דיאטה קיצונית עם מינוס של אלפיים קלוריות ליום למשך שבוע

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Devil, ‏2/8/19.

טוען...
  1. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    טענה מעניינת, ידוע לך מהי הכמות המדוברת?
    --- עידכון הודעה, ‏3/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏3/8/19 ---
    לאחר בדיקה ראיתי שמדובר על משהו כמו 400 גרם. נגיד שניקח 500 גרם נכפיל ב4 זה 2000 קלוריות. זה זניח יחסית, אפשר לא להתייחס לזה או להוסיף עוד יום, לעשות את הגירעון 8 ימים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/19
  2. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,524
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    זה יותר, פי 2 אם אני לא טועה. אל תשכח שיש לך את המאגרים בכבד ובשרירים, ובגלל שאתה מתאמן ובמסה, יש לך מאגרים גדולים יחסית בשריר
    --- עידכון הודעה, ‏3/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏3/8/19 ---
    בכל מקרה זה נראה לי מיותר וחסר תועלת, הרבה פחות מחיטוב רגיל, גם אם הוא יחסית קיצוני
     
  3. 5 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    נשמע לי קיצוני להחריד
    כמו שאנשים כאן אמרו - היתרונות לא גדולים (אם קיימים בכלל) ויש לא מעט סיכונים בגרעון כל כך גדול. אם אתה רוצה לנסות משהו קצר וזריז אולי תוריד את הפחמימה שלך למינימום (נניח 100 גרם ליום) למשך 8-10 ימים. תשמור על חלבון ושומן. אתה עדין תרגיש חרא, אבל בטח לא ככה.
    בכל מקרה, אם אתה הולך על זה- תעדכן, ושיהיה בהצלחה.
     
  4. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,524
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    במה זה יעזור? רק ירידה בנוזלים שיחזרו מיד, וזו פשוט תהיה ירידה חדה בקלוריות, שהוא יכול להביא מכל כיוון, לא רק פחמימה
     
  5. 5 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אמת
    אבל הוא מחפש תוצאת בזק, גם אם זה לזמן מוגבל. נראה לי עדיף לעשות ״מיני חיטוב״ ולהגביל את הפחמימה מאשר להוריד את הקלוריות - בשני המצבים התוצאות לא יאריכו זמן, אבל לפחות הדרך שהצעתי שפויה. בכל מקרה אני מסכים איתך שאין טעם לבצע את שתיהן, בטח שלא במהלך המסה לתקופה כל כך קצרה.
     
  6. 2,266 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,306
    לייקים:
    1,379
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    לא יותר פשוט לאכול 100,000 קלוריות ביום ואז לצום במשך שבועיים.
    אחי, השאלה שלך מעיד שאין לך מושג איך הגוף שלך עובד.
    כל החלבון שתאכל כנראה יתחמצן וישמש כאנרגיה, אין הבדל עם כמות כל כך קטנה של קלוריות תגיע משומן, פחמימה או חלבון בין כה וכה זה כמות קלוריות נמוכה מידי ולא בריאה וכנראה תאבד שריר במיוחד אם תתאמן.
    אתה גם מסכן פציעה.

    אומר את זה אחד שצם שבוע ושתה מיצי ירקות בשבוע הזה, ירדתי ממש במעט שומן וזה גם חזר מיד. המטרות שלי היו בריאות ולא דיאטה.

    בשביל הבריאות, יש הרבה דברים שתצטרך ללמוד לפני שתעשה דיאטה כל כך קיצונית.

    אבל יש לי הרגשה שלא תקשיב לנו, אז בבקשה תדווח לנו איך היה, מקווה שאנחנו טועים ותוכל להנגיש לנו תוכנית חיטוב חדשה.
     
    MonkeyD אוהב/ת את זה.
  7. 177 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    559
    לייקים:
    88
    מין:
    זכר
    לא קיים אדם בעולם הזה שמסוגל להכניס 100,000 קלוריות ביום אחד.
     
