לג פרס VS לאנג'ים

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י The Thunder Fist, ‏29/10/19.

טוען...
  1. 226 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    210
    לייקים:
    171
    מין:
    זכר
    משנה.. יש שם עבודה על הידיים גם. ומתאמן שרוצה לגדול ולא רק להתחזק, יעבוד בנפח קצת יותר גבוה.
     
  2. 478 נק' מוניטין
    1
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    423
    לייקים:
    299
    מין:
    זכר
    לכל מי שאומרים ש-SS לא מתאימה לפלג גוף עליון,
    הנה סלפי קטן שלי אחרי שסיימתי חצי שנה של SS.
    [​IMG]

    "לא מפתח פלג גוף עליון" חחח
     
    Strongstone אוהב/ת את זה.
  3. 116 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    360
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    לא מבין מאיפה אתה מביא את זה. אם אתה חושב שלעשות 60 סקוואט ל4X8 לא מגרה את השריר יותר מ90 סקוואט ל3X5 אז אתה הוזה.
    אם ניקח שני מתאמנים שלצורך הדוגמא תואמים מבחינה גנטית, ואחד יעבוד עם FBW ל6-8 חזרות במורכבים, והשני יעשה SS. אחרי חצי שנה, המתאמן הראשון עושה 80 בנץ' ל4X8, והשני אחרי SS עושה 100 בנץ' ל3X5. אתה באמת חושב שלזה שעשה SS יהיה חזה גדול יותר?
     
  4. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    בתור התחלה, בסיום הSS תראה סבבה לגמרי - ואז כשתעבור לתוכנית עם נפח גבוה יותר לפלג גוף עליון תיראה מעולה. ב30 סקוואט, 25 בנץ' ומוט ריק בפרס לא תהפוך אף פעם לגדול וחזק. האפשרות החכמה ביותר היא לעשות SS, להגיע למשקלים גבוהים ולעבור לתוכנית עם נפח גבוה יותר. האפשרות השנייה היא לעשות תוכנית עם נפח גבוה מלכתחילה - תתקדם בה הרבה יותר לאט ותבזבז זמן יקר בזמן שיכלת להוסיף כוח ומסת שריר בצורה נכבדת.
    אתה טוען שצריך נפח גבוה להתחלה - אלא אם כן אתה טוען שצריך פשוט להוסיף סט אחד וחזרה אחת לכל אחד מהתרגילים בתוכנית SS ואז פשוט זה יהיה עיוות של התוכנית.
    תנסה להתקדם מ30 קילו בסקוואט עם 12 סטים לרגליים באימון בתור התחלה ותבזבז המון זמן יקר עד שתדגדג בכלל את המשקלים שיכלת להגיע אליהם בכמה חודשים בSS+ בזבזת זמן טהור על בניית שריר. אין מה לעשות, יש הבדל רציני בין רגליים של מישהו שעושה 80 סקוואט לעומת 140 סקוואט.
    למה אתה מכניס לי מילים לפה? איפה ראית שכתבתי שמתאמן מתחיל לא יכול לגדול/ להתחזק בלי SS? פשוט זה יהיה בזבוז זמן יקר שבהם יכלת להשיג הרבה יותר.
    --- עידכון הודעה, ‏1/11/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏1/11/19 ---
    יש עבודה על הידיים בSS. ומי שיעשה את התוכנית כמו שצריך - יסיים את התוכנית עם תוספת נכבדה של מסת שריר וכוח.
     
  5. 226 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    210
    לייקים:
    171
    מין:
    זכר
    אחי, אתה מכניס לי מילים לפה לא אני לך. איפה רשמתי שצריך נפח גבוה? תחזור כמה תגובות קודם לכן. לא מבין מה האובססיה שלך ל ss. לדעתך אנשים לא גדלו ותחזקו יפה מאוד גם לפני האובססיה של ss?
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  6. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    כתבתי שני מתאמנים שאחד עושה סקוואט 80 ואחד עושה 140. זה הבדל הרבה יותר גדול מהדוגמה שהבאת. ומי שעושה SS לא מגיע ל90 סקוואט, אלא בערך ל130+
     
  7. 226 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    210
    לייקים:
    171
    מין:
    זכר
    ופה מתחילה הבעיה. אתה חושב שכל אבל כל מי שיעשה ss, המשקלים שלו חייבים לעוף. זה לא נשמע לך קצת טיפשי?
     
