דיאטה קיצונית עם מינוס של אלפיים קלוריות ליום למשך שבוע

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Devil, ‏2/8/19.

טוען...
  1. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    תזונה שכוללת מספיק חלבון, בעיקר חזה עוף, להגיע למינוס של 2000 קלוריות ביום למשך שבוע.


    זה אמור לצאת 2 קילו שומן שנשרף בשבוע, האם בעייתי לעשות דבר כזה? שריר אמור בקושי להיפגע בתקופה זמן כזאת עם מספיק חלבון




    רוצה לעשות משהו כזה בהמשך ורציתי לברר אם למישהו ניסיון/ידע על כך... לא רואה סיבה למרוח חיטוב לתקופת זמן ארוכה במיוחד שאין לי קושי בלא לאכול.
     
  2. 20 נק' מוניטין
    0
    Yahyoh

    Yahyoh משתמש מתחיל

    Yahyoh
    הצטרף:
    ‏18/5/19
    הודעות:
    64
    לייקים:
    13
    מין:
    זכר
    מבלי להיכנס איתך לפרטים, שאלת אם זה בעייתי? אני אגיד לך מאוד מאוד מאוד בעייתי מסוכן ולא בריא(עזוב את זה שזה לא אפשרי להיות בגרעון של 2000 ועדיין לקבל מספיק חלבון.)
    הדרך הקצרה היא לא תמיד הדרך הכי נכונה, אין פה קסמים.
     
    Lirono99 אוהב/ת את זה.
  3. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    למה זה כל כך בעייתי, מסוכן ולא בריא?


    אפשרי זה כן, BMR אלפיים. אוכל פשוט 600 גרם חזה עוף. אימונים שורפים קלוריות, הולך איזה חצי שעה-שעה ביום. יכול להוסיף שחייה אם אני אצטרך, לפי החישוב הקלורי. בשורה התחתונה זה לא בעיה להגיע למינוס 2000
     
  4. 1 נק' מוניטין
    0
    בובו

    בובו משתמש מתחיל

    בובו
    הצטרף:
    ‏4/2/19
    הודעות:
    106
    לייקים:
    16
    בהצלחה לעשות אימון עם גירעון של 200 קלוריות
     
  5. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    מן הסתם אימון קל יותר
     
  6. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    בהצלחה לצאת מהמיטה עם גירעון כזה.
    אתה תסבול משמעותית, כנראה יהיה ריבאונד רציני של שומן כי אתה לא יכול לצאת בהדרגה מגירעון כזה, כנראה תשרוף גם שריר, ובכללי לא משתלם
     
    Lirono99 ו-MasterSplitter אוהבים את זה.
  7. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    ממליץ לך לקרוא
    מדוע גירעון קלורי גדול מידי יכול לפגוע באיבוד השומן - קילוגרם - כושר, תזונה ופיתוח הגוף

    תריץ חיפוש פעם הבאה, יש אין סוף דיונים בנושא
     
  8. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    השאלה היא האם באמת יכול להישרף שריר בתקופת זמן כזאת, סך הכל שבוע עם מספיק חלבון ואימונים. אחרי הגירעון פשוט חוזר לתפריט רגיל של מסה.

    האמת חיפשתי וחוץ מחארטות כמו דיאטת ספארטנים שמבטיחה לרדת 4 קילו בשבוע שמכניסים להם בתפריט גלידה לא מצאתי משהו

    ד"א אין ממש משהו שאפשר לשאוב מהמאמר בהקשר הזה)גרעון קלורי גדול מאוד לתקופת זמן קצרה ואז חזרה לתפריט של מסה) חוץ מהקטע של המתח שזה יוצר על הגוף.
    גם לא מדברים שם על תקופות זמן.

    בנוסף:

    "אני גם רוצה לציין שהשילוב של גירעון גדול מדי עם פעילות רבה מדי לא הרסני לכולם. יש כאלה שזה ישרת אותם, אבל לרבים אחרים, זה נוטה להפריע."