  8. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,524
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    אבל זה לא חיטוב, זה סתם ירידה בנוזלים, לא מה שהוא מחפש.
    ומה קרה לקלוריות של הפחמימה שהפסקת לצרוך? זה לא נקרא קיצוץ בקלוריות
     
  9. 3,241 נק' מוניטין
    1
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,945
    לייקים:
    2,272
    מין:
    זכר
    ירדתי 5 קילו בחודש בצורה די דומה,לא יכול להבטיח שזה רק שומן אבל זה בוודאות הרוב הגדול.
    גרעון של 1000-1500 ליום עם המון חלבון
     
    Devil אוהב/ת את זה.
  10. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    אשמח שתפרט, אם יש מקור או משהו עדיף.


    לא יותר פשוט לאכול 100K קלוריות ביום ואז לצום שבועיים כי אנרגיה זמינה אולי תהיה (מה שנאגר כשומן) אבל לא יהיה את כל השאר.


    בקשר לשבוע צום שלך, השאלה באיזה גירעון היית. קשה לי להאמין שהכל חזר. אנרגיה לא אמורה לצוץ יש מעין. האופציה היחידה זה שהגוף גורם להאטה משמעותית בחילוף חומרים, אשר נמשכת לאורך זמן. קשה לי להאמין שאחרי שבוע בלבד אמורה להיות השפעה מתמשכת על חילוף החומרים. לדעתי גם אם יש השפעה היא אמורה להסתדר אחרי יום-יומיים.

    טענה נגדית היא שהחילוף החומרים מאט וחוזר לעצמו רק שהשומן שאיבדת חוזר להיכן שהיה לפני הצום אבל קשה לי להאמין שזה עובד ככה בדיוק כזה.

    חודש זה הרבה, איך הסתדרת עם האימונים? ירד שריר?

    זה בתקופה שהיית על טסט?
     
  11. 5 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    לא הבנתי אותך לגביי הקלוריות של הפחמימה. לגביי החלק הראשון שכתבת - אם הוא בגרעון קלורי (ובנוסף לזה מוריד את הפחמימות) אז זה כן חיטוב, אומנם לא לאורך זמן אבל הוא בוודאות יאבד משקל (שים לב שכתבתי משקל ולא שומן/שריר) + יקבל מראה פחות נוזלי. אומנם זה לא יהיה ויזואלי, אבל עושה רושם שככה או ככה הוא ילך על זה - אז לפחות שילך על משהו פחות קיצוני ובגבול ההיגיון.
     
  12. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    אני לא ראש בקיר, לא בטוח שאני אעשה את זה, תלוי אם זה יהיה נראה לי משתלם או לא.


    לפי מה שפרוזן כתב זה מסתדר די יפה עם המספרים שגירעון של 7K יוריד פשוט קילו שומן מהגוף.

    גם אם הוא היה על טסט וזה מה שגרם לו שירד בעיקר שומן, עדין אפשר ללמוד מהנתונים האלה הרבה. זה על תקופה של חודש שזה המון לגירעון גדול. נראה שלא היה ממש שינוי במטבוליזם, לפחות לא משהו משמעותי "משנה משחק".

    בשבוע בלבד זה אמור להיות פחות משמעותי (פגיעה בחילוף חומרים ופירוק שריר), לא אמור להתפרק יותר מידי שריר.




    מידע שמצאתי: "a pound of muscle provides about 600 calories to the body when it’s broken down for energy."

    כלומר הגוף מקבל בערך 1300 קלוריות מקילו שריר שהוא מפרק. לא משתלם לפרק שריר בשביל אנרגיה מיידית, זה רק בשביל חיסכון עתידי ארוך טווח.
    --- עידכון הודעה, ‏4/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏4/8/19 ---


    אין פה יותר מידי מידע פרקטי אבל סרטון מעניין בנושא




    מסתבר שיש איזה גורו לירידה במשקל שקוראים לו Lyle McDonald שמצאתי הרבה התייחסות לגביו בנושא הזה, אם מישהו מכיר. ראיתי שהדיאטה לתקופת זמן ארוכה יחסית, אני אתעמק בזה יותר מחר.
     
  13. 3,241 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,945
    לייקים:
    2,272
    מין:
    זכר
    לא ירד כוח
    לא הייתי על טסט
    בטוח ירד שריר,לא חושב שהרבה מדי.

