ייעוץ נע בין התחומים

הנושא בפורום 'Powerlifting/Weightlifting' פורסם ע"י דניאלביטון10, ‏15/8/19 ב- 01:33.

טוען...
  1. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    התחלתי כkid שרוצה לפתח גוף, משקלים וכל זה עניין לי את ה**** רק רציתי לגרות את השריר, עם הזמן התחברתי לstreetlifting
    מתח מקבילים וסקוואט עם משקל, יש לי גוף בלי עיןן תודה לשנתיים+ האלה

    רוצה לגמרי לעבור לstreetlifting אבל לא יכול לראות חוסר פורפורציות אצלי, לשלב נפח עם עצימות זה אחלה אבל לא ממקסס התקדמות בשיט

    בגדול מחפש ייעוץ מאלה שעברו דילמה דומה (כנראה אותו הדבר פשוט בתחום שונה סביר להניח פאוורליפטינג)

    אני לגמרי יודע מה המטרות שלי אבל הן קצת מתנגשות כי פורפורציות לא יכול ללכת עם העלאה מקסימלית במסה, בכל אופן דיי חפרתי.
    מקווה שיש באמת כאלה שעברו תדילמה הזאת כי זה נשמע לי לגיטימי
     
  2. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אני מקווה שהבנתי אותך נכון.
    זה נורמלי דילמות בנושא התחום הספציפי בספורט.
    וזה גם לא חייב להיות תחום אחד וזהו, אתה יכול לעשות כל מה שאתה אוהב.
    אם מפריע לך חוסר פופורציה לטעמך, תשאל את עצמך למה זה מפריע לך, תנסה להגיע לשורש הסיבה ולראות אם הוא לגטימי.

    פופורציה הוא לא דבר מוסכם, הוא משתנה בין אדם לאדם ובין תחום לתחום. פופורציה אידיאלית של שחין ושחקן כדורגל שונה לחלוטין. לטפסנים יש אמות ואצבעות חזקות, קתפיים ידיים וגב מאוד חזק, החזה טיפה פחות, ורגליים למרות שצריכות להיות חזקות, המסה שלהם תצטרך להיות נמוך כדי שיהיה יותר קל לעזן את משקל הגוף.

    אני אישית התחלתי משחיה, ועד היום אני שוחה מידי פעם, לא וויתרתי עליו. גם אומנויות לחימה נמצא איתי תמיד.
    אני אוהב אקרובטיקה, אני בסך הכול חובבן בזה, אבל משתדל לתרגל את זה מידי פעם.

    תרגילי משקל גוף כמו מתח, עליות מתח, פלאנק, לאוור (פרונט ובאק) הם תרגילים אהובים עלי.
    אני אוהב לטייל, אני אוהב את הרולרים שלי גם כן.

    אני ממש אוהב לבנות דברים מעץ שדורש לנסר הרבה במסור, ולהזיז דברים כבדים, אימון כלעצמו.

    בקיצור אתה יכול להנות מכמה תחביבים בו זמנית, ולנסות להשתפר בכל אחד מהם בקצב שלך, ואתה יכול לעשות תקופות של התמסרות לאחד מהם עד שבא לך לעבור לאחר.

    אם אין לך כיוון להתחרות ולהיות בטופ, אתה יכול לשחק איתם.
    הייתי צריך לוותר על כמה מהתחביבים שלי בשביל להתחרות בפאוורליפטינג (לא לגמרי), אבל אחרי התחרות חזרתי אליהם.

    יש לך את כל החיים לפניך, תוכל לעצב את הגוף שלך מתי ואיך שתרצה, אם תנסה את הסטרייטליפטינג תקופה ולא תאהב, תוכל תמיד לחזור לבילדינג או כל ספורט אחר.
     
    Opopanax אוהב/ת את זה.
  3. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    אני גם
    מתעסק בכמה תחומים זה לא קשור, אהל בנושא הכוח ההתלבטות היא פיתוח גוף ופורפורציות בין השרירים ללהתקדם בצורה הכי אפקטיבית בתחום הספציפי שאני מדבר עליו כי שתיהם ביחד לא ימקססו את המטרה העיקרית שהיא streetlifting
     
  4. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    מה זה
    ומה זה
     
  5. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    הראשון לא ברור מספיק? לתת נפח דיי שווה בכל הגוף ולפתח פורפורציות עד כמה שניתן


    והשני להתקדם במשקלים במתח מקבילים וסקוואט בצורה כמה שיותר מקסימלית, נתייחס לזה כעיקר השאלה איך אני מכניס נפח לשאר הגוף בלי לפגוע בהתאוששות
     
  6. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אני חושב שהכיוון שאתה צריך ללכת זה בילדינג.
    תוכל להשקיע בפופורציה ופיתוח כל השרירים. מסה בדרך כלל מגיע גם עם כוח, תוכל להתקדם מבחינת כוח בתרגילים האלה גם כן.

