יצא למשהו לחוות קושי בשינה בגלל עיכול של אוכל?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Benj, ‏12/8/19.

טוען...
  1. 182 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    213
    לייקים:
    64
    מין:
    זכר
    ביומיים האחרונים אני ישן ממש גרוע... מתעורר לפחות פעם בשעה ולדעתי זה נובע בגלל שהגוף מאוד מתקשה לעכל את האוכל שלי... (מאזן חיובי לא כל כך גבוהה, עולה בערך 200-300 גרם בשבוע)

    זה לא קרה לי עד עכשיו אבל ביומיים האחרונים זה נוראי...
    אני די בטוח שזאת הסיבה כי הבטן משמיע קולות בלילה ובנוסך נאלצתי ללכת לשירותים באחת היקיצות למרות שזה אף פעם לא קורה לי...

    קרה למישהו? יש המלצות על איך אפשר להקל על העיכול? (להימנע מאכילה לפני השינה זה קצת בעיה בשבילי כי קשה לי לאכול... אני פורס את זה על כל היום מהבוקר עד הלילה)
     
  2. 3,831 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    3,269
    לייקים:
    2,211
    מין:
    זכר
    פשוט את הארוחה האחרונה תאכל מקסימיום שעתיים לפני השינה ואל תעמיס.
     
  3. 1,668 נק' מוניטין
    0
    MonkeyD

    MonkeyD משתמש קבוע

    MonkeyD
    הצטרף:
    ‏30/9/18
    הודעות:
    1,614
    לייקים:
    1,088
    מין:
    זכר
    תעשה שייק ממשהו לא מאסיבי, במקום ארוחה כבדה. הרבה יותר ידידותי.
     
  4. 3,831 נק' מוניטין
    0
    McGregor

    McGregor משתמש משקיע

    McGregor
    הצטרף:
    ‏21/1/15
    הודעות:
    3,269
    לייקים:
    2,211
    מין:
    זכר
    בגלל זה את המנת בשר שלי אני מעדיף לאכול בצהריים
    אחרי האימון ב22-23 אני פשוט מעדיף משהו קליל כמו חביתה עם גבינה צפתית וכדומה
     
  5. 1,056 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,297
    לייקים:
    842
    מין:
    נקבה
    ופריכיות במיקרו עם חמאת בוטנים.


    כמו שהמליצו פה - תנסה לא לאכול שעתיים (ואפילו שלוש) לפני השינה. תנסה לפזר את הקלוריות של הארוחה האחרונה שלך על פני כל היום... :)
     
    McGregor אוהב/ת את זה.
  6. 313 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    998
    לייקים:
    264
    מין:
    זכר
    אני תמיד אוכל ארוחה לפני השינה


    יותר קל לסגור ערכים ככה כי השינה זה זמן מת במילא ואז בבוקר אני יכול לאכול עוד ארוחה



    אף פעם לא הייתה לי בעיה כלשהי, תבדוק אם באמת האוכל הוא הגורם ויכול להיות גם שזה משהו ספציפי שאתה אוכל שגורם לזה
     
    Mr. Protein אוהב/ת את זה.
  7. 1,056 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,297
    לייקים:
    842
    מין:
    נקבה

    נכון, לא לכולם זה מפריע :)
    אני גם אכלתי במשך שנים לפני השינה, ואז פתאום התחיל להיות לי לא טוב ולא הבנתי למה.... :S
    ניסיתי כלמני דברים עד שהייתי באיזו הרצאה של פרופסור לתזונה שאמר שעדיף שלא. (טוב, האמת שהוא אמר ממש בנחרצות שזה לא בריא בכלל...)
    ניסיתי, וזה עבד! D:
     
  8. 1,134 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש קבוע

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    1,021
    לייקים:
    727
    מין:
    נקבה
    אני מצאתי שאם אני אוכלת שומן לפני השינה אני לא קמה רעבה כמו בהמה שמוכנה לטרוף את העולם. אז שניה לפני שהולכת לישון אוכלת בין 40-80 גרם אגוזים
     
  9. 182 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    213
    לייקים:
    64
    מין:
    זכר
    הלוואי שהייתי קם רעב כמו בהמה חח
     
  10. 1,134 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש קבוע

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    1,021
    לייקים:
    727
    מין:
    נקבה
    הלוואי שלא היה לי תיאבון גדול149eg:
     
  11. 313 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    998
    לייקים:
    264
    מין:
    זכר
    למה שזה יהיה לא בריא? זה מעולה דווקא, כי בשינה הגוף בצום ובשינה האוכל מתעכל לאט יותר ככה שיש לגוף את מה שהוא צריך
     
  12. 1,056 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש קבוע

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    1,297
    לייקים:
    842
    מין:
    נקבה
    אז זהו, שמסתבר שבלילה הגוף צריך לנצל את כל האנרגיה שלו כדי לבצע תהליכים של ריפוי הגוף, ופעולת העיכול דורשת ממנו מון המון אנרגיה שבאה על חשבון הריפוי הזה.
    מה גם שבמהלך השינה השרירים שלנו נרפים, וגם שריר ה"שוער" של הוושת שאחראי שהאוכל ילך מהפה לקיבה ולא להיפך.... שהייה במצב מאוזן, על קיבה מלאה, עם שריר שוער רפוי, עשויה לגרום לאוכל ללכת לכיוון השני. (אני אישית סבלתי מזה ממש... סוגשל ריפלוקס. הייתי שמה כריות גבוהות כדי לתת לכח המשיכה לעשות את שלו. עד שפשוט הפסקתי לאכול לפני השינה...)
    אגב, אתמול הייתי באירוע ואכלתי עד מאוחר, לקח לי שעתיים וחצי להרדם. מתסכל.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...