לא עולה במשקל במאזן גבוה

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י FM bibi, ‏7/9/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    FM bibi

    FM bibi משתמש מתחיל

    FM bibi
    הצטרף:
    ‏7/9/19
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    שלום לכולם,
    אני נמצא בבעיה שמטריפה אותי ממש, אני לא עולה במשקל.
    ועכשיו אל תגידו לי "אתה בטח לא אוכל כלום", "אתה חושב שאתה אוכל הרבה אבל זה לא נכון".
    לפני 3 חודשים התחלתי מסה, עובד בabc כבד עם הרבה נפח, פשוט קורע את עצמי.
    וכמה עליתי ב3 חודשים האלה? 2 קילו, שאני חושב שהם רק מהקריאטין שאני לוקח.
    ככה שאפשר להגיד שלא עליתי.
    אני עולה במשקלים בצורה מפחידה וזה ממש מוזר.
    אני אוכל בערך 1200 קלוריות מעל הנטרלי! (לא bmr), מתוכן פי 9.5 פחמימה על כל ק"ג גוף, אוכל בסה"כ פי 2.5 חלבון ממשקל הגוף (חלבון לא מלא וחלבון מלא ביחד).
    זה פשוט. מטריף אותי, גם אני בהלם מזה.
    רק לציין שלא נגעתי בכלללללל בגאנק ואכלתי רק אוכל נקי בלבד! אפילו לחם אני לא אוכל, רק פחמימות מורכבות ואיכותיות.
    חשבתי שאולי יש לי בעיות ספיגה במערכת העיכול ככה שזה בגלל זה, כאילו כמה אוכל שאני אוכל הגוף פשוט לא יספג את זה ויש לי גם בטן ממש רכה (משלשל המון) ובגלל זה חושב לקחת פרוביוטיקה שאולי אספוג יותר טוב את האוכל.
    מה אומרים? אני אבוד עצות לגמרי!! תנו לי עצות שבאמת יעזרו לי תודה!
     
  2. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    קודם כל נגיד לך את התשובה שאתה לא רוצה לשמוע:
    כנראה שאתה לא אוכל כמו שאתה חושב שאתה אוכל.
    עכשיו נמשיך, כמו שאתה עצמך רשמת כנראה שאתה משלשל המון, מה שאומר שמשהו שאתה עושה לא תקין.
    תנסה לשנות את התפריט, להבין ממה נובעת הבעיה.
    אולי אתה דוחף לעצמך אוכל עד שאתה מקיא אותו.
    אולי אתה אוכל חלק מהימים באמת הרבה וחלק מהימים אתה אוכל כלום.
    אולי אתה פעיל מאוד, אימונים אינטנסיביים ואירובי ולא יודע מה ופשוט שורף יותר ממה שאתה מכניס.
    עכשיו השאלה איך ולמה הגעת לאכול 1200 קלוריות מעל הנייטרלי שלך? ומי אמר שזה מעל הנייטרלי בכלל?

    בקיצור שורה תחתונה תנסה לשנות את התפריט שלך כי ברור שמשהו שם לא תקין.
    כנראה שאתה אוכל כל כך הרבה פחמימה, ובנוסף בטח לא אוכל כלום סיבים אז זה המצב.
    לאכול כפול 9.5 משקל גוף פחמימה זה לא ממש הגיוני..
    נניח שאתה שוקל 70 (אין לי מושג כמה אתה שוקל), אז לאכול 665 גרם פחמימה, רק זה לבד זה 2660 קלוריות.
    משהו או הרבה דברים ממה שאתה עושה פשוט לא הגיוניים.
    הייתי ממליץ לך להוריד המון בקלוריות שאתה אומר שאתה אוכל, ולהיות על נייטרלי אולי איזה שבוע, ומשם להוסיף 100-200 קלוריות ולראות מה קורה.
    תחכה לתשובה של @kotzer נראה לי עדיף, אבל אתה בטוח שעושה המון דברים פשוט לא הגיוניים פה
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  3. 12 נק' מוניטין
    0
    ןiggy

    ןiggy משתמש מתחיל

    ןiggy
    הצטרף:
    ‏10/8/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    הולמס פלייס
    תגיד, איך אתה ישן?
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  4. 0 נק' מוניטין
    0
    FM bibi

