ציט משוקולד יותר משמין?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Lior98, ‏6/8/19.

טוען...
  1. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    ברור, זה לא שהגוף אוגר קלוריות בצד ובסוף החודש מחליט מה לעשות איתן. אם בשבוע אכלת כמות קלוריות של חודש אז את תעלי הרבה יותר שומן באותו שבוע ממה שהיית צוברת ברגיל.
    אם תהיי על ניטרלי שבוע אחריו יכול להיות שתצליחי בצורה חלקית לאזן את זה, למרות שלדעתי זה סתם תהליך מיותר, ובמקרה הצורך תצאי לחיטוב קצר מעט מוקדם יותר מהצפוי וזהו
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  2. 643 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    645
    לייקים:
    363
    מין:
    נקבה
    זה לא משהו שאני מתכננת לעשות. זה רק במידה ואני חורגת יותר מידי. חצי אחוז מהמשקל שלי זה 225. זה לא בעיה להגיע לשם אם אני מפריזה. לכן רוצה לדעת מה אני עושה במידה כזו. אבל באסה שאם זה קורה אז אעלה יותר בשומן גם אם אני מאזנת בימים שאחרכך.
    (עכשיו מבינה למה חיטוב הרבה יותר קל ממסה)
     
  3. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    במקרה והגזמת יום את יכולה להתאזן בימים אחרי, אם הגזמת שבוע תנסי מעט להתאזן בשבוע אחרי בלי לרדת לגירעון, יותר מזה אין הרבה מה לעשות אם שבוע שלם הגזמת
     
  4. 643 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    645
    לייקים:
    363
    מין:
    נקבה
    בשבוע בכללי אני לא חורגת אפילו לא בטעות. רק פעם בשבוע שאוכלת בחוץ ומרגישה שאני ממש חורגת ופוחדת שאני מגזימה ממש.
     
  5. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    אז את זה אפשר לאזן בימים אחרי, אפילו להכין את עצמך מראש ולהתאזן מסביב.
    מן הסתם זה לא אידאלי, וכמה שתהיי יותר עקבית יותר טוב, אבל זה לא חייב להיות קטסטרופה
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  6. 643 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    645
    לייקים:
    363
    מין:
    נקבה
    הכי קל לי הוא פשוט לצום יום אחרכך. ואז די מבטיחה לעצמי שלא חרגתי(ואם כן אז לא בהרבה) אבל עכשיו קצת מלחיץ אותי שבמידה וכן תהיה עליה מהארוחה הזו אז היא תהיה בעיקר שומן. (מעדיפה לצום יום אחד מאשר לחלק במשך כל השבוע)
     
  7. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    לא הייתי ממליץ על זה, זה לכפר על חטא עם חטא אחר

    תזכרי שבסופו של דבר מדובר על ארוחה אחת, נזק אמיתי היא לא יכולה לעשות. ככל שאותה "ארוחת שחיתות אחת" הופכת להרגל יותר ויותר נפוץ ככה היא תעשה יותר נזק. זה הכל שאלה של מה את עושה לרוב, ולא פעם בכמה זמן
     
  8. 643 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    645
    לייקים:
    363
    מין:
    נקבה
    פעם בשבוע זה הרגל די קבוע ולא פעם בכמה זמו...וכן יכול לעשות נזק,לא?
    --- עידכון הודעה, ‏11/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏11/8/19 ---
    זה די סיפור אצלי. כי מצד אחד אני מאוד מאוד אדוקה במהלך השבוע. מבחינת מזון לא מעובד או צפיפות קלורית. אני קצת מאבדת את זה שאני משלבת דברים שאני לא אוכלת ביום יום בתפריט. והפעם בשבוע הזה מאוד דואג לשמור אותי ״שפויה״ מצד שני. מי שישמע את זה יגיד סבבה. כמה היא כבר חורגת בארוחה הזו?(גם אם אני לא אוכלת מלבד הארוחה הזו כלום) אבל אני באמת אוכלת המון. מגש פיצה/המבורגר ענק עם צ׳יפס רטבים תוספות וכו יכול להגיע להמון קלוריות בשניה.
    @kotzer
     
