ייעוץ ביל סטאר 5×5 ורצונותיי

הנושא בפורום 'Powerlifting/Weightlifting' פורסם ע"י דניאלביטון10, ‏8/9/19.

טוען...
  1. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אפתח בזה שאני יודע מה אני רוצה פשוט אני רוצה לעשות את זה בצורה אפקטיבית, משמע בספציפיות אני רוצה להתקדם במתח מקבילים ולעבוד בנפח נמוך בתקופה הקרובה

    ובגלל הקטע של הנפח נמוך והעלייה הקבועה אך לא שוחקת ב5×5 של ביל, ובגלל זה התכנית התחילה לקרוץ לי

    אבל השאלה היא אם אני שם מקבילים במקום בנץ׳ (מעלה 2.5 פשוט כמו שמעלים פר צד בבנץ׳) זה לגיטימי וסביר להניח לא יהרוס את הצורה בה התכנית מתוכננת? (2.5 קילו אמור להיות ממש אפשרי פר שבוע ומבחינתי 10 קילו בחודש זה מצויין, תכנית קודמת קודמת העלתי 30 קילו בחודשיים אבל ברור שזה לא בידיוק אפשרי ללשחזר את זה מעבר לזה שהתכנית הקודמת תיהיה בעייתית לי בתקופה הזו)

    מתח אותה החפירה בערך

    תרגילים משניים באימון b:

    שולדר דאמבל פרס או בנץ׳ בשיפוע? פרס במוט לא אפשרי בגלל כאב בכתפיים (טכניקה טובה אם מישהו יחפור לי מספיק אני אצלם לו אם צריך )

    תרגיל משני למתח, טי באר הולך אחלה?


    ותרגילי עזר: עד כמה זה "נתון ברזל"
    מתאמן שנמצא בחיטוב לא יוסיף תרגילי עזר כלל. למתאמן במסה/כוח יש מספר דרכים לבחור תרגילי עזר לתכנית:


    אני בחיטוב ומעוניין להוסיף תרגילי עזר, סבירות גבוהה שיפגע? בייחוד אם אני מתכנן רק בa וc בסופי אימון וb ישאר כאימון התאוששות



    מקווה שתבינו אותי, אני מאמין שאדם צריך לעשות את מה שהוא אוהב ככה שמיותר שתגידו לי לעשות פאוורליפטינג בנץ׳ דד וסקוואט וחוזר חלילה (לא שמזלזל שלא תבינו לא נכון )


    אגב משקלים במורכבים בשביל רקע מסויים-
    שוקל 69-70
    גובה 168

    מקבילים 50×5
    מתח 32.5×5
    דד רומני 80×7×3
    סקוואט 85×5


    השאר לא לגמרי רלוונטי אני משער
     
  2. -53 נק' מוניטין
    1
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    רעיון גאוני אני רוצה להתחזק בביספס אז אני אעשה 5*5 עם מוט W ואעלה 2.5 פר צד כמו שמעלים בבנצ'
     
  3. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אתה משווה תרגיל כמו מקבילים לצורך העניין לבייספס קארל

    לא משנה מה הדעה שלך אי אפשר לקחת אותך ברצינות
     
    Dissonant Harmony ו-yujinius אוהבים את זה.
  4. -53 נק' מוניטין
    0
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    אתה משווה מקבילים לבנצ' פרס
     
  5. 2,591 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,558
    לייקים:
    1,596
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    יצאתי קצת מבולבל מהשאלה, אני לא מצליח להבין איפה ביל סטאר נכנס לתמונה, ומה אתה רוצה.

    אני מבין שאתה רוצה להשקיע בתרגילים אחרים משלושת הקדושים. מה רע בזה?
    לא הצלחתי להבין איפה נכנס החיטוב והמסה לסיפור.
    אולי תוכל לפרט את השאלה בצורה ברורה יותר בשביל קששי למידה כמוני?
     
  6. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    התכנית של ביל רק במקום המשולש הקדוש מתח, מקבילים, סקוואט

    ובגלל שאני בחיטוב ההמלצה היא לא להוסיף תרגילי עזר, עד כמה זה באמת יפגע בהתאוששות?