    FM bibi משתמש מתחיל

    FM bibi
    הצטרף:
    ‏7/9/19
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    רוב הפחמימות שלי הן עם סיבים, קינואה שיבולת שועל, כוסמת וכו...
    אני אוכל 4 ארוחות ביום שכל ארוחה זה 200 גרם של אחת מהפחמימות (לפני בישול) שציינתי, ומוסיף גם חלבון.
    עכשיו כל 100 גרם מהפחמימות האלה יש בממוצע 70 גרם פחמימה.
    8×70=560, 560 גרם פחמימה ולפעמים זה יותר. אני שוקל 65, אז 560:65=פי 8.5~ בערך ממשקל הגוף.
    אני כמעט ולא עושה אירובי, אני פשוו ממש פעיל.
    ואיך אני יודע שאני אוכל 1200 מעל הנטרלי זה בגלל שאני יודע כמה אני שורף כל יום כי יש עליי מד צעדים מהרגע שאני קם עד שאני הולך לישון.
    אז אני עושה חישוב של הBMR שלי + כמה אני שורף פעילות יומית ביחד עם אימון.
    וזה יוצא בערך הפרש של 1200 קלוריות ממה שאני אוכל ושורף.
    --- עידכון הודעה, ‏7/9/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏7/9/19 ---
    כן, מנסה לישון כמה שיותר.
     
  5. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    קודם כל מד צעדים לא מדוייק בכלל אין לך מה ליחס לזה ממש חשיבות..
    אם אתה בפלוס קלורי של 1200 ימות העולם אתה תעלה במשקל.
    תוריד את הפחמימה והמון. אין סיבה שתעבור את ה300 גרם פחמימה..
    חייב להבין מי בנה לך את התפריט הזה?
    יותר מדי פחמימה בטח בכמויות כאלה זה לא בריא, לא פלא שאתה משלשל כל היום
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  6. 0 נק' מוניטין
    0
    FM bibi

    FM bibi משתמש מתחיל

    FM bibi
    הצטרף:
    ‏7/9/19
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    איך אני אוריד?
    אם בפלוס קלורי כזה אני עולה אז אם אוריד מן הסתם שזה הרבה פחות קלוריות ובכלל אני תא אעלה.
    מה לאכול שומן במקום הפחמימות האלה?
     
  7. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    תוריד המון המון המון קלוריות ממה שאתה אוכל.
    תחשב כמה קלוריות פחות או יותר אתה צריך לפי המדריך הזה:
    עלייה במסת שריר [המדריך המלא לעלייה במסה] | קילוגרם - כושר ופיתוח הגוף
    תבנה לך תפריט לפי מה שיוצא לך פה, אולי עדיף ללכת לתזונאי אם יש לך אופציה כזאת.
    התפריט שלך עכשיו על הפנים לא הגיוני שאתה אוכל כמויות כאלה בטח שאל במשקל שלך, וזה שאתה משלשל כל יום זה צריך להדליק אצלך נורה שכנראה משהו לא בסדר.
    תקשיב לגוף שלך, תפריט מסה זה לא העיקר לדחוף אוכל ולהקיא 3/4 ממנו.
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  8. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    ממה שתיארת אני רואה 2 בעיות עיקריות:
    1. די בטוח שאתה סופר לא נכון, או שהחישובים לא נכונים, או שילוב של שניהם, והפלוס הקלורי הוא משמעותית נמוך יותר ממה שאתה חושב שהוא.
    2. אתה משלשל המון, אז אתה גם בטוח לא סופג את כל מה שאתה אוכל. פלוס קטן ועוד שאתה לא סופג אותו כמו שצריך מסתכם בנייטרלי.
    דבר ראשון תוריד מעט את הקלוריות, ותנסה להחליף מאכלים שיכולים לגרום לך לחוסר נוחות בבטן ושלשולים, תנסה בהתחלה לצמצם מוצרי חלב כי זה בדרך כלל האשם העיקרי במקרים כאלה, ותראה אם זה עוזר.
    הרעיון הוא לא לאכול בהגזמה, גם לזה יש השלכות שליליות. אתה אמור להיות בפלוס קלורי לא גבוה בכלל.

    בנוסף אתה צריך לכוון לעליה של 0.5%-1.5% מהמשקל שלך בחודש, לא יותר ולא פחות.
     
    Sergio_Katz, elchonon ו-ןiggy אוהבים את זה.
  9. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    נראה לי 90% מהבעיה שלו זה לאכול 600+ גרם פחמימה ביום ( או שזה רחוק מהמציאות, או שזה מוגזם ועושה בלאגאן בבטן )
     
  10. 0 נק' מוניטין
    0
    FM bibi

    FM bibi משתמש מתחיל

    FM bibi
    הצטרף:
    ‏7/9/19
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    אני אוכל כל בוקר קוטג ובערב יוגורט, זה יכול להיות שיש לי רגישות לחלב?
    ובמידה ויש לי אבקת חלבון לא תעשה לי בעיות בבטן כמו מוצרי חלב נכון?
     
