לא מצליח להתקדם במתח

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י תומר65, ‏5/9/19.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    תומר65

    תומר65 מושעה

    תומר65
    הצטרף:
    ‏31/7/19
    הודעות:
    45
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אז ככה, אני כבר הרבה אימונים הייתי תקוע על מתח(אני עושה בגרביטון ושם על 30, ואני שוקל 73 כך שאני מרים 43 קילו), לפני שבוע וחצי ככה עשיתי דילואד ובאימון האחרון הגעתי ל30 קילו (אני עושה 4 סטים) ובסט השלישי כמעט הגעתי לכשל וברביעי לא הייתי מצליח לעשות 8 חזרות אז הורדתי ל35. בקיצור אני מדמיין לעצמי גם שככה זה יהיה באימונים הבאים. יש למישהו המלצות איך לשפר את המתח?(אני עושה מתח רחב)
    שמעתי שחזרות שלילות עובדות, אבל אם כן אז כמה? ואיך? להחליף את כל ארבעת הסטים של המתח לחזרות שליליות או פשוט להוסיף ואז זה גם יוסיף עוד נפח? או לעשות aba bab ולשחק עם זה?
     
  2. 106 נק' מוניטין
    0
    Opopanax

    Opopanax משתמש מתחיל

    Opopanax
    הצטרף:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    178
    לייקים:
    55
    מין:
    זכר
    תנסה לעשות chin up. אני בטוח שיהיה לך יותר קל ואולי אפילו תצליח לעשות חזרה מלאה בלי גרביטון.
    הייתי גם ממליץ לשים לב שכל חזרה מתחילה מdead hang כשהמרפקים נעולים עד הסוף בכל חזרה.
     
  3. 70 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    נגטיב יותר אפקטיבי מהגרביטון בעיני כי מכריחים אותך להשתמש באחיזה שהיא לא כמו במתח רגיל
    נגטיב 8 חזרות×3 הפרוגרסיב אוברלואוד שלך זה להפוך את החזרה לאיטית יותר
     
  4. 1 נק' מוניטין
    0
    תומר65

    תומר65 מושעה

    תומר65
    הצטרף:
    ‏31/7/19
    הודעות:
    45
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    צודק אבל כרגע המטרה שלי גם היא להתחזק במיוחד במתח כשהיידים בפרונציה
    --- עידכון הודעה, ‏6/9/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏6/9/19 ---
    אז זהו להוסיף את הכל זה נראה לי יהיה יותר מדי נפח.
    חשבתי לעשות aba bab שאימון אחד אני עושה 3x8 חזרות שליליות ואימון שני אני עושה מתח רחב 4x8 בגרביטון
    וחשבתי גם לעשות רוטציה של כפיפות מרפקים בסופנציה(עובד על ה2 ראשים של הבייספס) ובפרונציה שעובד בעיקר על הברייכאליס שזה שריר שעובד במתח חזק, אז נגיד אימון אחד לעשות חזרות שליליות&כפיפות מרפקים סופנציה ואימון שני מתח רחב&כפיפות מרפקים בפרונציה
    אשמח גם לשמוע דעות אחרות
     
  5. 106 נק' מוניטין
    0
    Opopanax

    Opopanax משתמש מתחיל

    Opopanax
    הצטרף:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    178
    לייקים:
    55
    מין:
    זכר
    המטרה שלך היא להתחזק אבל אתה לא מצליח להרים את עצמך ואמרת שאתה תקוע במשקל של הגרביטון.
    אם אתה מתעקש לא לעשות צ'ינאפ בגלל האחיזה, אתה יכול לשלב גם תרגילי פולי עליון.
     
  6. 56 נק' מוניטין
    0
    Yonatann

    Yonatann משתמש פעיל

    Yonatann
    הצטרף:
    ‏10/2/18
    הודעות:
    485
    לייקים:
    50
    מין:
    זכר

    לי מה שעזר משמעותית זה לעלות עד לאיפה שאני יכול ולהחזיק שם כמה זמן שאני יכול וכשאני לא יכול להחזיק לרדת כמה שיותר לאט. כמה זמן שהייתי באוויר הכפלתי בשלוש וזה היה הזמן מנוחה.

    עשיתי ככה 3-4 פעמים



    אם אתה לא מצליח לעלות ממש בכלל, יכול להיות שאתה באחוז שומן ממש גבוה , ולרדת קצת באחוזי השומן יקדם אותך יותר במתח.
     
  7. 1 נק' מוניטין
    0
    תומר65

    תומר65 מושעה

    תומר65
    הצטרף:
    ‏31/7/19
    הודעות:
    45
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    לא, המטרה שלי היא גם להתחזק במתח כשהיידים בפרונציה, בגלל זה אני מתעקש על התרגיל
     
  8. 2,517 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,464
    לייקים:
    1,528
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    השאלה היא האם אתה תקוע רק במתח?
    אם אתה תקוע גם בשאר התרגילים, נראה לי שצריך לשפר תזונה ושינה.

    אני חושב שצריך גם תרגילי עזר נוספים לתרגיל, כמו יד קידמי, מסור, חתירה, אולי גם דדליפט.
     
    ןiggy ו-תומר65 אוהבים את זה.
  9. 12 נק' מוניטין
    0
    ןiggy

    ןiggy משתמש מתחיל

    ןiggy
    הצטרף:
    ‏10/8/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    9
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    הולמס פלייס
    מסכים עם התגובה לפני. וחייב להוסיף שאישית, מתח השתפר אצלי בגישה הכי BLUNT שיש - פשוט עושה מתח כל אימון וכל הזמן, מנסה להוסיף עוד חזרה וחזרה.
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  10. 70 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    98
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    נשמע סבבה, הקטע של הקארלס לא ישפיע על זה כלכך
     
  11. 5,310 נק' מוניטין
    0
    ziv_r

    ziv_r משתמש קבוע משתמש כבוד

    ziv_r
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏29/4/12
    הודעות:
    1,371
    לייקים:
    1,153
    מין:
    זכר
    מיותר להתעקש על אחיזת פרונציה שהיא קשה יותר, מערבת פחות שריר ומעכבת את ההתקדמות.

    1. אם עובדים על הגרביטון כבר חודשים ועדיין לא מבצעים חזרה אחת של מתח, משהו פה בפירוש לא תקין. יש לוותר לגמרי על הגרביטון.
    2. יש לעבוד פעמיים-שלוש בשבוע על חזרות נגדיות באחיזת סופינציה. תוך כמה שבועות בודדים אם יש רצינות באימונים, כבר מגיעים לביצוע חזרה אחת - היא החזרה הקשה ביותר. לאחר עוד כמה שבועות בודדים כבר מתקדמים ל- 2-3-4 חזרות.
    3. רק לאחר מכן, יש לשלב חזרות באחיזת פרונציה - ואלו יהיו חזרות, לא נסיונות לחזרות כי כבר התחזקת.
     
    שיר1 אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...