מתח ואימון למתחיל בכללי

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י mumsy, ‏6/9/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    mumsy

    mumsy משתמש מתחיל

    mumsy
    הצטרף:
    ‏30/8/19
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    אוקיי אז התחלתי להתאמן אימוני כח השבוע .. (עשיתי אימונים אחרים בזמן האחרון אז אני לא לגמרי לא בכושר..)
    ועם האימונים גם התחלתי לקרוא קצת (יש מלא מידע..)
    עכשיו יש שתי נושאים עיקריים:
    תרגילי גב, במתח אני עושה בסביבות 13 בסט ראשון, ואז כבר השרירים תשושים וזה מוריד אותי לאיזה 5-6 סט שני ו2-3 סט שלישי, לעומת זאת בפולי עליון גם אם אני מגיע לכמעט כשל (ב10 חזרות) אני כמעט מסיים את הסט השלישי.
    השאלה היא, במה עדיף להתמקד, מתח (ולהשאר עם הסטים הנ"ל או לנסות 8X3?) או פולי? מה ההבדלים העיקריים ביניהם? ומתי בדר"כ מתחילים להוסיף משקל למתח?

    אופי אימון, הבנתי שFBW מתאים למתחילים כי אנחנו צוברים מסה (המטרה שלי) יותר בקלות בכל מקרה.. (תקנו אותי אם אני טועה)
    אבל הקטע שעכשיו יש לי דרייב נגיד להתאמן 5 פעמים בשבוע וזה לא הכי מאפשר את זה כי צריך מנוחה. השאלה היא אם בכלל 4~5 אימונים (לא FBW אלא AB או דומיו) היא יותר אפקטיבית למתאמן מתחיל מאשר 3 אימונים FBW? (ואם התשובה היא שזה אינדיבידואלי, איך אני מודד ומה לנסות?)
    (אני לא כותב את התוכנית עצמה שאני עושה כי זאת לא מהות השאלה)


    התחלתי לקרוא סה"כ אתמול אז יש מצב שאני כותב שטויות אז תרגישו חופשי לתקן וכו'
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...