אשמח לעזרה

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י איתי135, ‏8/9/19.

טוען...
  1. 4 נק' מוניטין
    0
    איתי135

    איתי135 משתמש מתחיל

    איתי135
    הצטרף:
    ‏6/12/16
    הודעות:
    91
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    שלום, אספר בקצרה את הסיפור שלי..
    אני מתאמן כבר שלוש שלוש שניים, לא הצלחתי להגיע אף פעם למטרה שאני רוצה להגיע אליה, בשנה הראשונה שלי התאמנתי ללא ידע בכלל, לאחר מכן התחלתי ללמוד ועשיתי מסה רצינית עם שילוב של SS, התחלתי לעלות במשקל גם באימונים וגם במשקל גוף שלי.
    ולאחר מכן התחלתי לעשות חיטוב בשנה האחרונה (י"א) היו לי כל כך הרבה לחץ על הראש [תאונת עבודה שהשביתה אותי והורידה לי את המשקלים, פיזיותרפיה, לימודים, עבודה ופסיכומטרי] שלא הצלחתי לעקוב אחרי המשקלים שלי, ואחרי התזונה שלי, לכן יצא שהתאמנתי ללא שמירה על דיאטה נכונה. לכן העליתי במשקל וכנראה איבדתי המון מהמסת שריר שלי, אשמח לייעוץ מה אפשר לעשות עכשיו, להמשיך חיטוב? מסה? אשמח לעזרה במה בהתאם לנתונים ולתמונות המצורפות למטה.
    תודה מראש חברה.
    גיל - 16, משקל - 86, גובה - 186.

    בנץ פרס - 65 [כולל מוט]
    סקווט [סמית' - בהמלצת הרופא שלי] - 60 ללא מוט [ המוט במכונה מפלסטיק]
     

    קבצים מצורפים:

  2. 21 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש מתחיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    144
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    מסה כמה שיותר נקייה, לא הייתי ממליץ על ss במיוחד שאתה עושה סקוואט חופשי, קח fbw פשוטה
     
  3. 4 נק' מוניטין
    0
    איתי135

    איתי135 משתמש מתחיל

    איתי135
    הצטרף:
    ‏6/12/16
    הודעות:
    91
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    תודה.
    אשמח לתשובות נוספות.
     
  4. 28 נק' מוניטין
    0
    TRX01

    TRX01 משתמש מתחיל

    TRX01
    הצטרף:
    ‏20/5/14
    הודעות:
    48
    לייקים:
    10
    מין:
    זכר
    דבר ראשון מה הם הבעיות הרפואיות ? דבר שני כמה פעמים אתה רוצה להתאמן בשבוע?
     
  5. 4 נק' מוניטין
    0
    איתי135

    איתי135 משתמש מתחיל

    איתי135
    הצטרף:
    ‏6/12/16
    הודעות:
    91
    לייקים:
    4
    מין:
    זכר
    אני מתאמן שלושה פעמיים בשבוע, אין בעיות רפואיות ממשיות, הרופא המליץ לי פחות תרגילים כמו סקווט (כנראה בגלל מה שקרה לי לאחר הפציעה שהייתה לי מהאימונים..) ויותר תרגילים עם פחות מרווח לבעיות.
     
  6. 28 נק' מוניטין
    0
    TRX01

    TRX01 משתמש מתחיל

    TRX01
    הצטרף:
    ‏20/5/14
    הודעות:
    48
    לייקים:
    10
    מין:
    זכר
    לא מובן איזה בעיה הייתה לך ,מה שכן אם זה לא רופאה ספורט אז הוא לא מבין כי הוא לא מתאמן .עוד דבר הסמית' זה לא תנועה טבעית הגוף לא זז בצורת קו ישרה למעלה ולמטה . הייתי ממליץ לך לעבור למשקל חופשי תרגיל כמו
    לגבי האימון המלצה שלי ABA BAB בהצלחה .
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...