התאמת תוכנית לפלג גוף עליון בפיגור

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י דןDAN, ‏13/9/19.

טוען...
  1. 13 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    30
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    צהריים טובים,

    בן 29, מתאמן כשנתיים, 1.78 ס״מ על מ״ג 73-74.
    כרגע עובד ABCxxABx סבב של 3 שבועות
    A - גב כתפיים
    B - רגליים ובטן
    C- חזה וידיים
    ישן היטב (מינימום 7 שעות בלילה), תזונה מוקפדת, התאוששות מצוינת- יודע שאני לא אובייקטיבי להעיד על עצמי, אבל בשנה שעברה הייתי מתאושש חרא ויש הבדל משמעותי מאוד מאז מכל הבחינות.

    נכון להיום הפלג גוף תחתון שלי משמעותי גדול יותר וחזק יותר מהעליון, זה מתבטא בהקפים ובמשקלי עבודה, אבל מעל הכל - ויזואלית (אין אדם אחד שלא מסכים איתו בנושא).
    השאלה שלי איך כדי לי לנתב את האימונים במידה ואני מעוניין להגיע לפרופורציה תוך כדי שמירה על משקלי העבודה שלי באימון רגליים (הורדת נפח, הוספת נפח או אולי חלוקה אחרת בכלל).

    מתחיל אוטוטו בלוק נפח, דילואוד ולאחריו בלוק כוח - מאזן חיובי קטנטן.

    אשמח לשמוע את דעתכם,
    תודה.
     
  2. 67,987 נק' מוניטין
    0
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,715
    לייקים:
    9,925
    מין:
    זכר
    היפרטרופיה בפני עצמה תוביל לעלייה במשקלי עבודה, תרצה או לא (אלא אם תתאמן עם נפחים מאוד גבוהים ותעלה את סך החזרות/סטים).

    אם אתה רוצה לאזן יותר את הפלג גוף עליון, תעבוד עליו יותר ותן לו יותר נפח (10-20% יותר. לא משמעותית יותר)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...