תוכנית אימונים

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י תומר65, ‏14/8/19.

טוען...
  1. 1 נק' מוניטין
    0
    תומר65

    תומר65 משתמש מתחיל

    תומר65
    הצטרף:
    ‏31/7/19
    הודעות:
    35
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אז אני יודע שפתחת פה כבר אשכול על זה.. אז סורי על החפירה, אבל אני מתלבט בין 2 תוכניות אימונים, אני מתאמן 3 חודשים, בן 16 שוקל 72 מטר 85 מטרה להעלות מסת שריר ככל שאפשר.

    התוכנית הראשונה היא תוכנית שאני בניתי, בעיקר מתרגילים מורכבים, חלק אומרים לי שזה בזדר וחלק אומרים שזה יותר מדי עומס באימון אחד בגלל כל התרגילים המורכבים. התוכנית:

    לחזה:
    בנץ' פרס 4x8


    לגב:
    מתח 3x6
    פנדליי רואו 2x8


    לרגליים:
    סקוואט 3x8
    דד ליפט 2x6


    לכתפיים:
    ליטרל רייזס 3x10


    ליד אחורית:
    מקבילים צר 2x10


    ליד קדמית:
    כפיפת מרפקים עם מוט 2x10

    (ובאימון האחרון של השבוע שאחריו יש לי 2 ימי מנוחה מוסיף גם תאומים 2x12), במתח אני עושה רק 6 חזרות כי אני רוצה להשתפר בו ולהתחזק בתרגיל.


    סטים סהכ: 21


    והתוכנית השניה:

    A:
    בנץ' פרס- 4x8
    בנט אובר/פנדליי רואו- 4x8
    סקוואט- 3x8
    לג כורל- 3x10
    עליות תאומים 2x12
    מיליטרי פרס- 3x8
    פייס פולס 3x12
    דראג כורל- 3x10

    סהכ סטים:25

    B:
    דד ליפט 3x6
    בנץ' שיפוע חיובי עם דאמבלס- 4x8
    לאנג' בולגרי 3x8
    מתח בגרביטון 4x6
    הרחקות לצדדים 3x10
    מקבילים 3x10
    פרפר חזה תחתון 3x12

    סהכ סטים:23

    AxBxAxx, BxAxBxx,..

    התוכנית ממנו: והיא מתמקדת על כל השרירים בגוף.


    השאלה עם איזו תוכנית אני אתקדם מהר יותר,וטוב יותר, כי בתוכנית שלו, יש חלק שרירים/תרגילים שאני עובד עליהם רק פעמיים בשבוע והשאלה אם זה מספיק למישהו שהוא רק מתאמן מתחיל(התאמנתי ב3 חודשים האלה בצורה לא טובה בכלל)
    תודה רבה וגם כמובן אם יש משהו באחת התוכניות שהייתם משנים אשמח שתגידו
    --- עידכון הודעה, ‏14/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏14/8/19 ---
    @MasterSplitter @kotzer
     
  2. 16,798 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    6,250
    לייקים:
    4,770
    מין:
    זכר
    בגדול התכנית הראשונה אכן מעט עמוסה, אבל זה תלוי בך כמה אתה נח וכמה אתה צריך בין סט לסט. מתאמנים מתחילים יכולים לשרוד יותר באימון, ואם נגיד (אני סתם זורק) הדדליפט שלך 60, ככל הנראה לא תצטרך להתחמם הרבה (אם בכלל) לפני הסט עבודה וסה״כ הזמן אימון שלך לא יהיה ארוך מדי.

    אחרת, האופציה השניה נראית טובה.
     
  3. 1 נק' מוניטין
    0
    תומר65

    תומר65 משתמש מתחיל

    תומר65
    הצטרף:
    ‏31/7/19
    הודעות:
    35
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    נראה לי שכרגע אהיה עם התוכנית ראשונה כדי להתמקד בפוקוס של רק להעלות משקלים כי אני לא יודע אם זה יהיה באותה מהירות שאני עובד על התרגילים האלו רק פעמיים בשבוע
    כרגע הסקוואט שלי אני לא יכול לבצע עם סקוואט אנמ שם פלטות על העקבים ודמאבל מקדימה מקווה שאצליח לסדר את זה בקרוב.
    דד ליפט כרגע המשקל נמוך מאוד כי רק לפני כמה אימונים התחלתי לעשות אותו כנל גם בנץ
     
  4. 16,798 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    6,250
    לייקים:
    4,770
    מין:
    זכר
    זה בסדר גמור, העיקר לשמור על התקדמות קבועה ואיטית, לא לקפוץ מעל הפופיק ולהגיע לכשל.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...