Explosive Lifting סרט הדרכה על טכניקה

הנושא בפורום 'ארכיון' פורסם ע"י Igorek, ‏3/4/10.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    קפטן קקי

    קפטן קקי אורח

    קפטן קקי
    זה ידוע שבקלין עובדים שרירים אחרים לחלוטין מאשר בדדליפט...
     
  2. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    אתה ברייה משונה...
    אם לא פספסתי אחד בטעות, הבן אדם בערך 3 פעמים הציע וביקש והתחנן שתראה איזה סרטון של מישהו שלטעמו מסביר את מה שדורש הסבר.
    עכשיו שתי אפשרויות, או שלא טרחת לראות (כי לא מענין אותך, כי אתה עסוק, אחר) או שראית ולא טרחת להתיחס למה שנאמר שם (כאן כבר אין לי הסבר להציע)
     
  3. 3,519 נק' מוניטין
    0
    OverPower

    OverPower משתמש קבוע

    OverPower
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    1,633
    לייקים:
    13


    אפשר לדעת מה הרקע של שלושתיכם באימון משקולנים ולאיזה תוצאות הבאתם אותם? אגב מה התוצאות והניסיון שלכם בתחום?

    ובגלל שאתם כל הזמן ממליצים לכל משקולן לעשות דד ליפטס ולואו בארס, אתם בבקשה יכולים לבנות לי תוכנית אימונים שתעלה לי את הטוטאל בכמה שיותר? (בשיא הרצינות).י
     
  4. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    א) ראיתי את הסרטון.
    ב) זה לא הסבר. זה כמו שאני אשלח את הבן אדם לריפ, ואגיד לו לך תקרא את ההסבר שלו. אם אתה לא יודע להסביר משהו, אז אתה לא מבין את זה.
     
  5. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    אוקיי, כנראה שאתה לא יודע לבד וצריך להגיד לך: http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

    אגב, זה לא שלמשקולנים בפורום יש כל כך הרבה רקע ותוצאות מי יודע מה. אני לא מבין למה אתם הופכים כל דיון למשהו אישי, במקום להשאר בנושא.

    אני לא המאמן שלך.
     
  6. 8,616 נק' מוניטין
    0
    אבי כהן

    אבי כהן משתמש משקיע משתמש כבוד

    אבי כהן
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏13/11/08
    הודעות:
    3,320
    לייקים:
    400
    מין:
    זכר
    א) אז תגיד. אחרת ניתן לחשוב שאתה לא מתיחס בכבוד למי שמתדיין איתך
    ב) אם הצלחתי לעקוב, הוא ניסה להסביר לך את דעתו במילים שלו, ומשראה שלא השתכנעת הפנה אותך להסבר יותר מדויק (לטעמו) של אינסטנציה כלשהי בנושא. לי זה נשמע פייר אינאפ.
    ג) בהחלט יתכן שמאן דהוא לא ידע להסביר טענה כלשהי ובכ"ז הטענה נכונה (למשל אני ביחס לכמעט כל דבר)
     
  7. 10,424 נק' מוניטין
    0
    Igorek

    Igorek משתמש פעיל

    Igorek
    הצטרף:
    ‏10/12/08
    הודעות:
    670
    לייקים:
    0
    אני הסברתי לך - זה גורם לך להגיע למצב יותר טוב לקראת המשיכה השנייה - הכתפיים מכסות יותר טוב את המוט ואתה מנצל יותר טוב את הרגליים בהקפצה.
    אתה אומר - אתה טועה, ההסבר לא משכנע אותי. אחלה. מה אתה רוצה שאני אגיד לך על זה? תראה הסבר של בן אדם שהתעסק בזה כל החיים שלו ואימן מאות או אלפי משקולנים וכנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר אם אתה לא מאמין לי.
    אתה לא הגבת לשום טענה שלי בכל האשכול.
     
  8. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    אוקיי, נקבל את זה.

    טומי קונו בגדול רוצה שיקרה בקלין בדיוק מה שריפ רוצה שיקרה בדדליפט ובקלין. עד שהמוט מגיע לברכיים, הזווית של הגב נשמרת, ואז לפני הקפיצה, הזווית גדלה. זאת לא השאלה. השאלה היא למה הוא לא רוצה להתמקם לפני המשיכה לפי המודל שמתואר ב-SS ולהגיע לנקודה הזאת בקו ישר, אלא מעדיף תנעה של S? לא קיבלתי על זה תשובה.

    איגור לא ראיתי את ההודעה שלך, אבל הגבתי לך כרגע.
     
