האימון יהיה אפקטיבי?

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י גל 22, ‏3/11/19.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    גל 22

    גל 22 משתמש מתחיל

    גל 22
    הצטרף:
    ‏10/7/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    2
    מין:
    נקבה
    ביום שישי התאמנתי קשה על הרגליים והישבן, אבל בימים האחרונים לא אכלתי כלכך טוב וקצת נתפסו לי הרגליים היום אני הולכת שוב לאימון רגליים, האימון יהיה אפקטיבי? נחתי אתמולת זה מספיק? אני יכןלה לעשות אימון רגליים בלי בעיה?
     
  2. 837 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,118
    לייקים:
    675
    מין:
    נקבה
    אם לא תאכלי טוב, יהיה לך מאוד קשה להתקדם באימונים, אם בכלל תצליחי להתקדם במשהו.
    אומרת לך מנסיון רע ומר, ובזבוז שנים שלמות של אימונים קשים שהלכו לריק :faceplam:
     
    orazulay11 אוהב/ת את זה.
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    גל 22

    גל 22 משתמש מתחיל

    גל 22
    הצטרף:
    ‏10/7/18
    הודעות:
    7
    לייקים:
    2
    מין:
    נקבה
    אני משתדלת לאכוח טוב. פשןט באותו היום של האימון עצמו לא אכלתי כלכך טוב כי טיילתי. השאלה אם זה ישפיע עכשיו על האימון שאעשה היום ואם זה בסדר שרק אחרי יום מנוחה אחד אחזור היום לאימון רגליים אינטנסיבי כזה שהיה בשישי
     
    אני=] אוהב/ת את זה.
  4. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    נשמע שאת סובלת מDOMS, זה לא שהאימון שלך יהיה פחות אפקטיבי,
    דווקא יש האומרים שלהתאמן על שרירים תפוסים עוזר לשחרור שלהם, פשוט תתאמני במשקלים
    קצת יותר נמוכים.

    בקיצור אין שום בעיה להתאמן עם שרירים תפוסים לא מוריד מהאפקטיביות פשוט אם לא תצליחי להגיע למשקלים
    שאת רגילה תביני שזה בגלל שהשרירים שלך לא התאוששו מהאימון הקודם, וזה לא בהכרח קשור באוכל אלא בעומס.
     
  5. 837 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,118
    לייקים:
    675
    מין:
    נקבה
    קודם כל אני שמחה לשמוע שאת מסתדרת עם האוכל! על כמה את כבר? :s29:
    ובעיקרון אם במהלך השבוע את אוכלת טוב, אז יום אחד לא כלכך נורא. אבל את צריכה לדאוג שזה לא יקרה לך באופן קבוע.... או שתצטרכי לפצות על הימים האלה באכילה יותר בימים האחרים....
    ואם השררים שלך לא מ-ד-י תפוסים, ברמה שאת לא יכולה לזוז, אז את יכולה לעשות אימון. או שתנסי לעשות משקלים קלים יותר... או שתעבדי היום על שרירים אחרים ותשאירי את הרגליים ליום אחר...
     
  6. 8,489 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,236
    לייקים:
    4,817
    מין:
    זכר
    יכול להיות שלא תוכלי לתת מעצמך כמו שהיית יכולה בתנאים טובים ולכן האפקט יהיה נמוך יותר, אבל האימון יהיה אפקטיבי בכל מקרה.
    אבל גם צריך לדעת מתי לוותר. אם את מרגישה שאת תגיעי למכון ובקושי תצליחי לעשות משהו ואפילו את החימום תצטרכי להכריח את עצמך לעשות, יכול להיות שאת צריכה יותר מנוחה ובמקרה כזה עדיף פשוט לנוח
     
    אני=] אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...