    תרגיל מורכב שמאפשר העלאה לינארית כמו בנץ׳ איפה הבעיה בידיוק?
    גם לא השוותי לרגע אחד
     
  7. -53 נק' מוניטין
    0
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    זה כמו שתנסה להתקדם בפרס כמו שאתה יכול להתקדם בדדליפט
     
  8. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    איך אתה משווה בין ה2 בידיוק?
    שיא עולם בדד 500 קילו, שיא עולם בפרס לא יודע אבל מתקשה להאמין שעברו 150 קילו

    בנץ׳ שיא עולם של אדם לא שמן ענק שמתפוצץ מחומרים (עבודה קשה) ושומן והקולה מהצהריים כנראה איזורי ה300

    שיא עולם במקבילים בקרוב יהיה 200 קילו+ כמעט 100 קילו שהאדם שוקל, אני לא רואה איך בנץ׳ זה תרגיל שמאפשר התקדמות לינארית ומקבילים לא

    הוא אולי פחות (לא אולי) אבל אתה מציג את זה באופן שגוי שאדם שבור בנושא רק יכול להציג את זה ככה
     
  9. -53 נק' מוניטין
    0
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    שיא העולם בפרס מעל 230 קילו (מצאתי סרטון מלפני 50 שנה+) שעוד זה היה חלק מWL
    בנצ' מעל 330 (זה בלי לדבר על בנצ' עם חליפה היה כבר 500 קג לפני 6 שנים)
    לעומת זאת
    מקבילים דקה של בדיקה מגיעים לתוצאה שעשה בחור עם שרוולי ידיים (למה שלא נשווה את זה לחליפת בנצ'?) לטווח תנועה מביך
    בנוסף שלזה שאתה סתם כותב 200 ו100 קילו מג כי זה נוח לך בשביל הנקודה שלך למרות שזו שטות מוחלטת
    חוץ מזה שההשוואה שלך בין בנצ' למקבילים לא נכונה כי לפי ההיגיון של משקל גוף + משקל נוסף היד האחורית שלך שריר יותר חזק מהגב
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏9/9/19
    elchonon אוהב/ת את זה.
  10. 2,591 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,558
    לייקים:
    1,596
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    לא רואה שום בעיה להתאמן ככה.
     
  11. 36,776 נק' מוניטין
    0
    yujinius

    yujinius משתמש על משתמש כבוד

    yujinius
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏2/4/14
    הודעות:
    14,243
    לייקים:
    12,423
    מין:
    זכר
    לדעתי זה אפשרי להתקדם ככה. לגבי חיטוב זה אינדיווידואלי, לא הייתי אומר שזה כלל ברזל שצריך להוריד נפח למינימום בחיטוב.
     
    דניאלביטון10 אוהב/ת את זה.
  12. 67,987 נק' מוניטין
    2
    Mike

    Mike מנהל אתר | לשעבר Moshe מנהל

    Mike
    מנהל
    הצטרף:
    ‏30/7/08
    הודעות:
    87,715
    לייקים:
    9,925
    מין:
    זכר
    ניקיתי את כל הזבל שהיה לך בתגובה. פעם הבאה שתגיב כמו שהגבת, לא תהיה כאן יותר
     
    תומר65, Dissonant Harmony ו-yujinius אוהבים את זה.
  13. -53 נק' מוניטין
    0
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    הוא התחיל הוא קרא לי אדם שבור
     
  14. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    תיהיה בנאדם לפני שאתה טרול ביחיאת

    א. אמרתי שיאים במשקלי גוף נורמלים ולא משקלי גוף שאני ואתה לעולם לא נגיע אליהם בטח שלא בצורה טבעית

    ב. אשמח לביסוסים לגבי הזריקת משקלים, ושוב זה מסקרנות כי זה לא קשור לנושא דיברתי על משקלי גוף סבירים

    ג. אם אתה רוצה לראות את ה190-195 קילו מקבילים שזה כרגע שיא עולם (לא רשמי לא לקחו אותו לתחרות ברוסיה או משהו... כנראה בגלל פוליטיקה אוקראינה-רוסיה)
    בלי שום כלי עזר טווח תנועה עד 90 מעלות (לא רואה שום סיבה לשבור מקביל במשקלים גבוהים במקבילים)

    ד. באמת אני ממש אשמח לראות סרטונים של כל הזריקות משקלים שנאמרו פה אני סקרן לראות את הגבול האנושי מעבר לדיון המיותר הזה

    סבבה תודה רבה גיבור, אעדכן בהמשך

    סבבה תודה רבה, אראה איך אני אשלב את זה כבר
     
  15. -53 נק' מוניטין
    0
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    א. בניגוד לבנצ' שככול שאתה שוקל יותר אתה יכול להרים יותר מקבילים זה לא ככה משקל גוף מקשה עלייך אז אתה לא יכול להגיד במשקל גוף נורמלי בהשוואה שלך זה השוואה דפוקה
    אני חפשתי ראיתי 175 קילו
    זה חיפוש שלוקח לא יותר מ5 דקות מאמין בך שתמצא לבד
    לפי ההיגיון הזה אני לא רואה שום סיבה לרדת מתחת ל90 מעלות בבנצ'
    כתבתי למעלה חיפוש של 5 דקות אשמח אם התגובות שלך יהיו יותר מועילות מ"אני לא רואה סיבה"
     
