תמונה הערכת א״ש והמלצות להמשך

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י Zendel, ‏22/8/19.

טוען...
  1. 6 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    28
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    היי, קצת רקע עליי -
    21, 1.74, מתאמן קרוב לשנה. התחלתי שמנמן (איזור ה85 ק״ג עם שריר מינימלי), עשיתי חיטוב, אחכ מסה מאוד מלוכלכת שהתחרטתי עליה בדיעבד, וכרגע אני בסופו של חיטוב שני.
    1850 קקל, הייתי ב PPL 6 פעמים בשבוע, עד שבוע שעבר שעברתי לFBW מפאת חוסר זמן. שוקל 77 כרגע.

    התמונות לא אידיאליות, אני יודע, אבל זה מה שיש לי בינתיים. הראשונה 7:00 בבוקר, בטן ריקה, רפוי, השנייה 23:00 בערב אחרי יום של אוכל, מכווץ.

    השאלות שלי הן:
    1) על כמה א.ש אתם מעריכים אותי? לפי המשקל בחדכ אני באיזור ה15-15.5%, הערכה שגם אני נותן להאמין לה, אבל חשובה לי דעתכם.
    2) הייתי מאוד רוצה להגיע לקוביות עד סוף הקיץ (מבחינתי עד סוף אוקטובר), אפשרי לדעתכם? חשוב לי לציין שכבר נהיה לי מאוד קשה בחיטוב משום שאני פעיל מאוד בנוסף לאימונים (לוחם + ממלצר בסופשים). יש בכלל מספיק מסה בשביל שיהיה בשביל מה לחטב?
    3) איך הייתם ממליצים לי להמשיך מכאן? חיטוב/מסה/נייטרלי ואיזה פיצול אימונים?

    תודה מראש!
    @kotzer @Mike מתייג אתכם כי חשובה לי דעתכם, מקווה שזה בסדר :)
     

    קבצים מצורפים:

    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  2. 8,529 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,269
    לייקים:
    4,857
    מין:
    זכר
    נראה יותר כמו 13%. המשקלים האלקטרוניים בחדר כושר לא קרובים בכלל לאמינים

    בהחלט אפשרי. במצב שלך אולי הייתי גם מוסיף קצת יותר עבודת בטן, כי אתה באחוז שומן שכבר אמורים להתחיל לראות לא רע, אולי פשוט חסרה שם מעט מסה (מבנה של הבטן שמחייב יותר מסת שריר כדי שיראו יותר

    אם המטרה שלך היא להיות חטוב משורטט אז תצטרך להמשיך עם החיטוב.
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  3. 6 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    28
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    תודה רבה על התגובה!

    שמח לשמוע שאתה מעריך ב13%. מחמיא מאוד :)
    צודק לגמרי לגבי עבודת בטו, נראה שהבטן לא מפותחת בכלל לעומת שאר הגוף. למרות שהעלתי מאוד את המשקל של אימוני בטן בתוכנית, לדעתך יש מה להשקיע מאוד בעבודת בטן עכשיו במהלך החיטוב?
    אגב יש לדעתך עוד איזורים בולטים שכדאי לי לשים עליהם דגש כי הם בפיגור?

    ועוד שאלה שמעסיקה אותי כבר תקופה - אני ישן יחסית קצת (במהלך השבוע 5-6 שעות בלילה), בסופשים אפילו פחות (6 לכל היותר, לפעמים מגיע גם לשעתיים בלילה). עד כמה זה יכול לפגוע בהתקדמות באימונים שלי ובבריאות באופן כללי? אם זה המצב ואין לי איך לשנות אותו, היית ממליץ לי לשנות את התוכנית איכשהו בהתאם?
    שוב תודה!!
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  4. 8,529 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,269
    לייקים:
    4,857
    מין:
    זכר
    בלי קשר לחיטוב, יכול להיות שהבטן שלך פשוט דורשת מעט יותר עבודה

    לא משהו ניכר במיוחד

    זה כנראה יפגע בהתאוששות ברמה מסויימת, קשה לומר כמה, זה גם למה אי אפשר לתת לך שום המלצה כללית. אם אתה רואה שזה פוגע בביצועים שלך אז תצטרך להוריד מעט עבודה באימונים, אם לא אז אין מה לגעת.
    מבחינה בריאותית כנראה תהיה לזה השפעה על התפקוד היום-יומי שלך, אבל גם כאן אי אפשר לומר בידיוק מה וכמה
     
  5. 513 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    453
    לייקים:
    328
    מין:
    זכר
    בגלל מה אתה ישן מעט שעות? בעיה בריאותית מסוימת או שעות עבודה ארוכות? או אולי משהו אחר?
     
  6. 6 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    28
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    אני לוחם אז לא יוצא לישון הרבה בבסיס... ובסופשים צריך להספיק גם לצאת לחגוג וגם לעבוד, סתם לדוגמה עכשיו אני אחרי לילה בים, ישנתי ב6 וקמתי ב8 לעבודה, ועכשיו אני אחרי משמרת וצריך להספיק לצאת גם היום.... חחחח
     
  7. 467 נק' מוניטין
    0
    FuriousLift

    FuriousLift משתמש פעיל

    FuriousLift
    הצטרף:
    ‏22/12/14
    הודעות:
    782
    לייקים:
    173
    מין:
    זכר
    יש מצבים שאין לך ברירה לפני מה שאתה מתאר(כי בכל זאת אתה לוחם,ולרוב לוחמים בצבא לא יושנים הרבה),אז זה עניין של סדר עדיפויות.
    אם אתה מעדיף להספיק לצאת מאשר לישון זה החלטה שלך,אבל קח בחשבון שאתה ממש מפסיד בכל העניין הזה כי שינה טובה ומספקת(לפחות 8 שעות) ביממה ממש תורמת לביצועים,לגדילה וכו.
     
  8. 6 נק' מוניטין
    0
    Zendel

    Zendel משתמש מתחיל

    Zendel
    הצטרף:
    ‏28/12/18
    הודעות:
    28
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    זהו זה למה אני שואל עד כמה השינה באמת קריטית. כי אם היא באמת סופר קריטית אני אחשב מחדש את סדרי העדיפויות שלי.
     
  9. 467 נק' מוניטין
    0
    FuriousLift

    FuriousLift משתמש פעיל

    FuriousLift
    הצטרף:
    ‏22/12/14
    הודעות:
    782
    לייקים:
    173
    מין:
    זכר
    7-8 שעות זה קריטי.
    אתה גם תהיה יותר אפקטיבי וגם תרוויח מזה הרבה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...