כאב בכתף קדמית/אמצעית

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י Bolt, ‏14/10/19.

טוען...
  1. 9 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    123
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    אוקי אז ככה, ב2 אימונים האחרונים שביצעתי, היו לי כאבי כתפיים ב2 הכתפיים, אני חושב בכתף קדמית אבל אולי גם באמצעית. אני חווה את כאבי הכתפיים רק בזמן התרגיל לחיצת כתפיים עם מוט. אני מבצע את התרגיל בטכניקה נכונה(אפילו העלתי לפה סרטון ואמרו שזה בסדר + צפיתי במליון סרטוני טכניקה ביוטיוב).
    כואב לי בעיקר כשאני מוציא את המוט מהכלוב.
    מלפני חודש וחצי ועד עכשיו עשיתי לחיצת כתפיים(במוט) 3 פעמים בשבוע ולא הרגשתי שום כאב.
    יש רעיון למה זה קורה? ואם אפשר לתקן את זה?
    המשקל שאני לוחץ לא גבוה בכלל- 30 קילו
    תודה רבה!:)
     
  2. 496 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    436
    לייקים:
    317
    מין:
    זכר
    אני מציע לך לפרסם עוד סרטון אחרי האימון הבא ונוכל להעיר לך על הטכניקה. יכול להיות גם שהבעיה לא נמצאת בטכניקה אלא המשקל גבוה מדי ואתה צריך לבצע ריסט (הורדה של 10% מהמשקל. אצלך זה יהיה 2.5 קילו או קצת יותר.) ולהתקדם מחדש. מה עם נפח גבוה מדי, מחסור בשינה איכותית או בקלוריות? יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע.
     
    Bolt אוהב/ת את זה.
  3. 9 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    123
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    אימון הבא אצלם.
    אימון קודם הורדתי את המשקל ל25 ועדיין כאב מאוד במהלך התרגיח(במיוחד בההוצאה מהראק) והרגשתי שהמשקל ממש קל פשוט כאב לי בכתפיים.
    שינה 8-9 שעות בעיקר לכיוון ה9 עכשיו בחופש
    אוכל מקפיד 500 קלוריות מעל ניטרלי ומקפיד לצרוך את כל הויטמינים והמינרלים. התאוששות גם סבבה.
    נפח גבוהה אני לא חושב אבל אשלח את התוכנית אם תרצה להעיף מבט:
    בנץ' פרס 4×8
    מתח 4×8
    סקוואט 4×8
    מיליטרי פרס 3×8
    פייס פולס 2×15
    מקבילים צר 2×10-12
    כפיפת מרפקים 3×8-12
    כפיפות בטן בכבלים 2×15

    אני לא ארשום את תכנון ההתקדמות אבל זה לא מסובך מדי פשוט להתקדם בנפח ובמשקלים מאימון לאימון וזה משתנה מתרגיל לתרגיל
     
  4. 7 נק' מוניטין
    0
    Kragiko

    Kragiko משתמש מתחיל

    Kragiko
    הצטרף:
    ‏28/6/12
    הודעות:
    30
    לייקים:
    7
    לפי שאתה מתחיל את הלחיצת כתפיים אתה עושה חימום עם רצועה ?
    אם לא , תנסה.
    לאחר מכן תקח משקולות 2-4 קילו תעשה בעמידה 2 - 3 סטים ללחיצת כתפיים רק כדי לחמם את האזור.
    לאחר מכן תעשה עם אותם משקולות סיבובים לאט לאט ( אם המשקל כבד תוריד אפילו לקילו אחד המטרה זה לגרום לחימום השריר)

    נסה לעשות אימון אחד ככה ותרשום איך זה ירגיש.

    חוץ מזה 3 פעמים בשבוע לחיצת כתפיים נשמע כמו הרבה עומס, אתה מרגיש שאתה נח מספיק מאימון לאימון עם לחיצת כתפיים?
    ועוד שאלה, האם עלית בהדרגה את הכמות לחיצת כתפיים או שפשוט יום בהיר אחד התחלת עם 3?
     