  16. 74 נק' מוניטין
    1
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    תכלס אתה בזבוז של אנרגיה
    אתה מנסה לנגד טענה שלי בלהגיד "השוואה דפוקה" שנה טובה אחי
     
  17. -53 נק' מוניטין
    1
    כשקנקר

    כשקנקר משתמש מתחיל

    כשקנקר
    הצטרף:
    ‏21/8/19
    הודעות:
    109
    לייקים:
    26
    תכלס אתה בזבוז של חמצן
    @Mike פעם שנייה הוא מתחיל...
    אתה משווה תרגילים ונותן הנחות לתרגילים שאתה רוצה כדי שההשוואה תהיה קבילה
     
  18. 485 נק' מוניטין
    0
    Dissonant Harmony

    Dissonant Harmony משתמש פעיל

    Dissonant Harmony
    הצטרף:
    ‏21/12/17
    הודעות:
    508
    לייקים:
    215
    מין:
    זכר
    דווקא בנץ' ומקבילים (לחזה) די ברי השוואה.

    *יכול להיות שבמקבילים יהיה קצת יותר קשה להתקדם, אבל זה משהו שאפשר להתייחס אליו בתכנון.

    הבעיה עם מקבילים היא שטריקי יותר לשלוט ב-"Micro-loading" שלהם עקב שינויים במשקל הגוף. (אבל אם הבחור מדבר בקונטקסט של 2.5kg בשבוע, אז זה כנראה פחות רלוונטי, בשלב הזה).
    --- עידכון הודעה, ‏11/9/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏11/9/19 ---
    בסופו של דבר, זה אינדיבידואלי.

    -לא ברור לי לאיזו וריאציה של ה-5x5 של ביל סטאר אתה מתייחס.

    -T-Bar (בהנחה שאתה באמת מתכוון לחתירה במכונה בידית T, ולא ל-Landmine Row!) זה דווקא תרגיל ש-"משלים" את המתח נהדר, כי מדובר במשיכה אופקית.

    -שים לב שנראה שאתה מנסה לסטות מלחיצה מעלה, וגם במשיכה "מלמטה". אתה לא מפספס כך רק "כתף וגב תחתון", אתה מפספס פה גם שרירים ב-"גב העליון" שמשתתפים בתנועות האלה (כולל הסיבים העליונים של הטרפזים, שיש לי תחושה שהם מעניינים אותך), וגם המסטרינגס (אל תתפתה להאמין שהסקוואט עובד עליהם היטב).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/9/19
    elchonon אוהב/ת את זה.
  19. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    א. תודה על הפירוט גיבור

    1. לא ידעתי שיש סוגי וריאציות ל5×5 של ביל סטאר , בעיקרון מדקאו אם זה יותר מובן

    T-bar row:


    בתכנון אני שם שראגס ובגלל זה התייעצתי על אם זה בעייתי בחיטוב (גם על עוד דברים אבל בין היתר זה)
    אהמסטרינג אין לי שום תירוץ, חד משמעית זה יכול להיות צעד דבילי אבל הוא פשוט לא כולל יותר מידי חלק מהמטרות שלי בשום צורה, אתרגל מדי פעם דד רומני חוץ מזה עד כמה זה יהיה גרוע כבר?

    כלל לא מנסה לסטות מלחיצה למעלה, התחלתי לחפש בזכוכית מגדלת כל מיקרו בעיית טכניקה שלי בפרס וכנראה אעשה פרס (במוט יעני ולא שולדר דאמבל פרס)

    גם התחלתי טיפונת לעשות שכיבות סמיכה עמידת ידיים חחחחח אבל זה סתם באופן כללי ולא ענייני



    נב אני מתכנן בהגזמה רחוקה חודשיים עם התכנית ולא נראה לי שזה יצור איזה חוסר פורפורציה קיצוני באהמסטרינג וגם לא בטרפזים (שכבר ציינתי שאני מתכנן על שראגס, אגב שראגס בטי באר רואו פשוט התאהבתי בתרגיל )
    סתם חפרתי יתר על המידה, מוזמן להציע דברים פרקטים או לשלול עם פירוט למה לא לעשות x ממה שמתוכנן (אני מובן? לפעמים מרגיש לי שהצד השני צריך ריטלין בשביל להבין אותי)
     
  20. 74 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    108
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    תגובה מעל התכוונתי שראגס בטראפ בר

    אבל לא בגלל זה אני רושם, התחלתי תתכנית בנתיים חלק אבל זה שבוע ראשון אז ברור בפרס והטי באר המשניים הרי מעלים משקל כל שבוע נכון? אז נניח שבוע שעבר הרמתי 100 קילו (לצורך נוחות המספרים) הסטים יהיו 70..80..90.. ואז 102.5 או חקחת את האחוזים כבר מ102.5 קילו (אני יודע שזה פרט דיי שולי ואני אוברטינקינג אבל עדיין )
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...