או שניים של משקל גבוה יותר. וכל פעם מנסה להוסיף עוד סט וכו. קיצר, כן. אני מעלה. בייחוד גם בתקופה האחרונה, שאני אוכלת כמו בנאדם :)

    רשמתי לי.
    אני כן עושה מדי פעם, אם אני יודעת שתהיה לי תקופה של מעל 3 ימים ללא אימון. או שסתם אני נכנסת למצברוח של "סחיטה", ואז יש לי דודא בלתי נשלטת לסחוט (ולשחוט) את השריר :s49:

    נהה, לא נראלי שאני צריכה לספור אותו. אני ממש לא מרגישה את המוט עלי חח :sweatingbullets:
    איזה מוזר זה. רק לפני 8 חודשים המוט לבדו היה אשכרה המשקל עצמו שאיתו עשיתי את כל החזרות. היום הוא החימום, והוא קל עד עדי גיחוך. איזה כיף זה :s85:
     
  4. 3,185 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,943
    לייקים:
    2,035
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    :lol::lol::lol: אהבתי את ההומור.
    כשמדברים על תוכנית מלפני יותר משנתיים, אין לי סרטונים.
    אבל אתה מוזמן לשאול את אליהו, והחברה במכון שלו, הייתי מתאמן שם שנים.
    הגעתי לאליהו עם דדליפט 230 לחזרה בודדת ושקלתי כמעט 80 ק"ג.
    והבנץ' היה 160 לחזרה, אבל טכניקה לא עוברת בתחרות, הסקוואט היה מבייש נורא, בסך הכל 150, לחזרה בודדת, אבל ממש לא הבנתי בשקל בכל התרגילים.
    הגעתי למאמן שלי, כי רציתי להתחרות רק בנץ' ודדליפט, ואפילו לא חיפשתי להתקדם או להיות פאוורליפטר, עדיין נהנייתי מה"פרונט ובאק לאוור" בחדר כושר.
    אבל החלטתי שהוא המאמן שלי, ומה שיגיד לי אעשה.
    הוא כמובן התעקש לקדם את הסקוואט (התרגיל האהוב עליו), והעיף את הדדליפט שלי לעננים, הבנץ השתפר פלאים מבחינת טכניקה, ומעט גם במשקל.

    אבל עד שהגעתי לאליהו, התאמנתי במטרה לכוח, בלי לדעת מה זה פאוורליפטינג, ומה זה תוכנית לזה.
    הייתי נותן את התוכנית שלי לכל חבר שהיה מגיע למכון, ובגלל שמה שעניין אותי היה בנץ', מתח, כתפיים וידיים. אני וכל החברים הגענו למשקלים מאוד יפים בתרגילים האלה.

    אני לא אתווכח איתך על אמיתות של מה שאני מספר כאן, כי זה נטו עניין שלך להחליט אם אתה רוצה להאמין לי או לא.
    מה שכן, אני לא מרוויח כלום מלהגיד שהתוכנית שלו עבדה לי מעולה כמה שנים. ואם זה לא היה נכון, מה העניין שלי לומר את זה?
    תוכל לומר אותו דבר על הספר של בוריס שייקו, מי אמר שהוא משתף את האמת בדרך שהוא אימן את המתאמנים שלו?

    ואם אתה באמת מעוניין באמת, אתה מוזמן לנסות ולהיווכח בעצמך.
    היה לי גישה שגויה לאימוני כוח, ולאימונים בכללי, אבל למרות זאת זה עבד.
    אשתף כאן את הדעה שהיה לי אז והתוכנית.

    הגישה שלי היה להתחיל עם FBW לחודש ראשון שבן אדם מתאמן.
    חצי שנה בערך על AB. עוד כמה חודשים על ABC, וכך, לאט לאט לגלוש לתוכנית "שריר ביום".