    אני בתוכנית בילדינג שעשיתי לפני שהתחלתי ליפטינג, עשיתי מתח עם 80 ק"ג עלי ושקלתי 80 ק"ג (זה 160 ק"ג מתח) (עם רצועות), היה לי דדליפט 230 ובנץ' (לא תחרותי וטכניקה על הפנים) של 160 ק"ג.
    אפשר להתחזק באימוני בילדינג, אמנם לא כמו ליפטינג בלבד, אבל אפשר.

    איך בומים תוכנית בילדינג מתאימה ושתיתן לך מספיק התץאוששות דורשת תבונה או מאמן אישי.
    אני התחלתי בחודש הראשון שלי (לפני כמעט 9 שנים) FBW, מיד עברתי ל AB, אחרי חצי שנה ל ABC ואחרי שנה לשריר ביום. זה לא דבר שאני ממליץ לך לחקות, אני רק מסביר שזה דרש ממני ללמוד את הנושא ולבנות לעצמי תוכניות לפי ההבנה שלי.

    רוב האנשים לא יכולים לבנות לעצמם תוכניות מוצלחות, אבל אני התמזלתי.

    אם תרצה, תוכל לתת קצת רקע על עצמך, ואוכל לנסות ליעץ לך כמה דברים.

    משקל, גובה, וותק אימונים, גיל, תוכניות בעבר ובהווה.
    אולי אחרים בפורום יקפצו גם כן ליעץ לך.
     
  7. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    אתה בא להגיד שעשית בין ההכי הרבה משקל של weighted pullups בארץ? אגב מה הכוונה עם רצועות?

    שמע בגדול זה משקל ממש גבוהה אז קשה להאמין אבל נניח וכן, איך הגעת לזה מבחינת מה היה הדרך עבודה שלך progrresive overload עבדת לחמישיות?
    אתה בא להגיד שעשית את זה תוך כדי תכנית בילדינג משמע היה רואוס בנוסף וסביר להניח פעמיים מתח בשבוע...

    תן רקע קצת שאבין כי זרקת מספרים יפים
     
  8. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    רצועות זה שכשקושרים רצועה לזרוע ואז למוט. כשהאצבעות לא מספיק חזקות למשוך את המשקל שהגב יכול למשוך, הרצועות נותנות לך להרים את המשקל והאצבעות לא נהיות מותשות. images.jpg

    אני לא מכיר תחרות בארץ למתח כזה, אם אתה מכיר אשמח להצטרף לזה.
    הייתי בתחרויות מתח לכמות הכי גדולה של מתח.
    לפני שנה היה תחרות מתח ניצחתי מקום ראשון עם 36 מתח מלאים ללא רצועות והייתי מיד אחרי תחרות שנתתי 200 ק"ג דדליפט ל 15 חזרות, ובנצ' 130 ל 10 חזרות.
    לא כל כך הבנתי באימוני כוח אז. רציתי כוח אבל רק הכרתי בילדינג.
    בשנים המאוחרות באימוני בילדינג שלי שהיו לי תוצאות הכי טובות, עבדתי שריר אחד בשבוע.
    לשם דוגמה אפרט את האימון גב שהייתי עושה ביום שני (אתה תראה שזה אימון לא אידאלי ושהמצאתי אותו, אבל התקדמתי איתו יופי), מתח עם 80 ק"ג ל 1-2 חזרות. 70 ק"ג ל 4 חזרות. 60 ק"ג ל 6 חזרות, 60 ק"ג ל 6 חזרות (המשקל והחזרות היו תלויים בהרגשה של אותו יום, אז זה רק בערך).
    חתירה עם מוט 130-140 ק"ג ל 4-6 חזרות, 120-130 ק"ג ל 6 חזרות, 110-120 ל 8 חזרות.
    מסור 40-60 ק"ג ל8 חזרות. 30-45 ק"ג ל 8-10 חזרות, 25-35 ק"ג ל 10 חזרות.
    דופק עוד שני תרגילים לגב של 3X10. שני תרגילים ליד קידמי 3X10.

    בגלל שהפסקתי להתקדם באימונים שלי חיפשתי פתרונות, והתחלתי להתאמן בליפטינג כמו שצריך.
    המתח נשאר אותו דבר ולא ירד או התקדם. אבל הבנצ' סקוואט ודדליפט שלי נמצאים בשיא שלי.

    אני לא צריך לשכנע אותך בכלום, אני בסך הכל מנסה לעזור לך, אלה היו המספרים שלי והם עדיין קיימים.
    אין לי סיבה כרגע לבצע מתח עם 80 ק"ג, אם תהיה לי, אשמח לבצע.
    תודיע לי על תחרות כזאת, ואשמח להצטרף.
    מתח היה פעם בשבוע.
    כל שריר היה פעם בשבוע.

