ציט משוקולד יותר משמין?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Lior98, ‏6/8/19.

טוען...
  1. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    מה שכתבת לגבי השומן קראתי פעמיים עדיין לא הבנתי...

    כתבת בקטע אחד את השומן לא איבדתי

    בשני בגלל שאני בחיטוב כן שרפתי

    ובשלישי שהיה לי עוד שומן ממקום אחר?

    אתה מתכוון שאתה בחיטוב ונניח עושה ציט (גדול או קטן) ואתה עולה במספר מסויים ואחרי זה חוזר למשקל המקורי של לפני הציט נוזלים ירדו בוודאות השומן יירד אבל לא מאותו מקום? ואם הכמות שומן הזאת יירדה וזה התקזז (לפי המשקל של לפני הציט) זה אומר שאם בציט השומן שהעלאת זה היה במקום x אז ברגע שתחזור למשקל היותר נמוך השומן יכול לרדת ממקום y?
     
  2. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    הכוונה היא פשוט שהגדלת את מאגרי השומן בסוף הצ'יט. לא מדובר על כמות שתזיז משמעותית את המשקל שלך, אבל זה כן כמות שתצטרך לשרוף בסופו של דבר.
     
  3. 7 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    215
    לייקים:
    7
    מין:
    זכר
    זה מכניס אותי לשאלה היותר קשה שרציתי לדעת

    כמו שציינת "לא מדובר על כמות שתזיז משמעותית את המשקל" יש כלי לדעת כמה באמת עלית בשומן בציט ולא דרך משקל גוף?

    אם תיקח בן אדם ממוצע שוקל 80 קילו ניטראלי שלו 2000 קלוריות הוא אכל אכל 9700 קלוריות ביום אחד (החישוב שלי מתבצע על קילו שומן זה 7700 קלוריות) אז לפי חישוב כזה הוא יעלה פשוט קילו אחד נקי של שומן טהור? זה אומר שפשוט אפשר לקחת את הניטראלי שלך להוריד אותו בקלוריות מהציט שעשית והכמות הקלורית שנשאר לך מהציט אחרי הקיזוז זה הולך לשומן?
     
  4. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    אוי רגע גם אני לא הבנתי.
    אם אני עושה צ׳יט בחיטוב/במסה ועליתי בנוזלים. כי לא הגיוני לעלות כל כך מהר בשומן. אחרי כמה ימים הנוזלים יורדים אבל עדיין יש התקדמות לטובת החיטוב או המסה. פשוט בגלל הנוזלים אי אפשר לראות. לא?
    מה זאת אומרת הגדלתי את מאגרי השומן בסוף הצ׳יט?
     
  5. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    סריקות מיוחדות, וגם זה לא יהיה הכי אמין. אז התשובה היא לא

    יש גבול לכמה אתה תצליח לספוג מהכל וכמה מזה הגוף באמת יצליח לצבור בצורה יעילה כשומן, זה לא 1:1.

    הכוונה היא שאם נגיד שרפת חצי קילו של שומן בשבוע, ובגלל העודף הקלורי עלית 100 גרם של שומן נגיד, אז בפועל זה כאילו שרפת 400 גרם ולא 500. עדיין את בקצב ירידה, אבל מעט פחות.
     
  6. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    אבל אתה מדבר על עודף קלורי גדול יחסית? בארוחה אחת של צ׳יט אפשר לעלות בשומן?
    נניח בחיטוב אני מאמינה שיכול להחזיר אותך לניטרלי או אפילו עודף קל ואז גם אם הייתה אמורה להיות התקדמות היא תיעצר. אבל לא לעלות בשומן ובטח הרוב הנוזלים.
    למרות שאולי במסה זה יכול להשים אותך בפלוס קלורי גדול מידי ואז פה הבעיה. לא?
     