  9. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    הנה הצעה, למה לא לשלב את הדברים שאת אוהבת בתפריט היומי?
    תכניסי כמה משולשי פיצה לתפריט פעמיים בשבוע. תכיני לך המבורגר קטן בבית, זה ממש פשוט.
    את בקלות יכולה לשלב מאכלים "פחות בריאים" בתפריט אם זה מה שיעזור לך לדבוק בתפריט.
    עוד לפני קלוריות וחלבון, הבסיס לדיאטה טובה הוא עקביות, ככה שאם את טיפה זולגת מה"תפריט הבריא" כדי למנוע מעצמך להתפרע, זה יהיה עדיף
     
  10. 643 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    645
    לייקים:
    363
    מין:
    נקבה
    פחות אוהבת את העיניין הזה. אני קצת מאבדת את זה שזה קורה. משלבת פה ושם דברים שאני יודעת את הערך הקלורי שלהם. בעיקר דברים סגורים/מקדונלדס/ארומה וכו.
    הפעם בשבוע זו ארוחה שאין לי שליטה או דרך לדעת קלוריות מדוייקות כמו פיצה/סושי/המבורגר שחיתות/ארוחת שישי/וכו וכו כו (זה לא שאני לא משלבת כי אני פוחדת מג׳אנק או מגדירה מזון בריא/לא בריא)
     
  11. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,140
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    1.זאת בעצם השאלה, אם יום של חריגה קלורית אפשר לאזן ביום אחרי כי זה לא שהגוף מבדיל בין יום ליום ורואה הופה עבר 12 בלילה זהו מתחיל ספירת קלוריות חדשה, אבל שבוע זה יותר מידי איפה הגבול? אם 3 ימים אכלתי במקום 2000 שזה 500 מעל הניטרלי 2300 נגיד אם אני אוריד 300 קלוריות ב3 ימים שאחרי זה כן יתאזן? שוב פעם, איפה הגבול עובר?
    2.ולמה ניטרלי לדעתך זה מיותר?
    3.יש הבדל לדעתך בין לאזן את זה ביום למחרת ולהוריד 800 קלוריות או להוריד את זה על משך כמה ימים?
    4.למה צום זה לא טוב? לדעתי זה אמור להיות עדיף שאם אכלתי למשל ביום אחד 4000 פשוט לצום ביום שלמחרת במקום להוריד 500 נגיד במשך 4 הימים שלאחריו.
    למה בעצם? כי כמו שאמרת שבוע של אקסטרה אי אפשר לאזן ואם אני אוכל 4000 ואז בהמשך 1500 ל4 ימים הגוף יעלה בשומן הזה מצד שני אם אכלתי 4000 ולמחרת אני אצום, הגוף כמו שאמרנו לא יודע שהופ עבר 12 בלילה מתחילים ספירה מחדש ואז ככה ה4000 כן יהפכו ל2000 ביום הראשון ו2000 בשני ואני לא אעלה בשומן מיותר
     
  12. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אשמח להצטרף לשיחה :s85:

    אם היית מגדיר ציט פעם בשבוע שהיה מותר לי לעשות ציט כמו שצריך אבל לדעת בוודאות שלא תהיה לי הוספה אולי מינימלית מבחינת שומן כמה קלוריות היית אומר?

    אם הגעתי למשקל 77 קילו בוא נגיד שניטרלי על 1800 קלוריות ציט פעם בשבוע כמה היית אומר לי שאפשר להתפרע בארוחה הזאת ולהימנע מכל השמנה כזאת או אחרת (ואם אחליט לעשות ציט פעם בשבועיים אז זה פשוט אפשרי להכפיל את המספר שתיתן לי על שבוע)?

