שאלה| מצב תקוע

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י אורי בוהדנה, ‏30/10/19.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    בבנצ בחזה , ולחיצת כתפיים , אני כבר יותר משבועיים לא מצליח להעלות יותר משקלים (כשבשאר התרגילים כן).
    איזה דרך יש בכל זאת להגביר את העבודה על השריר , על מנת לא ליצור מצב שאני עושה כל אימון את אותו העומס?
     
  2. 61 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    66
    לייקים:
    21
    מין:
    זכר
    תעלה את הנפח הכללי, אם זה דרך עוד חזרות או סטים. לצורך העניין אם אתה עושה OHP עם 60 קילו 3x6 (שלושה סטים, שש חזרות) אתה יכול לנסות להוסיף עוד חזרה/ות או עוד סט נוסף.
    אופציה שנייה היא לצאת לדילואוד (שבוע שבו אתה עובד נניח 60% יכולת) על מנת לתת לגוף שלך להתאושש טוב יותר ומתחיל לבנות את בנץ / לחיצת כתפיים מחדש.
     
  3. 16 נק' מוניטין
    0
    Johnny_i

    Johnny_i משתמש מתחיל

    Johnny_i
    הצטרף:
    ‏23/6/12
    הודעות:
    176
    לייקים:
    16
    אני יכול לצאת לדילואד גם אם אני מתאמן מתחיל (9 חודשים) וחודשיים וחצי במסה?
    אשמח אם תוכל לפרט קצת יותר על הדילואד, תודה.
     
  4. 61 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    66
    לייקים:
    21
    מין:
    זכר
    כן. אין שום דבר רע בזה.
    אני לא יודע אם יש מספר מדוייק של סטים וחזרות שצריך לבצע בדילואוד, מה שכן הייתי מוריד את המשקל על המוט לפחות ב 30%.
    בנוסף כל אחד מבצע דילואוד באופן שונה ותזמונים שונים. חלק ימשיכו באותה רוטינת אימונים עם משקלים נמוכים יותר וחלק יקחו שבוע חופש לגמריי מהחד״כ. חלק יעשו את זה מתוכנן בסיום כל בלוק וחלק יעשו דילואוד בהתאם ללו״ז שלהם (לצורך העניין אני טס הרבה אז אם כבר אעשה דילואוד אשתדל שזה יהיה בזמן שאני בחו״ל).

    בסיום הדילואוד הייתי מציע לך לבחור משקל שאיתו תוכל להתקדם משבוע לשבוע ולהעלות את הנפח הכללי (משקלXסטיםXחזרות) בתרגילים שציינת. ברגע ששוב תגיע לכשל סביר להניח שזה יהיה הזמן לצאת לדילואוד נוסף.
    זה ממש על קצה המזלג, מקווה שהייתי יותר ברור.
     
    Bolt ו-Sergio_Katz אוהבים את זה.
  5. 16 נק' מוניטין
    0
    Johnny_i

    Johnny_i משתמש מתחיל

    Johnny_i
    הצטרף:
    ‏23/6/12
    הודעות:
    176
    לייקים:
    16
    תודה מעריך את הפירוט
     
  6. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    בלי לראות את התוכנית שלך ולדעת משקלי עבודה וקצת פרטים עלייך אני בספק אם מישהו פה יוכל לתת לך תשובה טובה.

    אולי עומס בנפח? אולי טכניקה לקויה? אולי תזונה לא מתאימה? לא ישן טוב? תעזור לנו לעזור לך.
     
    Bolt, Sergio_Katz ו-shmolik אוהבים את זה.
  7. 478 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    420
    לייקים:
    299
    מין:
    זכר
    אני לא בהכרח ממליץ על דילואוד.
    אתה יכול פשוט לעשות ריסט קטן בתרגילים. באימון הבא תוריד 10% ממשקלי העבודה בכל תרגיל שאתה נתקע בו, ואם שאר הפרמטרים תקינים אצלך (שינה מספקת, תזונה לא לקויה, טכניקה טובה וכו'...) זה יעבוד נהדר.
     
    Johnny_i אוהב/ת את זה.
  8. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    האמת שבכל מה שאמרת אין שום בעיה , אולי קצת חוסר בויטמנים וטכניקה לא 100% פרפקט, אבל מי כן ?
    המשקל שאני מרים כרגע בבנצ הוא 107 ל-5 חזרות.
     
  9. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    שוב, שתף את התוכנית שלך...
    כרגע נראה או שזה עומס או שזה באמת טכניקה לקויה.
    וטכניקה לקויה בבנץ עם 107 ק״ג יכולה להיות אחלה סיבה אגב.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...