  7. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    כן, לא על משהו שישאיר אותך בגירעון או משהו בנייטרלי

    כן, אבל לא בצורה משמעותית שתשימי לב אליה, אלא רק בכמות שתאט אותך

    תראי מה רשמתי קודם, שכל עוד את רוב הזמן בגירעון אז זה לא באמת יבטל את זה, אלא רק יאט.
    בגירעון את תמיד צוברת שומן אחרי שאת אוכלת, זה חלק ממה שקורה עם הקלוריות שאת אוכלת, פשוט את שורפת יותר שומן ממה שאת צוברת, אז בטוטאל את מאבדת שומן. כשאת אוכלת יותר את צוברת יותר שומן שבשאר היום תצטרכי לשרוף.
    כשאת מגזימה בצורה מטורפת בצ'יט ואוכלת 2000 קלוריות מעל הנייטרלי כמו שהרבה עושים, הם צוברים את כמות השומן שהם שרפו במשך 4 ימים (אם ניקח גירעון ממוצע של 500 קלוריות ליום). בסוף השבוע הם עדיין שרפו יותר קלוריות ממה שהם צרכו, ככה שהמגמה היא לכיוון הירידה במשקל, אבל פחות ממה שהם היו יכולים
     
  8. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    ואיך זה עובד במסה?
    פה הסיכון לעלות בשומן הוא הרבה יותר גדול,נכון?
    והסיכוי שההתקדמות תיפגע היא גדולה יותר.
    איך מאזנים את זה?
     
  9. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    במסה כל שומן שצברת צברת. זה למה כדאי להגביל את קצב העליה במשקל ל-0.5%-1.5% ממשקל הגוף שלך לחודש, זה יבטיח עליה מינימלית בשומן תוך עליה גבוהה בשריר, עד מצב שזה לא יהיה רלוונטי השומן שצברת. ככל שאת יותר מתקדמת ככה את צריכה לשאוף יותר לכיוון המספר הנמוך
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  10. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    ואם שבוע אחד ראיתי שעליתי יותר מידי בעקבות הצ׳יט. אפשר בשבוע הבא להיות על ניטרלי כדי לאזן? (אם אני במסה)
    --- עידכון הודעה, ‏10/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏10/8/19 ---
    כיאילו,במשך החודש להיות על ניטרלי כך שיצא שסך הכל בסוף החודש עליתי 0.5 - 1 אחוז בחודש. (אם ניקח מצב שבמשך שבוע אחד עליתי את ה0.5 אחוז שהייתי צריכה לעלות במשך כל החודש)
     
  11. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,140
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מצטרך לשאלה פה של ליאם
    אם אני מתכנן עליה של קילו בחודש שזה נגיד 1.5 אחוז משקל גוף שלי והייתי עכשיו בשבוע של חופשה אכלתי כמו מטורף ועליתי קילו בשבוע אחד, אם אני עכשיו אהיה 3 שבועות בניטרלי זה יהיה טוב וייחשב שעליתי רק קילו בחודש או שזה לא עובד ככה ואני צריך לעלות 250 גרם קבוע כל שבוע? אפשר גם את השאלה לעשות על יותר קטן נגיד עליתי חצי קילו בשבוע ואז שבוע ניטרלי במקום 250 ו250 גרם כל שבוע
     
  12. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    אתם שואלים האם אפשר לעשות ריקומפוזיציה של המעט שומן שצברתם בזמן קצר במעט שריר, והאמת שמידע קונקרטי בעניין אין למיטב ידיעתי.
    אם הייתי צריך להביע נטו דעה, הייתי אומר שזה תלוי בקצב העליה שאתם יכולים לעלות בו בלי עליה ניכרת במסת השומן ובכמה שומן יש עליכם כרגע. אני מאמין שככל שאתם יכולים לעלות במסת שריר יותר במהירות ושיש עליכם יותר מסת שומן זה יהיה יותר אפשרי, ברגע שאתם עולים גם ככה לאט במסת השריר (1% בחודש או פחות במקסימום) וככל שיש עליכם פחות מסת שומן ככה זה יהיה פחות ריאלי.
    בכל מקרה אני חושב שכן יהיה חכם להוריד טיפה את הקלוריות לשאר החודש, אבל לא להגזים עם נייטרלי של 3 שבועות, נראה לי טיפה מיותר
     