    ולהדגיש אם המספר שאתה נותן לי זה מספר לארוחה עצמה של הציט מבחינת קלורית או להגיע למספר הזה בסך היום שבתוכו יש ארוחה של ציט
     
  13. 6 נק' מוניטין
    0
    Johnny_i

    Johnny_i משתמש מתחיל מנוי בייעוץ אישי

    Johnny_i
    מנוי בייעוץ אישי
    הצטרף:
    ‏23/6/12
    הודעות:
    64
    לייקים:
    6
    במקום סתם לפתוח אשכול אשאל כאן.

    נגיד בן אדם דופק בסופש אוכל כאילו אין מחר ונשקל במשך השבוע כולל הימים של הצ'יט, האם יש להחשיב בממוצע השבועי את הימים של הצ'יט? הרי אחרי הצ'יט עולים לפחות ב 1-2 קילו של נוזלים, האם זה לא נחשב "לשקר את הממוצע"?
     
  14. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    זו שיטה שיכולה לעזור לך לא לאבד שליטה, אני הייתי מנסה במקומך, אבל בחירה שלך

    תלוי בכמה עברת את הכמות שהיית צריך. אם עברת ב-300 קלוריות לא בטוח בכלל שהייתי טורח לאזן את זה ממש, אם זה 500 ומעלה כבר הייתי מתחיל לאזן ביום למחרת, עם זה 1000 ומעלה אז כבר מאזן לכמה ימים או אפילו שבוע

    כי זה שבוע שבו אתה לא באמת מתקדם ולא באמת יורד בשומן, אז זה לא מביא שום תוצאות. זה רק במקרה אם אכלת באמת אלפי קלוריות מעל מה שהיית צריך

    מבחינה ביולוגית אני מאמין שכן, פרקטית לא

    כי אחרי צום אתה חלש וצריך להתאזן, אתה בעצם מאבד כמה ימים על משהו שלא באמת יביא תוצאות משמעותיות. גם אם דפקת עכשיו 10,000 קלוריות זה לא באמת הכי משמעותי כי מה שמשנה הוא מה אתה עושה לאורך זמן, ולא מה אתה עושה ביום. אז כן, יום אחד יעלה אותך יותר שומן ממה שהיית אמור לעלות, אבל זה לא שביום אחד תעלה אפילו קילו אחד של שומן, גם 200 גרם של שומן זה יהיה באמת קיצוני

    סימני פיסוק. אין לי שמץ של מושג מה ניסית לשאול פה

    ככל שהמספר של הקלוריות אקסטרה שאתה צורך מתקרב יותר לגירעון הכולל שצברת במהלך השבוע לפני הצ'יט, ככה בעצם דפקת את עצמך יותר. אם עברת את הגירעון הכולל שצברת במהלך השבוע אז סיכוי לא רע שלא רק שתחזור למשקל של השבוע לפני, אלא גם תעלה במשקל, אם ככה אתה עושה כל שבוע.


    במצב כזה הייתי נמנע מלהישקל ביומיים אחרי הצ'יט, ולעשות ממוצע בלי הימים האלה
     
  15. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אוקיי לגבי השאלה שלא הבנת אנסה יותר לדקדק

    אם היית מגדיר ציט פעם בשבוע בכמה קלוריות אוכל להתפנק לטובת הציט ולהימנע צבירת שומן?

    לא הבנתי את החישוב שכתבת לגבי
    "ככל שהמספר של הקלוריות אקסטרה שאתה צורך מתקרב יותר לגירעון הכולל שצברת במהלך השבוע לפני הצ'יט"

    גירעון מדוייק אני לא יודע אבל נניח שאני בטווח בין 300/500, ניקח שבוע שלם 300×7=2100 זה אומר
    ניטרלי 1800 קלוריות
    תפריט חיטוב 1500 קלוריות
    גרעון קלורי שבועי 2100 קלוריות
    איך החישוב יתבצע? בכלל אם תוכל לתת כלי (אם אפשר הערכה במספר) לגבי שימוש במספר קלוריות לציט השבועי.
    אפילו דרך יותר קלה כמו להגיד 1000 קלוריות מעל הניטרלי/תפריט חיטוב לטובת ארוחת ציט שבועית.