  9. 59,903 נק' מוניטין
    0
    moo

    moo משתמש על משתמש כבוד

    moo
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏19/3/09
    הודעות:
    13,022
    לייקים:
    784
    מין:
    זכר
    קודם תפסיק עם האנבוליק ****
     
  10. 3,519 נק' מוניטין
    0
    OverPower

    OverPower משתמש קבוע

    OverPower
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    1,633
    לייקים:
    13
    הייתי בבומבמלה 3 ימים אכלתי מלא מצות ושוקולד הלך כל החיטוב אין יותר 10% עד מתיי מותן ונוזלים?? :149eg:

    תכנון הבא פיילו :s59:
     
  11. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    הפכת את זה לאישי כשהתחלת לשאול על הרקע שלנו.

    כן, כל אחד צריך דדליפט בתוכנית. זה לא אומר שאני יכול לכתוב לך אחת בלי להכיר אותך.
     
  12. 10,424 נק' מוניטין
    0
    Igorek

    Igorek משתמש פעיל

    Igorek
    הצטרף:
    ‏10/12/08
    הודעות:
    670
    לייקים:
    0
    העניין פה שהתנועה היא לא באמת כמו S (בחלק התחתון) אבל אם אתה מביא את המוט *קצת*
    אליך, לא בהגזמה, אז זה ממקם אותך יותר טוב לקראת ההקפצה ואתה לא משקיע ממש פה הרבה אנרגיה בשביל לעשות את זה אבל שווה להשקיע את האנרגיה הנוספת בזה כי מה שחשוב בהרמות אולימפיות זה החלק של ההקפצה ולא המשיכה הראשונה.
    קשה להסביר את זה והרבה יותר קל להדגים את זה, בגלל זה שלחתי אותך אל קונו.
    תראה גם פה בסירטונים את המסלול, יותר קל להבין כשרואים את זה בעין:

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/8/13
  13. 62,096 נק' מוניטין
    0
    coldfire

    coldfire מושעה משתמש כבוד

    coldfire
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/11/08
    הודעות:
    19,371
    לייקים:
    6,892
    מין:
    זכר
    אוקיי, זה מביא אותי לשתי שאלות:

    1. למה זה מביא אותך למצב שונה ממה שמשיכה בקו ישר תביא אותך אליו? במשיכה שריפ מתאר, כשהמוט יגיע לברכיים, הכתפיים עדיין יכסו את המוט.
    2. אם נניח שאתה צודק, לפי הסרטונים שהבאת, יוצא שבמשיכה הראשונה המוט רחוק מהם טיפה, ולא נוגע ברגל לאורך כל המשיכה. זה בזבוז אנרגיה די גדול. אתה חושב שהמצב שזה מביא אותם אליו מפצה על זה?
     
  14. 10,424 נק' מוניטין
    0
    Igorek

    Igorek משתמש פעיל

    Igorek
    הצטרף:
    ‏10/12/08
    הודעות:
    670
    לייקים:
    0
    1 במצב שבו אתה מביא את המוט אליך, האגן יילקח יותר אחורה והכתפיים יכסו יותר את המוט ברגע שתגיע לרגע ההקפצה ויהיה לך יותר עם מה לעבוד כדי להקפיץ. אני לא אומר שהכתפיים לא ייכסו את המוט אם הוא יעלה בקו ישר אבל אם תביא את המוט אליך אז זה יהיה יותר משמעותי.
    ד"א, אם אני לא טועה ריפ מציע לעשות את אותו הדבר (אין עליי כרגע את SS אז אני לא יכול לבדוק).
    2. במהלך המשיכה המוט לא רחוק מהם, הוא נוגע בשוקיים במהלך כל התנועה אבל בגלל שהאגן נלקח אחורה וזוויות הגב לא משתנה ביחס לרצפה (קודקוד באלכסון לתקרה, ככה המאמן שלי קורה לזה) אז הוא לא שורט את השוקיים וזה מצב אידיאלי כי ככה אתה שומר שהמוט יהיה הכי קרוב למרכז הכובד אבל שום דבר לא עוצר את המוט. בגלל זה אם אתה רואה אנשים עם שריטות ודם על השוקיים (ויש גם משקולנים ברמה עולמית שזה קורה להם אבל בעיקר לדדליפטרים עם טכניקה גרועה) זה אומר שהם מנסים לשמור על המוט קרוב ללגוף אבל הם לא לוקחים את האגן מספיק אחורה ואז הם מפספסים עבודת רגליים.
     
