התקדמות בחיטוב שלי (עם תמונות) - אשמח לעצות והערות

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י donnyd, ‏20/8/19.

טוען...
  1. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    33
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אהלן,

    התחלתי חיטוב לפני כחודש וחצי - נעזרתי המון בנושאים ומדריכים כאן בפורום ואני מרגיש שיש שינוי משמעותי.
    את השקילה הראשונה שלי עשיתי ב-4 ביולי כשהייתי 81.7 ק"ג. הבוקר נשקלתי שוב ועמדתי על 76.2 ק"ג.
    אני משתדל לעשות 3 אימוני כוח בשבוע + 2 אימוני אירובי (ריצה של 5-6 ק"מ).

    אני מתלבט לאן להמשיך כרגע - כמו שניתן לראות בתמונות (מצ"ב), למרות הירידה במשקל עדיין יש עליי המון שומן, במיוחד באזור הבטן, יד אחורית וכולי.
    האם כדאי להמשיך בחיטוב ולהגיע עד 71-72 ק"ג ואז מסה?

    תודה!
     

    קבצים מצורפים:

    • 4.JPG
      4.JPG
      גודל הקובץ:
      KB 15
      צפיות:
      183
    • 5.JPG
      5.JPG
      גודל הקובץ:
      KB 10.9
      צפיות:
      166
  2. 8,037 נק' מוניטין
    1
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,852
    לייקים:
    4,479
    מין:
    זכר
    אתה באמת נמצא באיזור ביניים בין מצב שמצריך חיטוב לאחד שמצריך מסה.
    אני חושב שכדאי להמשיך עם החיטוב עוד 2-6 שבועות (עד 3 חודשים) ואז להעריך מצב מחדש.
    כמובן אם אתה מרוצה להתוצאות לפני אז אתה מוזמן לצאת מהחיטוב
     
    Sergio_Katz אוהב/ת את זה.
  3. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    33
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אוקיי, זה גם מה שאני חשבתי (להמשיך עם החיטוב עוד קצת) כי אולי לא רואים טוב בתמונה אבל אני מרגיש שיש עליי המון שומן (שאפילו ערער לי קצת את המוטיבציה עם המחשבה שאני כנראה לעולם לא אצליח להיפטר ממנו).
     
  4. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    33
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    שאלה נוספת - אני מודע לעובדה שאין צורך הכרחי באירובי בחיטוב, והשימוש העיקרי שלו הוא להגדיל את הגירעון הקלורי ביום, אבל משום מה אני מרגיש שבשבוע שאני לא עושה אירובי אני די תקוע במשקל - לעומת שבוע שבו אני עושה פעמיים ריצה ואני רואה ירידה משמעותית במשקל. אני לא חושב שבימים שאני לא עושה בהם אירובי אני לא נמצא בגירעון קלורי - עפ"י החישובים שלי גם בימים האלה אני מסיים עם מאזן שלילי של 500 קלוריות לפחות. יש לזה הסבר?
     
  5. 0 נק' מוניטין
    0
    אילן קרטה

    אילן קרטה משתמש מתחיל

    אילן קרטה
    הצטרף:
    ‏10/8/19
    הודעות:
    1
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    קודם כל, כל הכבוד על העבודה, נראה שאתה יורד בקצב יפה, אם כי קצת קשה לדעת את היחס בגלל ש2
    התמונות לא צולמו באותה זווית.. בקשר לעניין האירובי, אני פחות מאמין ב״מרגיש״ או ״נראה״, לטעמי כדאי לך לעבוד לפי היקפים של הגוף בשביל לדעת האם אתה באמת יורד אחוזי שומן(יכול להיות שאתה נשאר במשקל או יורד, אך עולה במסת שריר), אין ספק שאם אתה נמצא בגירעון קלורי אתה תרד במשקל, השאלה גם איך אתה יורד והאם זה יענה על הצרכים שלך (לא בהכרח שפעילות אירובית מסויימת תיתן לך את אותה תוצאה כמו דגש על שריר מסויים בהרמת משקולות), 2 ההמלצות הכי טובות שאני יכול לתת לך זה לבנות תפריט מסודר עם תזונאי, ולהקפיד בתכנית אימונים שבנית, גם 10 דקות אירובי עדיפות על כלום . כמו שאומרים ״במטבח בונים את הגוף ובחדר כושר בונים פרופורציות״
     
  6. 8,037 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,852
    לייקים:
    4,479
    מין:
    זכר
    בשבועות שאתה לא עושה אירובי, אתה אוכל אותו הדבר או פחות? כי אם אותו הדבר זה יסביר טוב מאוד, שפשוט הגרעון קטן יותר.
    בכל מקרה באירובי אתה גם מזיע ומוציא נוזלים, מה שיכול לגרום לך להרגיש קטן יותר, ונותן לך הרגשה טובה יותר של התקדמות
     
  7. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    33
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    תודה רבה!
    --- עידכון הודעה, ‏13/9/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏13/9/19 ---
    אני אוכל פחות או יותר אותו דבר. הנקודה היא שבלי אירובי די קשה לי לרדת...
    --- עידכון הודעה, ‏13/9/19 ---
    מה דעתכם עכשיו? תמונות מאתמול.
    משקל אחרון לפני 3 ימים - 74.
     

    קבצים מצורפים:

  8. 2,591 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,558
    לייקים:
    1,596
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    לא רוצה ליצור אצלך בילבול לגבי מה להחליט, אבל דעתי הצנועה היא שתעשה מסה.
     
  9. 8,037 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,852
    לייקים:
    4,479
    מין:
    זכר
    זה לא שבלי אירובי אתה מתקשה לרדת, זה שבלי אירובי אתה לא שומר על גירעון כמו שצריך.
    אם אתה לא עושה אירובי אתה צריך להשלים את זה מהתזונה

    עכשיו נראה שאתה יכול להתחיל מסה
     
  10. 13 נק' מוניטין
    0
    donnyd

    donnyd משתמש מתחיל

    donnyd
    הצטרף:
    ‏13/7/19
    הודעות:
    33
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    מה לדעתכם אחוז השומן שלי כרגע?
    ואגב, אני יודע שלא כל כך רואים את זה בתמונה (אולי כי אני גבוה יחסית), אבל עדיין אני מרגיש שיש עליי המון שומן - במותניים, בבטן, ביד האחורית, ובגדול תחושה נוזלית כזו. אני מבין שזה בגלל שאין לי מסת שריר גבוהה, אבל עדיין אני לא בטוח שאחוז השומן שלי לא גבוה למרות החיטוב.
     
  11. 479 נק' מוניטין
    0
    Lior Rotem

    Lior Rotem משתמש פעיל

    Lior Rotem
    הצטרף:
    ‏30/1/13
    הודעות:
    662
    לייקים:
    279
    נראה 14-15. ושוב, אם תעשה מסה טובה כל הגוף יקבל פרופורציה לדעתי. כן, יש קצת בטן ומראה טיפה ׳נוזלי׳ כזה, אבל זה פשוט כי גם אין מסת שריר שתאזן את זה.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...