האם הייעוץ מתאים לי

הנושא בפורום 'שאלות לפני רכישת ייעוץ אישי' פורסם ע"י orel53, ‏14/10/19.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    orel53

    orel53 משתמש מתחיל

    orel53
    הצטרף:
    ‏14/10/19
    הודעות:
    6
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    פרסמתי בפורום אימונים ותזונה, אבל אני חושב שייעוץ אישי יכול אולי להפיק את המיטב עבורי

    בקצרה עליי
    בן 22
    גובה- 183
    משקל 79 ק''ג


    לפני כחצי שנה הייתי שוקל כ92 ק''ג, במהלך החצי שנה האחרונה אני על תפריט של 1200 קלוריות ליום שבניתי לעצמי בעזרת הפורום (כמובן היו פישולים פה ושם ותקיעות)
    והיום הגעתי ל 79 ק''ג
    ההמטרה הסופית שלי היא פיתוח גוף **למטרות אסתטיות בלבד** זאת אומרת אחוז שומן נמוך, six pack , כתפיים חזה בולטים ומעוצבים
    לא מעוניין בגדילה משמעותית פיזית, אפילו לא בהתחזקות משמעותית פיזית, נטו במראה אסטתי שמתלווה לעניין (צירפתי סתם תמונה שמצאתי בגוגל להמחשה בלבד של אזור ה''גודל'' שהייתי רוצה להגיע אליו)

    סדר היום שלי הוא קצת הפוך
    אני מתעורר ב1 בצהריים והולך לישון ב3-4 בבוקר (ארוחת הערב שלי היא בדרך כלל ב12-1 בלילה )

    מבחינת אימונים עומד לרשותי ציוד שיש לנו במשפחה מתקן מתח + זוג משקולות (ללא הגבלת משקל יש לי את כול המשקלים עד 45 ק''ג למשקולת בודדת )
    + ספת אימונים כמו של המכון (כמובן עם כול הזוויות חיובי + שלילי )

    מעולם לא הרמתי משקולת בחיי או התאמנתי בצורה סדורה למעט אירובי בעצימות בינונית 2 פעמים בשבוע רק בחצי שנה האחרונה
    אני מעוניין להגיע למטרה שלי, מבלי שאצטרך לעלות עוד באחוזי השומן או המשקל אלא להמשיך להוריד במשקל אבל תוך כדי פיתוח מסת השריר (בשאיפה להגיע למשקל של 65-70 ק''ג כאשר אחוז השומן נמוך ואחוז השריר גבוה

    האם הייעוץ יכול להביא אותי למטרותיי ? האם המטרות שלי בכלל ריאליות ? האם יש הערכה של סדר גודל של זמן שיקח להגשים את המטרות החל ממצבי הנוכחי ? האם זוג משקולות בכול המשקלים + מתח מספיק או שעליי להירשם למכון .

    ** מצרף תמונות נוכחיות של פלג גוף עליון ותחתון שלי + תמונה להמחשה של המטרה שלי IMG_0403.jpg IMG_0382.jpg IMG_0403.jpg IMG_0382.jpg

    Header_Sixpack_NYE-1-von-6-Kopie.jpg
     

    קבצים מצורפים:

  2. 68,213 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,262
    לייקים:
    10,069
    מין:
    זכר
    שלום,

    עלייה במסת השריר וירידה באחוזי שומן בו זמנית מנוגד אנרגטית וביצוע של שניהם בו זמנית יוביל להתקדמות מאוד איטית ולכן אינו מומלץ. כדאי להפריד את התקופות מאחר והתזונה של כל אחת מהתקופות שונה.

    במצב שאתה נמצא בו התכנון היעיל ביותר יהיה:
    עלייה במסת השריר, לפחות חצי שנה. עלייה של לערך 5-6 ק"ג ואז ירידה של 8-10 ק"ג במשקל. סבב כזה יקח לך 10-12 חודשים. יתכן ותצטרך 3-5 סבבים כאלו כדי להגיע לתמונה שהצגת למעלה. ז"א 2-3 שנים לפחות של אימון (תלוי בגנטיקה).

    אנחנו יכולים לעזור לך גם בעלייה במסת השריר וגם בחיטוב. עלייה במסת השריר נדרש לבצע באופן מבוקר כדי לא לעלות אחוזי שומן מיותרים.
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    orel53

    orel53 משתמש מתחיל

    orel53
    הצטרף:
    ‏14/10/19
    הודעות:
    6
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    תודה על המענה

    ואם אגיד שאני רוצה להישאר נקי לאורך כול התהליך?

    בדמיון אחרי קריאה של קצת חומר עובד לי האופציה של להוריד עוד 10 קילו בדיאטה אגרסיבית והורדת אחוז השומן למינימום (כמה אחוז שומן אני? )

    ואז ממצב של עור ועצמות לעלות מאסה נקייה החל ממשקל מאוד נמוך של 69 קג , זה משהו שהוא אפשרי ? מסה נקייה מ69 ל79-80 קג (שזה מצב שמשאיר אותי נראה טוב יחסית ) זאת אומרת עלייה של 10 קג של שאיפה שכמה שיותר מתוכה יהיה שריר, ואז משם חיטוב של השומן הלא רב שהעליתי במסה הנקייה?
    או בכלל דרך אחרת אבל שתשאיר אותי לא שמן לאורך התהליך? זה משהו שתוכלו לספק במסגרת הייעוץ

    תודה שוב על המענה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/19
  4. 68,213 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    88,262
    לייקים:
    10,069
    מין:
    זכר
    זה יהיה ביזבוז זמן

    אתה תשאר באחוז שומן הנוכחי או שתעלה לכל היותר 1% כל 2-3 חודשים. זה לא משהו שתראה באופן משמעותי
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...