    תקופה קשה מאוד ולא אעשה את זה שוב בלי חומרים
     
    Devil אוהב/ת את זה.
  14. 2,266 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,306
    לייקים:
    1,379
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    מייק הביא תזונה ותוספים - מהי צריכת החלבון האופטימלית לעלייה במסת השריר?
    Do Fat and Protein Turn into Glucose? | Livestrong.com
    אני גם אומר, שראיתי פציעות חמורות במכון מאנשים שהתאמנו במינוס קלורי גדול מידי.
    ממליץ לך על אימונים מאוד מתונים בזמן צום כזה.
     
  15. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,524
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    אמרת שלא מורידים קלוריות, אבל אם תוריד את הפחמימה בלי להוסיף שום דבר אחר, אז הקלוריות כן יורדות

    אבל הוא רוצה לרדת בשומן, לא בנוזלים.
    גם אלא אם אתה על אחוז שומן ממש נמוך, אתה לא תראה הבדל אם תרד בנוזלים

    הגוף לא בידיוק בוחר מה משתלם לו לפרק ומה לא, הוא פשוט יורד עם D9 על הכל.
     
  16. 5 נק' מוניטין
    0
    דןDAN

    דןDAN משתמש מתחיל

    דןDAN
    הצטרף:
    ‏19/10/14
    הודעות:
    25
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    אם ככה אז אתה צודק ב 100%, אין שום טעם.
    במצב כזה לא עדיף פשוט להיות בגרעון קלורי לתקופה קצרה? או שאין שום סיבה לכל התהליך הזה לדעתך?
     
  17. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    כמה דברים מעניינים שמצאתי:


    כנראה שהLyle McDonald הזה שדיברתי עליו מקודם הוא בדיוק באותו הראש שלי. התוכנית הבסיסית שלו של rapid fast loss זה מינוס אלפיים קלוריות למשך שבועיים במטרה להוריד 4 קילו שומן. (אצלי הכיוון היה שבוע)

    הוא אומר שהפירוק של השריר זניח

    יקח לי קצת זמן לעבור על החומר שלו. הוא הוציא ספר שלם בנושא, מצאתי PDF של הספר, אני אצרף פה.






    The Rapid Fat Loss Handbook


    The Energy Balance Equation
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/8/19
    elchonon אוהב/ת את זה.
  18. 2,266 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,306
    לייקים:
    1,379
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    רק תיזהר מדבר אחד.
    אל תתאמן בכלל או לפחות לא כבד, ראיתי פציעות מטורפות מגרעון קלורי אפילו קל.
     
    MonkeyD אוהב/ת את זה.
  19. 79 נק' מוניטין
    0
    Opopanax

    Opopanax משתמש מתחיל

    Opopanax
    הצטרף:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    132
    לייקים:
    34
    מין:
    זכר
    @elchonon קצת נסחפת.. עשיתי חיטוב לא מזמן והיום לי ימים שבקושי אכלתי, סתם כי לא יצא (הייתי מגיע לפעמים ל1000 קלוריות ליום), הקפדתי על חלבון ושמרתי על אימונים באותה עצימות אבל בנפח נמוך.. גם לא התקדמתי במשקלים.
    בסוף החיטוב עשיתי חודש נייטרלי ויצא שעליתי מעט במסת שריר והורדתי במסת שומן.

    בגדול אני לא מבין למה אתם כל כך מנסים מפחידים אותו... מן הסתם יש סכנות בגרעון כזה אבל לא לתקופה כל כך קצרה.
    גם כשבקושי אכלתי בעקבות סלמונלה (סביבות החודשיים) לא נגרם לי נזק בלתי הפיך.
     
  20. 2,266 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,306
    לייקים:
    1,379
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    אני לא יודע איזה תוכנית עשית ואיזה משקלים, ואני גם לא יודע איזה תוכנית הוא יעשה ובאיזה משקלים.
    פשוט ראיתי פציעות חמורות, ולכן אני מזהיר. מה יש לו להפסיד מלא להתאמן שבוע?
     
    Opopanax אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...