    אנשים בפורום פה צריכים לצאת מהמחשבות המגבילות שלהם, אפשר להתקדם המון ומהר אם משקיעם בתזונה ובאימונים כמו שצריך.
    בבילדינג אתה מפתח גם כן שריר, ואתה גם נהיה חזק, לא כמו ליפטינג, אבל עדיין.
    לדעתי צריך לצאת מהמחשבה של ליפטינג ובילדינג.
    למי שלא מתכנן להתחרות באחד מהם, שיתאמן על כל שריר בגוף וינסה להתחזק בהם.
     
  9. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    א מעריך אותך
    ב ידוע לי רק על תחרויות לחזרות עם משקל שזה דיי מבאס
    ג אחי עיקרון הספציפיות, לעשות תנועה 3 פעמים בשבוע חד משמעית יותר עדיפה להתקדמות בתרגיל
     
  10. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    תוכל לתת לי אינפורמציה כלשהו.
    תנסה את מה שאתה חושב הכי נכון לך. אני הרגשתי שהיה הכי טוב איך שעשיתי וכמו שראית, התקדמתי יפה. אבל אני בהחלט חושב שיש צדק במה שאתה אומר, במיוחד לאור האימונים שלי היום בתור ליפטר.
     
  11. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    בתחרות הארצית של סטריט וורקאוט מכניסים גם את התחום הזה, נראה לי בערך 32 קילו מתח לחזרות

    השנה אני לא בטוח לגבי אם היה כבר ואם לא אז מתי שנה הבאה שכרגע התאריך לא ידוע כנראה אני אלך לפחות במינימום כצופה, אם ילך לי טוב אז כמתחרה (בעיקר לניסיון אני עדיין לא כזה מרשים)
     
  12. 2,249 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,284
    לייקים:
    1,364
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    יש להם אתר? או דף פיסבוק?
     
  13. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    לא חושב, אני נמצא באיזו קבוצה בוואטסאפ להתעדכן על דברים כאלה...
    יכול להיות שיש משהו בפייסבוק פשוט לא ידוע לי
     
  14. -9 נק' מוניטין
    0
    גבינה

    גבינה משתמש מתחיל

    גבינה
    הצטרף:
    ‏15/4/19
    הודעות:
    28
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    ממה שהבנתי או שאתה פשוט רוצה לשלב אימוני משקל גוף עם קצת משקולות ומשם להגיע ל״גוף הרצוי שלך״? או שאתה מתלבט במה להידבק, אימוני כוח/משקל גוף/באדיבילדינג ואז להגיע לפורפורציות בגוף.
    אז נניח ואתה מתכוון למשהו ממה שציינתי:
    1)עם הזמן אתה תבין מה טוב בשבילך ובשביל הגוף שלך, תחקור כל דבר בנפרד בהתחלה, לא צריך לשלב בינתיים אתה בן 16 והגוף שלך עדיין מתפתח. זה יכול לקחת לך שנים או חודשים.
    2)תעשה את המחקר שלך לפני שאתה קופץ לזה, אם אתה רוצה לעשות באדיבילדינג, תקרא מה יכול להועיל לך ומה יכול להזיק, אותו דבר בנוגע לפאוורלפיטינג או סטריט לפיטינג או מה שקראת לזה. אל תעשה משהו שיפגע בך כמו להרים בטכניקה לא נכונה, להתאמן בנפח נמוך/גבוה מדי שיגרום לך לאבד מסת שריר, דבר שאף אחד לא רוצה, לאכול קצת מדי, יותר מדי, זה יוביל לחוסר פרופורציות לפעמים, מה שציינת שאתה לא רוצה.
    3)אל תיכנס לקטנות, אם ציינת שיש לך חוסר פרופורציות בגוף, דבר ראשון תגדיר מה זה כי יש הרבה סוגים, ידיים/רגליים/גב/חזה בגודל שונה מהשני, יד אחורית גדולה/יד קדמית קטנה, או שאולי זה בעניין חוזק, שיחסית, הרגליים אצלך חלשות נגיד והגב חזק מבחינת יחסיות. דבר שני, אם זה בחוסר איזון בגודל של השרירים, תבין איפה הטעות שלך, אולי זה הטכניקה, אולי זה פיזיולוגי(לדוגמה:רגל אחת קצרה, רגל אחת ארוכה יותר) אולי זה במיינד מאסל קונטרול, דבר שצריך לפתח ומתפתח עם הזמן. דבר שלישי, אם זה כלכך חשוב לך הפורפורציות, תלך למאמן שאתה סומך עליו, שמבין במה שהוא עושה או שתסתכל באינטרנט מה לעשות עם זה.
     
  15. 34 נק' מוניטין
    0
    דניאלביטון10

    דניאלביטון10 משתמש מתחיל

    דניאלביטון10
    הצטרף:
    ‏18/11/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    חחח לגמרי לא הבנת אותי אבל תודה על הכוונה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...