שיטות להרגיש שהגב ישר בבדיליפט

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י קאמלרגיל, ‏12/8/19.

טוען...
  1. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    קשה לי לדעת שאני מצלם הטכניקה טובה אבל זה מרגיש לי מוזר מאוד איך אפשר להרגיש שהטכניקה נכונה כי הרבה אנרגיה לוקחת לי רק כדי להיות בטוח
     
  2. 2 נק' מוניטין
    0
    Lirono99

    Lirono99 משתמש מתחיל

    Lirono99
    הצטרף:
    ‏3/8/19
    הודעות:
    22
    לייקים:
    2
    להוציא חזה, להכניס את הבטן ,כתפיים אחורה ושהתנועה תבוא מהאגן או פשוט לעמוד במקביל למראה ולראות
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  3. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    פחות קריטי אם הגב ישר פלס, יותר חשוב שהגב התחתון יהיה יחסית ישר והשאר מעט פחות קריטי.
    מה שאתה יכול לעשות זה לתרגל עצירות במהלך הדדליפט בשלבים שונים שבהם גב עקום יגרום לכשל. עצירה מיד אחרי הניתוק או מיד אחרי הברך לרוב יהיו טובים.
    אתה גם יכול לעבוד בשיטות שיעזרו לחזק טכניקה חיובית, כמו ירידה איטית (5-6 שניות)
     
    Lirono99 אוהב/ת את זה.
  4. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    הדדיליפט שלי טוב מבכינת פוזיציה .

    אבל האלה הבעיות שאני נתקל בהם
    במשקלי מקס 1rm אני מעלה עם הגב במקום עם הרגליים עכשיו הורדתי ל70 קילו מקס חזרות ובחזרות אחרונות שאני מאבד פוקס אותו בעייה .

    אני יודע להכנס לפוזציה אבל מתי שאני מאבד פוקוס אני לא מזהה שהגב העקום נגיד בסקוואט אני מזהה שהטכניקה נשברת ישר ופשוט לא עולה בדדליפט אני לא מזהה שהטכניקה נשברת רק עם מצלמה וגם שאני מאבד פוקוס ואז חזרות אחרות עם גב עקום או שאני מעלה רק עם הגב.

    רציתי תדעת עם יש שיטה שאפשר לעבוד עליה שתיתן לי הרגשה מוחשית שהטכניקה נשברת.
     
  5. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    זה הקטע, שטכניקה טובה במשקלים קשים נשארת כמעט זהה לחלוטין למשקלים קלים. בחזרות ממש קרובות למקסימום או במקסימום הגיוני שתהיה שבירה מסויימת של הטכניקה, אבל היא תהיה מינימלית יחסית. טכניקה מודדים כשקשה, לא כשקל.
    זה למה אני אומר להוסיף ווריאציות שמייבות אותך להיות בפוזיציה טובה, ושם אתה יכול ללכת כבד בלי לדאוג לאיך זה נראה, כי הווריאציה עצמה מחייבת אותך להיות בטכניקה טובה.
    בנוסף אם הגב מתעגל הייתי מוסיף תרגילים שמלמדים hip hinge טוב, כמו דדליפט רומני
     
  6. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    דווקא שנייתי היום לדדליפט רומני פעם בשבוע עם דאמבלים ופעם בשבוע קלאסי ופעם בשבוע סקוואט רגיל ופעם בשבוע פרונט
    המשקל נמוך בגלל שזה יותר עבודה על הטכניקה כמו שאמרת וגם אני לא ישרוד תאימון.
    אני גם מתאמן בבית על טכניקה בלי משקל
    יש עד דברים שיעזרו בעניין של מתיחות חימום
    נגיד שמתי לך שיש לי בעייה בכתפיים ובחזה מבחינת גמישות אם זה קשור?


    אני יכניס דדליפט איטי ואני לא יעלה משקל עד שאני יהיה בטוח ב100% בטכניקב
     
  7. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    לדעתי זה יותר מדי ווריאציה, כדאי להישאר עם תנועות דומות יותר לתרגילי המקור

    לא צריך לחפש בעיות, אם לא צץ קושי בביצוע הנכון של הטכניקה אז אין צורך לחפש בעיה

    אתה אף פעם לא הולך להיות בטוח ב-100% בטכניקה, זה לא קיים, גם אחרי שנים אתה תפקפק בכל שינוי קטן בטכניקה, ותמיד יהיה צורך לשנות משהו
     
  8. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    זה יותר שאלה של יכולת תאמת.

    לא יודע אבל אני דיי חסר ביטחון בדדליפט ,בסקוואט אני נוחת atg עם משקלי מקס בלי לחשוב פעמים דדליפט אני לא בטוח כל חזרה אני מתרכז ועושה הכל לאט אין לי ביטחון .
     
  9. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    יכולת מאיזו בחינה?