    "כעצה פרקטית, כמובן, רוב הרקע לא כל כך רלוונטי. העובדה הפשוטה עבור מרבית האנשים היא: אפשר לחתוך חזק בקלוריות או לעשות הרבה פעילות גופנית, אבל לא את שניהם. למעשה, אפשר לעשות את שניהם – נראה פשוט שלא כדאי, ברוב הנסיבות."



    בין השורות לאורך המאמר נראה כי מדובר בתקופות זמן ארוכות יחסית ולא למשך זמן קצר כמו שבוע. גם נניח ומתקיימת צבירת נוזלים מוגברת עקב שריפת השומן ונראה כי המשקל לא זז עדיין אתה מאבד שומן ושתפסיק את הגירעון הנוזלים אמורים לרדת.

    לגבי חילוף החומרים, השאלה מה יכול לקרות בשבוע, וגם נניח וזה ירד טיפה אחרי שחוזרים לתפריט רגיל חילוף החומרים מתאזן
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/19
  9. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    קשה לדעת במדויק, אבל כנראה תהיה שריפה של שריר כי אתה כמעט במצב של צום למשך שבוע.
    בזמנו מייק עשה חיטוב קיצוני של בערך 1200 קלוריות, וגם אז הוא אמר שזה קיצוני ומומלץ אך ורק למי שיודע טוב מאוד מה הוא עושה.
    ותשכח מאימונים, כבר אחרי היום הראשון רמות האנרגיה שלך יהיו ברצפה וללכת בבית הולך להרגיש לך רע

    אז יהיה לך חתיכת ריבאונד של שומן.
    גם למה לעשות חיטוב כל כך קיצוני במסה? זה חסר כל היגיון

    זה נשמע כמו חתיכת בולשיט
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  10. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    מקסימום 3 אימונים בשבוע הזה של מתח/מקבילים/סקוואטים בלי משקל. זה אימון של 10 דקות-רבע שעה. האימון הראשון יהיה בטוח קל, השני גם לא אמור להיות משהו מיוחד, כבר הייתי 3 ימים בלי לאכול כמעט כלום, תיפקדתי בסדר גמור. השלישי יכול להיות שיהיה טיפה קשה אבל אתה יודע שזה האימון האחרון במילא ועושה אותו.

    בקשר למה שאמרת זה בדיוק למה פתחתי את השרשור הזה, לדעת לחלוטין מה אני עושה לפני כן.

    כל 3-4 חודש נגיד לעשות דיאטה כזאת של שבוע להוריד טיפה שומן עודף ולהמשיך במסה. המטרה זה לצמצם כמה שאפשר את תקופת חיטוב.
    אפשר להגיד "תעשה פשוט מסה נקיה". אבל מסה נקיה ב100% יותר קשה לתחזק וגם אז בסוף מצטבר שומן שצריך להוריד בכל מקרה.

    כן זה מה שהתכוונתי
     
  11. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    .

    יהיה לך נורא קשה לשמר גירוי לשריר בגרעון קלורי גבוהה, ובגרעון גדול שכזה אתה בסיכון גבוה לשריפה של שריר, אני בטוח שמה שהתכוון לגבי או זה או זה הן למקרים שונים משאנו מדברים (אחשוב על דוגמאות בהמשך)
    --- עידכון הודעה, ‏3/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏3/8/19 ---
    זה תואם לנפח שעבדת עד עכשיו?
     
  12. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    לא, זה פשוט אימון קליל ואפקטיבי שלדעתי אני יכול לעשות בכל מצב גם אם אני חצי מת


    זה אימון שלפעמים אני עושה שאין לי זמן. רק שאז אני עושה סופר סטים על המתח מקבילים, וסקוואטים על רגל אחת
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/19
  13. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    אם זה אימון קליל, שלא קרוב לעומס נפח שהגוף שלך רגיל אליו, אז אפקטיבי זה לא לצערי..
     
