FBW vs. AB

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י donnyd, ‏28/10/19.

טוען...
  1. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    35
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    היי
    אני מתאמן כבר 4 חודשים, מתוכם 3 חודשי חיטוב ועוד כחודש מסה. עד היום עשיתי רק FWB בחד"כ, כלומר עבדתי על כל קבוצות השרירים באימון אחד בכל אימון מחדש. לאחרונה אני מרגיש שככל שאני מעלה משקלים קשה לי לבצע אימון של כל קבוצות השריר בפעם אחת. מצד שני זה הרבה יותר נוח לי כי יש לי רוטינה די קבועה בחד"כ בלי לחשוב הרבה.

    מישהו יכול לומר מה השלב ומה השיקולים שבהם צריך להתחיל לעבור לתכניות ה AB / ABC למיניהן?

    תודה
     
  2. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    תעבור לAB זו רוטינה פשוטה לא פחות מFBW.

    ברגע שאתה מרגיש שהעומס מקשה עלייך להתקדם אתה יכול לעבור לתוכנית פיצולים בסיסית (AB).

    FBW אידאלי להתחלה / אם אתה יכול להתאמן רק 3 פעמים בשבוע, יש פה מלא תוכניות AB פשוטות שיענו על כל צרכיך,
    במקרה הכי טרגי תגלה שזה לא נוח לך ותחזור לFBW (למרות שאני בספק).


    בהצלחה


    ****אם אתה מכוון לבנות כוח בתור התחלה אולי כדאי לך לעבוד בתוכנית SS, לא מומחה גדול בתוכנית אבל הרוב
    פה יוכלו לייעץ לך לגביה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/10/19
  3. 478 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    423
    לייקים:
    299
    מין:
    זכר
    לדעתי FBW אידיאלי בכל שלב (כמובן עם רוטציה נכונה בין החזה והכתפיים).
    יותר אימונים בשבוע לא בהכרח אומר יותר טוב. ממליץ לך להעלות את התכנית שלך ונוכל לתת עליה ביקורת כמיטב יכולתנו. אם אפשר תעלה לכאן גם את תכנון ההתקדמות שלך.
     
    orazriel אוהב/ת את זה.
  4. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    לא הייתי אומר "אידאלי" אבל כן עונה על הצרכים לרוב.
     
  5. 17,209 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    6,581
    לייקים:
    5,061
    מין:
    זכר
    אני מאמין ברגע שזה לא הגיוני (סובייקטיבית) לסיים כל הגוף באימון אחד, אפשר לפצל לעליון / תחתון או משהו בסגנון. אבל מנגד אם אתה מבצע 3 תרגילים לכל שריר זה לא הגיוני מההתחלה, והסיבה שעכשיו אתה לא מספיק זה כי מקודם לא עבדת קשה מספיק כנראה.
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  6. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    35
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    תודה לכולם על התגובות. בקצרה על ההתקדמות שלי ב-4 חודשים האחרונים:
    חיטוב - התחלתי להקפיד על מאזן קלורי שלילי ולהתאמן במכון 3 פעמים בשבוע. התחלתי במשקל של 83 ק"ג והורדתי ל-74 ק"ג בתוך 3 חודשים. לפני חודש וקצת עברתי למסה נקייה (בעצת אנשים פה בפורום) ומאז אני עולה במשקל בצורה מבוקרת (לצערי לא נשקלתי לאחרונה אבל אעשה את זה בקרוב). צירפתי גם תמונה מאתמול, אשמח אם תגידו לי אם אני בכיוון ובאמת צריך להמשיך במסה.

    מבחינת אימונים, אני משתמש בתכנית אימונים שפורסמה במדריך באתר kilogram, התכנית הראשונה. לדעתי זו תכנית ממש בסיסית.
     

    קבצים מצורפים:

    • Capture.JPG
      Capture.JPG
      גודל הקובץ:
      KB 23.6
      צפיות:
      24
  7. 83 נק' מוניטין
    0
    orazriel

    orazriel משתמש מתחיל

    orazriel
    הצטרף:
    ‏1/8/17
    הודעות:
    125
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    ירדת יפה, אומנם ירידה קיצונית אבל אתה במצב שלטעמי לפחות תצבור קצת מסת שריר לפני שאתה עובר לחיטוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/11/19

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...