    כשמתאמן מתחיל אומר לי שהוא עושה ATG זה מחשיד מאוד, כי אלא אם יש לו מוביליטי מטורף, לרוב ATG אומר סקוואט סבבה עד מקביל, ואז מתקפל כמו מזרן יוגה עד הרצפה

    זה למה כדאי לתרגל ווריאציות שמחייבות אותך להאט את הכל ולחשוב על הטכניקה, במקום שתצטרך לחשוב על זה בזמן חזרה רגילה
     
  10. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    איזה מתחיל ?? אני עושה סקוואט מגיל 6 בקרב מגע .
    אני מתאמן יום יום על טכניקה של סקוואט וגמישות גב פלס עד למטה אין עיקום.

    אני מתאמן שנה במכון אבל אני עוסק בספורט מגיל צעיר .

    סקוואט 140 ל2
    דדליפט 140 ל7
    בנצ 90 ל3
    פרס 60 ל1
    לא כאלה מרשימים אבל אני כל הזמן מתאמן על טכניקה ואני באדי בילדר ,ולא מעלה עד שאני לא מראה למאמן במכון שהטכניקה נכונה .

    השאלה שלי היא לא הטכניקה האלה על איך להרגיש את השריר ואיך להיות בטוח בתנוע שאלתי את המאמנים לא נתנו לי משהו שעזר לי בגלל אני שואל פה.

    בסקוואט נגיד מתיי שהגב לא ישר בעלייה אני ישר מזהה או אם אני לא יורד עמוק מספיק ,בדדליפט תהרוג אותי לא מבדיל בן גב ישר ועקום ובסטים מסיומים שאני ממהר אני לא שומר על גב ישר .

    אני מצלם כל סט אז ... אני בוחן את עצמי גם בבית בסוף האימןן מה לשפר מה לא
     
  11. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    כבר פתחת כמה פוסטים בנושא שבהם היו לך בעיות עם ההבנה של הסקוואט, אז משהו אומר לי שמה שאתה חושב שאתה עושה מושלם, זה לא.
    מתחיל אולי אתה לא, אבל אתה גם לא מתקדם, אתה עדיין בשלב התחלתי

    אתה מוזמן להעלות לפה כדי שיהיה אפשר לראות מה הבעיה
     
  12. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    המאמן שלי מלמד אותי טכניקה אני סומך עליו השאלה שלי הייתה לגביי איך לרגיש אם השריר הגב ישר או העקום
     
  13. 8,751 נק' מוניטין
    1
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    לא להעליב את המאמן שלך או משהו, אבל אם הוא לא מלמד אותך יותר איך לשמור על הגב ופחות לנסות להרגיש את זה, ואם הוא לא מדריך אותך להתקדם גם בלי לדייק ב-100%, הוא לא מאמן משהו
     
    MonkeyD ו-yujinius אוהבים את זה.
  14. 82 נק' מוניטין
    0
    Avanti

    Avanti משתמש מתחיל

    Avanti
    הצטרף:
    ‏11/7/14
    הודעות:
    253
    לייקים:
    69
    מין:
    זכר
    שיטה לוודא שהגב ישר בדדליפט, בסט אפ להוציא את החזה החוצה, לקחת נשימה עמוקה ולשמור את האוויר בבית החזה במהלך העלייה.
    כמובן שיש עוד המון דגשים במהלך הסט אפ אבל לי זה עוזר למנוע מהגב להתעגל במהלך העלייה.
     
  15. -184 נק' מוניטין
    0
    קאמלרגיל

    קאמלרגיל משתמש מתחיל

    קאמלרגיל
    הצטרף:
    ‏7/1/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    22
    הוא לא מאמן אישי האלה מאמן במכון.
     
  16. -5 נק' מוניטין
    0
    edenhemo10

    edenhemo10 משתמש מתחיל

    edenhemo10
    הצטרף:
    ‏24/1/12
    הודעות:
    181
    לייקים:
    6
    תאמת שגם לי הייתה את הבעיה הייתי עושה דדליפט מרגיש בסדר גמור ואז בצילום רואה שאני עקום כמו חתול דרוס
    התחלתי פשוט לשפר את הטכניקה ולצלם כל פעם בעיקר עבדתי עם לרדת למוט בהתחלה של הסט עם hip hinge, להתעכב קצת על הסטאפ וכל פעם לצלם ולראות מתי אני ישר ומתי לא
    אפילו תבקש מה מאמן שלך שיסתכל מהצד וכשאתה נכנס לסטאפ שיגיד אם אתה ישר או לא ואם לא תנסה לתקן להוציא חזה יותר לראות אם עזר וכו..
     
  17. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    אם הוא סתם מדריך במכון לא הייתי סומך עליו ב-100% ומנסה ללמוד עצמאית
     
    yujinius אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...