לגבי התוכניות אימון בלינקייה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י aviaaad, ‏8/9/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    aviaaad

    aviaaad משתמש מתחיל

    aviaaad
    הצטרף:
    ‏18/10/14
    הודעות:
    30
    לייקים:
    0
    היי. מתאמן כמה שנים עם הפסקות אבל תכלס לא כזה השתנתי אז קשה לי להגדיר את עצמי כמתחיל או כמתקדם.
    משקל 74
    גובה1.84
    גיל25
    החלטתי שהפעם אני עושה הכל כמו שצריך. לקחתי תוכנית אימון מהנעוץ(בתמונות למטה)
    השאלה היא
    1. אם יש בתוכניות מספר סטים מסוים איך אני אמור להעלות בנפח? הרי העלאה במספר סטים לשריר=העלאה בנפח ופה הסטים נשארים אותו הדבר.
    2.אתם באופן כללי ממליצים לי על fbw? אני מפחד שלא יהיה מספיק זמן לשריר לחזור לעצמו מאימון לאימון ובכך לא תהיה התקדמות(מתאמן 3 פעמים בשבוע)
    3. כל כמה זמן אתם ממליצים להעלות במשקל? ברובם כבר קשה לי לסיים את הסט האחרון(רק התחלתי)
    --- עידכון הודעה, ‏9/9/19 ב- 01:44, תאריך ההודעות המקורית: ‏8/9/19 ---
    עזרה פליז
     

    קבצים מצורפים:

  2. 70 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    1. משקל, חזרות וכדו

    2. לפחד זה בריא במידות מסויימות

    3. בצורה מתוכננת שלא בהכרח עובדת על פי זמן (אני לא יודע איזו תכנית זו)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...