  8. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    כתבת שאני טוען שאנשים לא יתחזקו ויגדלו גם בלי SS, ואתה עדיין ממשיך לטעון שאני טוען את זה. גם לגבי הטענה שלך שאתה אומר שלא צריך נפח גבוה בהתחלה (עם הטענה הזאת אני מסכים) התייחסתי.
    --- עידכון הודעה, ‏1/11/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏1/11/19 ---
    לא. בפועל, כל מי שעושה SS מגיע למשקלים גבוהים (יחסית.. ולא 80 קילו זה לא גבוה), צובר מסת שריר נכבדה והרבה כוח. תשאל כל מי שעשה SS כראוי - מה משקלי העבודה שהוא התחיל איתם, וכמה הוא סיים?
     
  9. 226 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    210
    לייקים:
    171
    מין:
    זכר
    יש אי הבנה בנינו. בוא נבהיר אחד את השני.
    אני טוען שכמתאמן מתחיל - שחיף, כמובן שתראה תוצאות ותתחזק בצורה מעולה ועל הדרך תצבור מסת שריר טובה יחסית. אבל מתאמן שאינו מעוניין להתחזק, אלא יותר בהיפרטרופיה, יתאמן בצורה שמתאימה יותר לגדילה ובכך יצבור יותר מסת שריר בתוכניות יותר טובות מss. כוח ממש לא קשור למסת שריר בצורה ישירה. אתה מסכים איתי שמתאמן שמסקוויט 140 קילו ל10*4 לצורך העיניין, רגליו יהיו גדולות יותר מאשר זה שמסקוויט 5*3 או 5*5 לאותו משקל (בלי קשר לגנטיקה)וכו וכו?
     
  10. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    כל מתאמן שנכנס לחד"כ והמטרה שלו גדילה/ התחזקות ההמלצה שלי היא SS. ההתחזקות והגדילה המשמעותית מאד לא יותירו מקום לספקות. אחרי שהמתאמן מיצה את SS כדאי לו לעבור לתוכנית עם נפח גבוה יותר, וכך הוא יראה גדילה בצורה משמעותית, הרבה יותר מאשר אם היה מתחיל עם 30 סקוואט, וגם יקח לו הרבה יותר זמן להגיע למשקלים שהגיע אליהם בSS בתוך כמה חודשים, ולכן גם הגדילה תהיה בהתאם (יותר משקל על המוט - יותר מסת שריר). בגדול, מה שאני טוען, הוא שמתאמן שמטרתו גדילה/ התחזקות צריך לעשות SS, מהסיבות שציינתי למעלה. מי שיעשה 140 סקוואט 4x10 יהיו לו רגליים גדולות יותר משל מישהו שעושה 5x5 - ברור. הנפח הכללי גבוה יותר (בדגש רציני על משקל על המוט) אני טוען שמישהו שיעשה 4x8 עם 80 קילו סקוואט יהיו לו רגליים קטנות יותר ממישהו שעושה 3x5 140 קילו. לחשוב על סטים X משקל X חזרות זה נחמד, אבל אסור לנו לשכוח שהמשקל שעל המוט לוקח פה חלק רציני, ולכן, לא תמיד, ה "נוסחה" הזאת טובה.
     
  11. 116 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    360
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    מי שעובד נכון גם בתוכנית שהיא לא SS, יגיע לסקוואט יפה לנפח גבוה יותר. לא כמו בSS, אבל הוא עדיין יראה יותר תוצאות במראה ואין על זה שום ספק.
     