    ובנוסף שזאת שאלה חשובה אם תיקח את המספר שתיתן לי לציט נניח 2500 קלוריות בציט פעם בשבוע ואני אתאפק שבועיים זה אומר שאוכל להתפרע ל5000 קלוריות בגלל שפשוט התאפקתי יותר זמן עם יותר גרעון?
     
  16. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    0
    צ'יט זה צ'יט, זה בעצם ללכת צעדים אחורה. ככל שתאכל יותר ותתפרע יותר אתה תלך יותר צעדים אחורה. אם אתה רוצה באמת צ'יט תנסה באותו יום לא לעבור את הנייטרלי, אם עברת אותו אז אתה מתחיל לגרוע מההתקדמות של ימים קודמים

    אז אם אכלת 3800 קלוריות באותו יום, אז אתה יכול לאבד כמעט שבוע של התקדמות

    זה לא בידיוק עובד ככה, אבל בגדול כן.
    זה ייצור בעיות אחרות, כמה בעיות במדידה בימים אחרי ואולי אפילו שבוע אחרי ובעיות עיכול שעלולות להוביל לבעיות אחרות, אבל בגדול ההבדל לא יהיה משמעותי אם תעשה ככה.

    למרות שאני באמת לא מבין למה לחפש איפה עובר הגבול הדק בין מה בסדר ללא בסדר, פשוט תנסה לאכולכמה שיותר קרוב לתפריט שלך לאורך כמה שיותר זמן
     
  17. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    לגבי התשובה של ציט פעם בשבועיים: ה"נזקים" כפי שתיארת כמו קלקול קיבה,אי דיוק במשקל עקב נוזלים זה מאוד שולי מבחינתי אז אוכל לספוג את הנזק ולהנות יותר מהארוחה

    אבל לא הבנתי משהו אחד במה שתיארת שחשבתי שדמיינתי שכתבת
    "אם אתה רוצה באמת ציט תנסה לא לעבור את הניטרלי" יש חיה כזאת?
    הרי אם התפריט חיטוב הוא 1500, והניטרלי 1800 יש פה הפרש של 300 קלוריות התכוונת שאעשה ציט של 300 קלוריות?
    אפשרי פשוט לבטל את התפריט חיטוב באותו יום וככה אוכל להתפרע מאוכל גאנק של 1800 קלוריות, אולי יהיה פחות חלבון בתפריט והרבה פחמימה אבל זה רק ליום אחד וכמו שאנחנו יודעים יום אחד לא יכול לדפוק יותר מדי
     
  18. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,526
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    זה בידיוק הקטע, שבאותו יום תצרוך 1800 קלוריות באיזו צורה שבא לך
     
  19. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    אוקיי עכשיו דברים התחילו יותר להסתדר...
    תמיד היו ניסוחים מאנשים גם אלה שבונים תפריטים בסגנון "חובה לאכול את התפריט גם בציט ולא לדלג על אף ארוחה"

    אנסה בציטים לשמור על הניטראלי (כמו שאני מכיר את עצמי הציט יהיה טיפה יותר אבל אנסה לכוון ל500 קלוריות יותר בארוחת ציט ולא יותר מזה)

    תודה רבה על הסבלנות שלך ועל ההחכמה שלך!
     
  20. 6 נק' מוניטין
    0
    Johnny_i

    Johnny_i משתמש מתחיל מנוי בייעוץ אישי

    Johnny_i
    מנוי בייעוץ אישי
    הצטרף:
    ‏23/6/12
    הודעות:
    64
    לייקים:
    6
    לגמרי תודה!
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...