בנושא אימון

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Kobilevi, ‏11/8/19.

טוען...
  1. -18 נק' מוניטין
    0
    Kobilevi

    Kobilevi משתמש מתחיל

    Kobilevi
    הצטרף:
    ‏11/5/14
    הודעות:
    64
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    שלום
    אני בן 27
    1.72 שוקל 73 ,25Bmi
    מתאמו כבר חודש תוכנית אימונים הכול על מכשירים ,וחשבתי אולי אני יכול כבר להחליף את התוכנית למשקולות כי הבנתי בהתחלה צריך מכשירים ואז לעבור למשקולות ,הייתי שמח לדעת איזה תוכנית תיהיה מעולה בשבילי ,מתאמן על עליית מסה .
     
  2. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
  3. -18 נק' מוניטין
    0
    Kobilevi

    Kobilevi משתמש מתחיל

    Kobilevi
    הצטרף:
    ‏11/5/14
    הודעות:
    64
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    זה תוכנית מהמכון כושר
    זה בסדר ? או לבחור תוכנית מהאתר שנתת לי ? 15656051589847689127759073550550.jpg
     
  4. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    לצערי עם כמה שנהנתי לראות חדכ שמשקיע ככה עם תוכנית מודפסת, זה נפח גבוה מידי למתחיל ולא מרגיש כאלו יש הרבה מחשבה מאחורי התכנית..

    הנפח לדעתי גדול בהרבה מהנפח שאתה צריך ורק יעכב התקדמות, ממליץ לעיין בתוכניות של קילוגרם, תבחר תעלה ונדבר עליה..

    יחד עם זה תעדכן על הנתונים שלך - מה המטרה? כמה זמן מתאמן? מה משקלי העבודה בערך בתרגילי הבסיס? - (בנץ סקוואט דדליפט)
     
  5. -18 נק' מוניטין
    0
    Kobilevi

    Kobilevi משתמש מתחיל

    Kobilevi
    הצטרף:
    ‏11/5/14
    הודעות:
    64
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    המטרה זה מסה אחי ,אני משתדל לאכול מסה 'נקיה' המטרה שלי זה ניפוח הגוף ,מתאמן חודש ,ורציתי בגדול לדעת אם אני יכול להתחיל לעשות את התוכניות שמופיעות באתר קילוגרם כי הבנתי שחודש ראשון צריך להתחיל ממכונות .
     
  6. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    חודש ראשון - שבועיים ראשונים אתה יכול להתחיל במכונות ללא ספק, אבל גם לא צריך נפח גבוה כל כך, סט- 3 סט לשריר במשקל נמוך וחזרות גבוהות, בסדר לחלוטין, להמשך תמצא תכנית טובה בקילוגרם
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...