  15. 3,519 נק' מוניטין
    0
    OverPower

    OverPower משתמש קבוע

    OverPower
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    1,633
    לייקים:
    13
    לגבי ההרצאה של קונו ראיתי אותה והיא סה''כ מעניינת ופרקטית אבל יש לי כמה נק' הסתייגות :
    1. העובדה שהוא טען שגם בהנפה צריך לעלות עם הבאונס. ממה שאני הבנתי זה לא חד משמעי לכל ההנפות יש הנפות שבהם כדאי להתייצב למטה להרגיש מאוזן ואז לעלות. לעלות עם הבאונס יכול להפיל את המוט בעלייה.
    2. העובדה שהוא הטיף לסטארט גבוה לכולם ללא התייחסות לנושא האינדיבידואלי. לא חסר משקולנים עם סטארט נמוך עם תוצאות לא רעות לדוגמא :



    דעות?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏2/8/13
  16. 30,685 נק' מוניטין
    0
    Seth Able

    Seth Able משתמש משקיע משתמש כבוד

    Seth Able
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    4,116
    לייקים:
    117
    מין:
    זכר
    לא ראיתי עדיין את ההרצאה כי אין לי פה סאונד כרגע, אבל אני זוכר שהוא דיבר בספר שלו על עניין הבאונס בהנפה. ממה שאני זוכר הוא אמר שאם הכל יוצא מושלם בהנפה אז קמים אוטומטית עם באונס. זה נכון מהנסיון שלי (אולי לא הכל הכל יצא מושלם אבל כנראה היה מספיק קרוב) אבל לא תמיד הדברים מסתדרים בדיוק ככה. יש גם מקרים שאולי הפוכים למה שתארת, שכדאי לקום ולהלחם עם המיקום של המוט כשאתה כבר למעלה.
     
  17. 10,424 נק' מוניטין
    0
    Igorek

    Igorek משתמש פעיל

    Igorek
    הצטרף:
    ‏10/12/08
    הודעות:
    670
    לייקים:
    0
    1. משקולן בעל נסיון ידע ישר אם הוא תפס את המוט כמו שצריך בתחתית או לא ולכן הוא לא יצטרך לשבת הרבה זמן למטה כדי להרגיש את זה. תראה את ריבקוב בסירטון איך הוא קם ישר עם ה-180.
    2. אני מסכים. אני מניח שהוא מדבר מהניסיון שלו שהסטארט הזה הוא הכי טוב אבל יש מספיק מאמנים שמלמדים להתחיל מסטארט יותר נמוך.
     
  18. 3,519 נק' מוניטין
    0
    OverPower

    OverPower משתמש קבוע

    OverPower
    הצטרף:
    ‏13/9/08
    הודעות:
    1,633
    לייקים:
    13
    בסה''כ בשונה מהקלין אין סכנה ממשית לפספס את הבאונס ואז לא לעלות אז אני לא מוצא סיבה חד משמעית לא להקריב את הבאונס לטובת יותר איזון / יציבות (וגם ביטחון) בהנחה וההנפה כמו שצריך, כמובן אם המוט הגיע קדימה או משהו בסגנון אז אין מה לעשות וצריך להתחיל לרוץ איתו.

    לגבי הספר שלו, שווה קנייה? ובכלל יש לך ספרים מומלצים?
     
  19. 11,814 נק' מוניטין
    1
    Sugarzaza

    Sugarzaza זכר בטא

    Sugarzaza
    הצטרף:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,544
    לייקים:
    12
    וואו מה קורה פה. בכל מקרה, עושים דדליפט בשביל ליצור משיכה חזקה מהרצפה, יותר כוח אומר יותר משקל על המוט ובספורט שבו האדם שמרים את המוט הכבד יותר מנצח זה די חשוב. זה לא אומר שלא צריך לעבוד על הטכניקה, זה פשוט אומר שחשוב גם לשים דגש על להתחזק ובינתיים אם הדיון הזה משקף משהו על המציאות אז בקהילת המשקולנים יש הרבה תירוצים ללמה לא לעבוד כבד
     
  20. 30,685 נק' מוניטין
    0
    Seth Able

    Seth Able משתמש משקיע משתמש כבוד

    Seth Able
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏22/9/08
    הודעות:
    4,116
    לייקים:
    117
    מין:
    זכר

    שווה קניה זה ענין יחסי. אני לא חושב שבמצב שלך הוא יעזור לך להוסיף משקל על המוט, אבל כן יש שם דברים מעניינים. יש שם הסברים טכניים לא רעים ותמונות פריים פריים של התרגילים ויש נסיון וחוויות שלו מתחרויות.

    חוץ מהספר של קונו יש לי את האנציקלופדיה של דרכסלר וכמה פרקים מהספר של גרג אברט.
    האנציקלופדיה מכילה בערך כל מה שתרצה לדעת, תוכניות אימון לדוגמה, עומסים, כמה תוכניות לסקוואט ועוד הרבה. קצת קשה לקרוא אותו בגלל שהוא כזה מקיף ודרכסלר כנראה הכותב הכי חפרן בעולם, אבל יש שם הרבה מידע טוב. מהספר של אברט יש לי כמה פרקים שהורדתי מהרשת. לא עברתי על כל מה שיש כי מה שמעניין אותי (החלק של הprogramming) חסר, אבל הפרקים של הלימוד תנועה נראים לא רעים, אני מאמין שביחד עם הDVD זה יכול להיות שילוב לא רע.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...