  11. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    גם יכול להיות

    זה אפשרי, זה יחסית נפוץ. תלוי גם איך אתה מרגיש בזמן הקצר אחרי שאתה אוכל אותם

    אם זה איזולט אז אין בעיה, אם לא אז זה עדיין מכיל לקטוז, שזה הסוכר שרגישים אליו במוצרי חלב
     
  12. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    יכול מאוד להיות זה דבר די שכיח, אבל לפני שאתה מקצץ מזה נראה לי כדאי להתייחס דבר ראשון לבעיה המרכזית, 600 גרם פחמימה זה כמות לא הגיונית בטח ובטח לא במשקל שלך.
    תוריד ל300 אולי פחות 200 200 ומשהו אפילו ותראה מה הולך, תאכל מספיק סיבים.
    אם עדייו יש בעיות תתחיל לעשות נסיונות, תוריד חלב לדוגמא ותנסה, אם עדיין על הפנים תנסה משהו אחר. אבל בקרה ראשונה אני לא חושב שיש עוררין שזה הכמות המוגזמת של הפחמימה. תנזה ותראה מה הולך, הכי חשוב לא משנה חיטוב מסה, להקשיב לגוף שלך. אתה רואה שאתה כל היום בשירותים קבוע משלשל, נורה אדומה. אתה עייף מהרגיל לאורך תקופה לא רגילה, כל מני סימנים יש כאלה שאתה רואה אותם בדיעבד. אבל שים לב לדברים כאלה
     
  13. 24 נק' מוניטין
    0
    The Flash

    The Flash משתמש מתחיל

    The Flash
    הצטרף:
    ‏17/4/18
    הודעות:
    96
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    לא נראה זה שזה הבעיה שלו...
    כשאני שקלתי 70 קילו הייתי אוכל 700 פחמימה, 190 חלבון ו80 שומן (עזבו את זה שזאת הייתה מסה "מלוכלכת, למרות שעליתי בה את רוב המסת שריר שלי ולא הרבה אחוזי שומן בכלל).
    אז זה ממש לא הבעיה שלו
     
  14. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    חישוב פשוט אכלת 4280 קלוריות כששקלת 70, למה הגעת לדבר כזה בכלל?
    ומאוד תלוי איך אתה אוכל את הקלוריות שלך, אולי אתה פחות סובל ממנו עם כזאת כמות של פחמימה, אולי פוצצת את השירותים ואתה לא זוכר,
    אני די בטוח שזאת הבעיה שלו, לפחות בדיקה ראשונה הייתי מוריד בכמויות בהרבה ובודק.
    עריכה:
    לא שאני מבין גדול, פשוט בכמויות כאלה של פחמימה + הוא אומר שהוא משלשל כל יום 1+1=2.
    יכול להיות שזה ממשהו אחר אבל זאת ההתחלה שאני לפחות הייתי הולך לבדוק
     
  15. 24 נק' מוניטין
    0
    The Flash

    The Flash משתמש מתחיל

    The Flash
    הצטרף:
    ‏17/4/18
    הודעות:
    96
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    בעקרון אני מסכים איתך, אבל אתה צריך להבין שיש יוצאי דופן...
    אני עליתי במאזן הקלורי הזה (שהייתי בין 4000-4500 קלוריות במשך 4 חודשים ועליתי מ64 קילו ל70 קילו (שזה יוצא 1.5 בחודש, שזה בערך 2.5% ממשקל גופי- אבל גם תפסתי גובה ועליתי מעט באחוזי שומן).
    ולא פוצצתי את השירותים:79nb:
     
  16. 0 נק' מוניטין
    0
    FM bibi

    FM bibi משתמש מתחיל

    FM bibi
    הצטרף:
    ‏7/9/19
    הודעות:
    5
    לייקים:
    0
    ממש תודה שאתה ככה עוזר אבל אני לא מבלה את כל היום של בשירותים כמו שאתה חושב.
    אני פעם ביום הולך לשירותים ויש לי בטן רכה.
    אני מתכוון לא לאכול השבוע מוצרי חלב ולראות איך ילך, הבעיה שהזמנתי 4 קילו אבקת חלבון מי גבינה רגילה ואם אכן אני רגיש לחלב הלך השימוש לחלבון.
    נראה איך ילך לי.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...