    תוכנית שריר ביום היה בנוי כך:
    תמיד רק 2 דקות מנוחה, גג 3)
    A. בנץ' ישר עם מוט - משקל גבוה שאוכל לעשות בקושי 2 חזרות (160 ק"ג). למה? כי זה היה מגניב, ונתן לי תחושה טובה, לא הקפדתי על טכניקה, וזה סתם חבל.
    מוריד 10 ק"ג ונותן 4 חזרות. מוריד עוד 10 ונותן 4-6. אם הצלחתי נשאר על אותו משקל שוב, אחרת יורד עוד. בקיצור פרמידה יורדת, בנסיון להישאר בטווח ה 4 חזרות. 4 סטים.
    חזה עליון דאמבלים - משקל שיכולתי להרים 6-8 חזרות, שזה בין 50 -60 ק"ג כל יד. וגם כאן פרמידה יורדת במשקל ברגע שלא הצלחתי להגיע לכמות חזרות שרציתי, ואם הצלחתי נשארתי במשקל. 3 סטים.
    חזה עליון מוט
    - אותו רעיון אבל 8-10 חזרות ל 3 סטים.
    חזה ישר עם דאמבלים
    - 3 סטים 10 חזרות. גם כאן, משחק עם המשקל כדי בקושי להצליח לסיים כל סט.
    פרפר (פלייז)- משקל נוח, 12 חזרות 3 סטים.
    בנץ' צמוד
    - 8-10 חזרות 3 סטים.
    לחיצה צרפתית
    - 10 חזרות 3 סטים.
    ו2 תרגילי בטן.

    בסוף אימון, לא מצליח לעשות שכיבה שמיכה בודדת.
    מדי פעם מעביר חזה עליון להיות תרגיל ראשון כדי "להפתיע את השריר".

    אותו כיוון לגב ביום B עם קצת יד קידמי בסוף.
    יום C (שלישי) כתפיים ברעיון דומה עם עומס מוגבר ליד אחורי שתמיד מתאושש מהר, ויש יותר זמן להעמיס עליו כי רק עשיתי פרס עם דאמבלים, מוט, והרחקות והנפות כתפיים.
    יום D (רביעי) סקוואט ודדליפט וכל המכשירים המיותרים לרגליים. חייב לציין שהתוכנית לא עזרה להם הרבה, הייתי תקוע באותם משקלים יותר מידי זמן. כאן היה הכשל הכי גדול בתוכנית.
    יום E (חמישי) רק ידיים.
    וכל יום בסוף אימון גם בטן, ואיגרוף, ותרגילים שנראים מגניבים, כי למה לא.

    יש לתוכנית הזאת פוטנציאל, כי עובדה שהיא ממש עזרה לי, ואולי הטכניקה הכל כך גרועה שלי בסקוואט ודדליפט, הם מה שתקעו אותי.
    גם אני חייב לציין, שתמיד היה לי משטר תזונה ושינה טובה יותר מ 90% מהמתאמנים.
    אשמח לשמוע שאנשים משתמשים ברעיון הזה של התוכנית, ומשפצים אותה לעבוד בצורה טובה יותר.
     
  5. 480 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    428
    לייקים:
    301
    מין:
    זכר
    אתה מקרה מיוחד אלחנן :sarcastic:.
    גם עם "שריר ביום" התקדמת בצורה מופלאה.

    סך הכל ניסיתי להעביר את זה שמה שעבד לך לא בהכרח יעבוד למתאמנים אחרים עם גנטיקה פחות טובה.
    באיזו תכנית אתה עובד עכשיו? תוכנית פאוורליפטינג סטנדרטית או משהו מיוחד?
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  6. 3,185 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,943
    לייקים:
    2,035
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אני בהחלט אדם מיוחד, אימא שלי תמיד אומרת.
    אבל אני לא חושב שהגנים שלי עד כדי כך מפלצתיים, התמודדתי עם מחלה לא פשוטה, ולמרות זאת, הצלחתי, אם כבר היו לי מכשולים לא שגרתיים.
    אבל אני משוכנע שיכול להיות תועלת בתוכנית כזאת לאנשים רבים, ראיתי הרבה מצליחים איתה.

    היום אני תמיד משפר טכניקה, עם תוכנית פאוורליפטינג ספציפית של 5X5 (סטים וחזרות), סקוואט בנצ' ודדליפט, עם תרגילי עזר שונים ווריאציות שונות של התרגילים האלו לפי מה שאני חושב שיעזור לי להתקדם ולתקן נקודות חלשות.
     
    MonkeyD ו-Sergio_Katz אוהבים את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...