  5. 9 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    123
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    אני עושה חימום לפני האימון של מתיחות דינאמיות ויש גם לכתפיים(סיבובי יידים קדימה ואחורה) וגם כשאני מחזיק מקל מטאטא עם היידים ועושה איתו סיבוב קדימה ואחורה
    ויש לי בנץ' לפני הפרס אז זה כבר מחמם את הכתפיים, לא?
    ולא, התחלתי עם מוט של 10 ולאט לאט עליתי ב20 קילו נתקעתי שבועיים+ ואז עליתי עד 30, והתחילו הכאבים.
    אימון שעבר הורדתי ל25 קילו ועדיין היה כאבים.
    האימון שהיום עשיתי, חזרתי למוט ריק ועשיתי את הסט הראשון, לא היו כאבים. העלתי 2.5 קילו, לשני הסטים הבאים ולא היו כאבים גם. אבל מה שמוזר זה שזה היה לי קשה ממש כמו שהיה לי עם ה30 קילו לפני שבוע.
    מוזר מאוד.
    מה שכן מאז האימון האחרון עברו יומיים ובכל יום מאז עשיתי סשן של מתיחות לכתפיים וקצת עם כדור קשיח לאיזור שם
    אני אמשיך לעדכן פעמים הבאות כשאעלה משקל אם יש סימן לכאבים. תודה רבה!
    אני בכל מקרה אשלח פה סרטון טכניקה אם מישהו רוצה לבקר:)
    :
    --- עידכון הודעה, ‏15/10/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏15/10/19 ---
    22.5 קילו: מהיום
    Link Sharing
    30 קילו: מלפני שבוע
    Link Sharing
     
  6. 7 נק' מוניטין
    0
    Kragiko

    Kragiko משתמש מתחיל

    Kragiko
    הצטרף:
    ‏28/6/12
    הודעות:
    30
    לייקים:
    7
    תודה על הפירוט, נשמע מקצועי.
    הכאב יכול להגרם לך דווקא מלחיצת החזה, טוב שציינת את זה.
    כאשר עושים לחיצת חזה לא נכון או כמעט נכון ( שימוש רב מהכתפיים ) זה יכול לפגוע לך בלחיצת כתפיים, תנסה לפצל את היום שאתה עושה בו לחיצת כתפיים והדחקת חזה או שתנסה קודם לעשות את הלחיצת כתפיים.

    אשמח אם תראה לי את הלחיצת חזה שלך, יש סיכוי שהידיים שלך קדימה מידי ואז יש לך עומס על הכתפיים.
    בנוסף עוד בעיה שיכולה להיות היא שאם אתה מוציא תמיד לעצמך את המוט אז יש הרבה התערבות של הכתף שמה ולכן אני ממליץ לך לבקש ממשהו שיוציא לך את המוט ( ועל הדרך ישמור ;) ) זה יכול למנף לך את הסטים בהדחקת חזה וגם להפסיק את הכאבי כתפיים.

    גם אם אתה חושב שהמשקבל שלך נמוך ולא צריך מישהו שיוציא צא מאזור האגו (במידה וקיים) ותעשה את זה.
    גם לי בהתחלה לא היה נעים לבקש מאנשים אבל זה קידם אותי מאוד בבנץ ההצואה הזאת וגם במשקלים כבדים אי אפשר בלעדיה כי אתה מאבד הרבה כוח מהבנץ שלך.

    הרבה בהצלחה, תעדכן :).
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  7. 9 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    123
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    Link Sharing
    אני לא חושב שיש פה משהו לא כשורה(המשקל 40 קילו)
    אני לא מצליח לעבור את ה40 קילו כבר תקופה מאוד מאוד ארוכה תכננתי לפתוח על זה אשכול (אם אימון הבא לא אצליח לעבור) אז אני לא אפרט על זה אלא אם תרצה
     
  8. 7 נק' מוניטין
    0
    Kragiko

    Kragiko משתמש מתחיל

    Kragiko
    הצטרף:
    ‏28/6/12
    הודעות:
    30
    לייקים:
    7
    ניראה סביר.
    תראה את הסרטון הזה הוא מאוד יעזור לך :


    בנוסף לסרטון, כמו שאמרתי מקודם תוודא שמישהו מוציא לך וגם עוזר לך להחזיר, אתה קצת קדימה מידי ואחורה מידי, יש צורך שתתחיל לעשות הקשתה( מוסבר בסרטון ממש טוב) וככה גם יעבור לך הכאב כתפיים בלחיצת כתפיים כי יש סיכוי שזה מההדחקה.
     
  9. 9 נק' מוניטין
    0
    Bolt

    Bolt משתמש מתחיל

    Bolt
    הצטרף:
    ‏15/9/19
    הודעות:
    123
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    ראיתי אבל אני אראה שוב תודה
    לא יודע אפ רואים אבל אני עושה הקשתה זה הכי מוקשת שאני יכול
    תודה רבה!
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...