    ASAFABADI ו-ליאמוש אוהבים את זה.
  13. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    הכוונה שאם אעלה בשבוע את מה שאני אמורה לעלות בכל החודש. האם בהכרח תהיה יותר עליה של שומן מאשר מסת שריר? והניטרלי בשאר השבועות זה כדי להבטיח שלא תהיה עליה של יותר מ0.5-1 אחוז
     
  14. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,140
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מצטרף לשאלה של ליאם
    בתכלס אני חשוב שכן כי הגוף לא יודע שאנחנו עומדים לאזן את העליה ב3 שבועות שנשארו מבחינתו מה שקרה השבוע זה מה שיקרה בהמשך והוא מעלה הרבה שומן
     
  15. 121 נק' מוניטין
    0
    orazulay11

    orazulay11 משתמש פעיל

    orazulay11
    הצטרף:
    ‏21/8/18
    הודעות:
    535
    לייקים:
    86
    מין:
    זכר
    חח את באמת צורכת 3.8 גרם חלבון לקילו? איך?? אני קורע את עצמי כדי לצרוך 2-2.5 לקילו..
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  16. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    עכשיו העלתי בקלוריות אז צורכת 4 גרם חלבון לכל קילו. אבל אל תשכח שזה תלוי במשקל גוף:sweatingbullets:
     
  17. 121 נק' מוניטין
    0
    orazulay11

    orazulay11 משתמש פעיל

    orazulay11
    הצטרף:
    ‏21/8/18
    הודעות:
    535
    לייקים:
    86
    מין:
    זכר
    נראלי את מגזימה...בדרך כלל אנשים על טסטוסטרון צורכים ככ הרבה חלבון בגלל שההורמון מאפשר קליטה גבוהה יותר...מתאמנים טבעיים בדרך כלל צורכים 2-2.5 גרם חלבון לקג...אבל מה שעובד לך ...וכול הכבוד שאת מצליחה לצרוך 4 גרם חלבון לקג..הלוואי עליי
    --- עידכון הודעה, ‏11/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏11/8/19 ---
    נראלי את מגזימה...בדרך כלל אנשים על טסטוסטרון צורכים ככ הרבה חלבון בגלל שההורמון מאפשר קליטה גבוהה יותר...מתאמנים טבעיים בדרך כלל צורכים 2-2.5 גרם חלבון לקג...אבל מה שעובד לך ...וכול הכבוד שאת מצליחה לצרוך 4 גרם חלבון לקג..הלוואי עליי
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  18. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    אני צורכת חלבון נטו כי מעדיפה חלבון על פני פחמימה,לא כי אני חושבת שזה מועיל לי באיזשהי צורה. ומקפידה על בדיקות כל כמה זמן כדי לראות שהכל בסדר חחח... אבל שוב.לי קל כי אני במשקל יחסית נמוך. לגברים בטוח זה קשה(ויקר) יותר
     
  19. 1,305 נק' מוניטין
    0
    MonkeyD

    MonkeyD משתמש קבוע

    MonkeyD
    הצטרף:
    ‏30/9/18
    הודעות:
    1,411
    לייקים:
    851
    מין:
    זכר
    מעניין מה הurea שלך...
     
    ליאמוש אוהב/ת את זה.
  20. 642 נק' מוניטין
    0
    ליאמוש

    ליאמוש משתמש פעיל

    ליאמוש
    הצטרף:
    ‏8/11/18
    הודעות:
    642
    לייקים:
    362
    מין:
    נקבה
    הרבה מעבר לטווח הנורמה תהיה בטוח:rolleyes-71:
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...