חזרתי מדרום אמריקה! מה עכשיו ?

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Ron230, ‏10/10/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    Ron230

    Ron230 משתמש מתחיל

    Ron230
    הצטרף:
    ‏2/10/16
    הודעות:
    19
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אז חזרתי מדרום אמריקה אחרי 8 חודשים ללא אימונים .
    משקלי העבודה ירדו ל0
    אחוז השומן עלה
    השרירים ירדו
    מה עכשיו ?

    האם אפשר לעשות ss במאזן שלילי ?
    אם לא מה האלטרנטיבה ?
    מעוניין להוריד את אחוז השומן ולהעלות את משקלי העבודה בחזרה
     
  2. 3,536 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    3,136
    לייקים:
    2,023
    מין:
    זכר
    תתחיל ב FBW עם תרגילים מורכבים, תחזור לתלם, תעבוד שוב על הטכניקה ותתקדם לאט לאט
     
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    Ron230

    Ron230 משתמש מתחיל

    Ron230
    הצטרף:
    ‏2/10/16
    הודעות:
    19
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תודה ! זה מה שחשבתי . אך האם להיות במאזן שלילי?
     
  4. 624 נק' מוניטין
    0
    Lior Rotem

    Lior Rotem משתמש פעיל

    Lior Rotem
    הצטרף:
    ‏30/1/13
    הודעות:
    789
    לייקים:
    348
    תלוי במצב שלך, ברצון.. אי אפשר לענות לך על זה ככה
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    doctordeadlift

    doctordeadlift משתמש מתחיל

    doctordeadlift
    הצטרף:
    ‏9/3/19
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    תעשה מסה נקייה, בגלל שאתה חוזר להתאמן וצובר שריר מחדש (תהליך שיהיה מהר יותר כי יש זיכרון שריר) אתה תרד באחוזי השומן, תן לזה חודשיים שלושה תחזיר מסה וכוח ואז תחטב אם עדיין תרצה
    גם ככה מתחיל חורף
     
  6. 511 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש פעיל

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    805
    לייקים:
    396
    מין:
    נקבה
    אימלה, אשכרה אם באיזשהו שלב בחיי אני לא אתאמן לכמה חודשים, אני אצטרך להתחיל ה-כ-ל מהתחלה??
    (האמת שזה מה שקרה לי השנה, שעשיתי הפסקה של חצי שנה בערך....) זה ממש מבאס ...
     
  7. 92 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    100
    לייקים:
    50
    מין:
    זכר
    זה לא בדיוק להתחיל מהתחלה. כמו שהבחור מעלייך רשם - הכל יחזור יחסית מהר (נפלאות זיכרון השריר).
     
  8. 99 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    164
    לייקים:
    34
    מין:
    זכר
    חוזרים לזה במהירות מטורפת עד מעוררת קנאה, רואים תוצאות נורא מהר עד שאתה חוזר לכמעט מה שהיית
     
  9. 69 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש מתחיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    234
    לייקים:
    50
    מין:
    זכר
    אישית הייתי עושה FBW פשוטה ומתחיל ממשקלים לא כבדים עם מאזן נייטרלי, אחרי שבוע-שבועיים עובר לפלוס קלורי קטן וממשיך מסה נקייה.
     
  10. 672 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,006
    לייקים:
    367
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    זה לא כל כך קשור אבל אם לרגע את חושבת לטייל (שזו חוויה שלדעתי אסור לוותר עליה)
    ומפחדת מהעניין אז האמת שאני טיילתי יותר זמן מהבחור, עם תיק שהיה בו טבעות וגומיות התנגדות כבדות, והצלחתי לשפר PRים בהרבה תרגילים דווקא בתקופה הזאת... למרות שהסתכלתי עליה כתקופת הפסקה

    אם זו לא מגבלה רפואית, תמיד יהיה אפשר למזער את הדעיכה ולפעמים גם אולי למנף אותה לשינוי קצת בגירויים :sporty074-39:
     
    אני=] אוהב/ת את זה.
  11. 206 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    624
    לייקים:
    108
    מין:
    זכר
    איך שיפרת PR? כשחזרת לחדר כושר כלומר?
     
  12. 99 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    164
    לייקים:
    34
    מין:
    זכר
    נשמע ממש לא סביר, אולי היית מתחיל אבל ממש מתחיל אז זה עוד נשמע איכשהו הגיוני
     
  13. 672 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,006
    לייקים:
    367
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    כן בדיוק, הייתי הולך לחדרי כושר כשהיה באזור, יצא בערך פעם בשבועיים לפעמים יותר ולפעמים פחות, אבל עם אימונים קבועים עם הציוד במידה ואין מכון באזור.
    ושם לקראת סוף הטיול הצלחתי להתקדם במשקלי עבודה שבעבר נתקעתי בהם

    לא מתאמן מתחיל כבר מספר שנים, זה היה לא מזמן
    בן אדם שמטייל ומתאמן זה מאוד כללי, אבל באופן יחסי בגדול אתה צודק, אבל זה בגלל שרוב האנשים שמטיילים, אם כבר ובחורים גם להתאמן, אחוז מאוד קטן בוחר על לשמור על דגשי הבסיס, בין אם זה בתזונה ובאימונים, כי זה הרבה יותר מורכב מבבית


    כשטיילתי והתאמנתי עם טבעות וגומיות, שמרתי במידת האפשר על התקדמות לינארית וקבועה בעומס נפח, ותזונה במעקב, ויותר מזה גם ניצלתי את התקופה להשתמש בגומיות בתרגילים שיעזרו לי לשפר את המערכת העצבית בתרגילים כבדים, ותרגילים שעזרו לי בנקודות חלשות בתרגילים מסוימים וזה עבד, ההתקדמות לא הייתה משמעותית, אבל הייתה, וכמובן שזה גם היה בגרף עולה ויורד אבל באופן ככלי, הצליח..

    אפשר בהחלט לטייל ולהתאמן, ולשמור על תזונה נכונה ושגרת אימונים עם ציוד אימונים ארוז (בשילוב עם אימונים בחדרי כושר כשיש אפשרות), רק שזה לא נוח, לא מחייב שתמיד תצליח אבל בהחלט יהיו תקופות שכן ותקופות שכנראה פחות, הרבה מאוד התעסקות ובתקופה שזה קצת פחות מתאים לרוב האנשים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/19
  14. 4 נק' מוניטין
    0
    arielarik

    arielarik משתמש מתחיל

    arielarik
    הצטרף:
    ‏9/9/19
    הודעות:
    18
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    לא יןדע כמה שומן צברת אבל אם משהו שמפריע לך הייתי ממליץ שתחזור להתאמן במשקלים נמוכים ומאזן קלורי שלילי ואז אחרי תקופת חיטוב קצרה להתחיל לעלות במשקלים אחרי שלמדת את הטכניקה(שוב).
    ככה גם תתיעל במסה וגם תרד באחוז שומן. מנסיום, לחזור מטיול למסה יכול להכביד מאוד על הגוף
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...