  12. 27 נק' מוניטין
    0
    Texas Method

    Texas Method משתמש מתחיל

    Texas Method
    הצטרף:
    ‏27/10/19
    הודעות:
    45
    לייקים:
    27
    מין:
    זכר
    מזכיר לי את jeff nippard
    מעניין למה :)
     
  13. 226 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    210
    לייקים:
    171
    מין:
    זכר
    בוא נעשה את זה פשוט יותר. שאלתי שאלה ואחזור עליה שוב.
    האם לפני ״שיגעון״ ה ss אנשים לא יתחזקו וגדלו בצורה מעולה?
    האם אנשים לא התאמנו בתוכניות כמו ab/fbw?
     
  14. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    ואני חוזר שוב על הטענה שלי,
    אפשר להתחזק ולגדול בלי SS. העניין הוא שזה פשוט ייקח יותר זמן בצורה משמעותית. כי לעשות תוכנית כוח ולהעלות את הסקוואט שלך מ40 ל140 בכמה חודשים, זה הרבה יותר עדיף מלעשות FBW ולהעלות את הסקוואט שלך מ40 ל140 בשנה+ וגם זה לא בטוח.
    לעבור את המשקלים בSS זה לא דבר קשה, SS היא הרי תוכנית למתחילים. אני לא חושב שבסיום הSS אתה מגיע למיצוי הפוטנציאל הגנטי שלך, אלא רק למיצוי הפוטנציאל שלך בתור מתאמן מתחיל. (בהנחה ואתה באמת ממצה את התוכנית). זו רק ההתחלה. והעובדה היא - שהרבה יותר מהיר להוסיף משקל על המוט בSS מאשר תוכניות עם נפח גבוה (אני כמובן מדבר על שלב שבו המתאמן הוא מתאמן מתחיל).
     
  15. 116 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    360
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    אתה מדבר רק על כוח ולא מתייחס בכלל לאיך זה ישפיע על מסת השריר. אז סבבה, יש סיכוי טוב שהרגליים שלך יגדלו מSS יותר מFBW עם נפח גבוה יותר, למרות שכנראה שזה גם לא יקרה. וגם אם כן, יהיה חוסר פרופורציה בין הרגליים לגוף העליון, שאני לא רואה איך זה טוב.
     
  16. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    אני לא דיברתי על מסת שריר, אתה אמיתי? רק תפתח את העיניים. בכל הודעה שלי על זה יש דיבור על מסת שריר כמעט, אם לא בכולן.
    על פי התגובה שלך, אתה לא אחד שניסה את התוכנית. אתה אחד ששמע מכאלה שנכשלו בתוכנית כמה התוכנית גרועה, והחלטת גם אתה לצאת עליה.
     
  17. 116 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש פעיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    360
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    אז תפסיק לדבר רק על כוח שזה בכלל לא מה שמעניין כל אחד שנכנס לחדר כושר, כי אתה טוען שהיא הכי טובה למתחילים ולא לכל מתאמן מתחיל יש את אותם מטרות, אתה סותר את עצמך בפעם המאה ומכניס לאנשים מילים לפה, כבר מתחיל לחשוב שאתה טרול.
     
  18. 224 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    685
    לייקים:
    123
    מין:
    זכר
    שוב פעם, לא דיברתי רק על כוח, ואם המטרה של המתאמן המתחיל היא התחזקות / גדילה כדאי לו לבחור בSS (מהסיבות שציינתי 100000 פעמים)
    אני סותר את עצמי? סבבה. בוא נשמע. איך אני סותר את עצמי?
     
  19. 116 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    206
    לייקים:
    44
    מין:
    זכר
    אני סופר לא מסכים איתך
    אם לא תהנה מהאימונים והתהליך אתה תפרוש, אם המטרה שלך היא להעלות משקל בסקוואט ותרגיל× יהיה תרגיל עזר טוב לחולשות שלך אז נניח אבל לשים תרגיל שאתה שונא כי "הוא טוב" זה אידיוטי לגמרי
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  20. 478 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    423
    לייקים:
    299
    מין:
    זכר
    הקטע ב-SS הוא שרק אחרי שאתה מסיים את התוכנית אתה יכול לכוון למטרה מסוימת. מטרתה היא לבנות כוח בסיסי שאולי בעתיד יעזור להיפרטרופיה טובה יותר והתקדמות מהירה בכוח.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...