  14. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    הכוונה בקליל שזה פשוט אימון קצר שמערב את רוב השרירים במינימום תרגילים. 3 סטים של 8-12 חזרות זה נפח סבבה.


    גם זה סה"כ שבוע זה לא נראה לי ביג דיל טיפה פחות נפח בשבוע אחד
     
  15. 3,324 נק' מוניטין
    0
    Arik

    Arik משתמש קבוע מנוי בייעוץ אישי

    Arik
    מנוי בייעוץ אישי
    הצטרף:
    ‏9/10/10
    הודעות:
    1,142
    לייקים:
    678
    חד"כ:
    אוניברסיטת בן גוריון
    נשמע לי לא אפקטיבי בעליל וגם לא בריא בכלל גם אם זה לשבוע. אתה מחפש קיצורי דרך קיצוניים מאוד.
     
  16. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    זה לא חיפוש קיצורי דרך, זה פשוט על הנייר נראה לי יותר אפקטיבי, להיות תמיד במסה חוץ מפרק זמן קצר שבו מורידים טיפה שומן עודף שהצטבר. מבחינה בריאותית יש אנשים שעושים דיאטת מים לצורך העניין, גם לתקופות של יותר משבוע, אומרים שזה מנקה את הקיבה ורעלים בגוף או משהו.
    מבחינה אבולוציונית הגוף אמור לדעת להסתדר עם מחסור מזון לתקופה מסויימת באמצעות מצבורי שומן.

    ד"א הכל פה כרגע בגדר דיון, לא בטוח שאני אעשה את זה בסוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/8/19
  17. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    הכוונה שתצטרך השלמה של ויטמינים וסיבים בהתאם לתפריט האישי שלך, וכנראה אתה תיתקל בבעיות מרגע לרגע, וזה יצריך ידע איך להתמודד איתן. מסגרת כללית זה לא קשה לתכנן, איך להתמודד עם הבעיות כשהן צצות זה יותר בעיה

    זה לא פרקטי במיוחד. זה בידיוק מספיק זמן כדי לסבול במקסימום עם תועלת במינימום. בזמן הזה אתה תשרוף יותר מאגרים זמינים כמו גליקוגן והרבה פחות שומן, אתה תקשה על החזרה למסה כמו שצריך, ובטוח שלא תצליח לשמור על התוכנית שתכננת לעצמך

    למה יותר קשה לתחזק? מסה נקייה זה דווקא הדבר הכי קל לתחזק, יותר ממסה מלוכלכת, או כל סוג של גירעון.
    והחיטובים שתצטרך אחרי מסה נקייה הם קצרים וקלים, לרוב מסתכמים בחודש

    והם עושים את זה בצורה מפגרת, סובלים, ולא מרוויחים שום דבר. לא הייתי לוקח דוגמא מאנשים כל כך חסרי מושג
     
  18. 639 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    968
    לייקים:
    343
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    לא חסר פעמים שהפן הבריאותי והתחום שלנו מתנגש, אם הסיבה שלך היא בריאותית (לא שבדקתי השפעות)
    אין לנו סיבה לדבר על מסת שריר בכלל..
     
  19. 238 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    955
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    בקשר לויטמינים וסיבים אפשר לאכול ירקות פשוט.

    איזה בעיות יכולות לצוץ?


    בסוף השבוע אפשר לעשות צ'יט מיל לחדש מאגרים

    הדיבור הוא על השריר.

    פשוט אמרתי שיש אנשים שעושים את זה בקטע בריאותי נטו ולווא דווקא עם קשר למסה-חיטוב
     
  20. 7,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,523
    לייקים:
    4,262
    מין:
    זכר
    בעיות עיכול, חולשות, בעיות בתפקוד הכללי, התקפי רעב קשים במיוחד, מחסור בשינה, ולחץ

    זה לא באמת משנה שהמאגרים התרוקנו, אלא שפשוט בטווח הזמן הזה חלק משמעותי מאוד מהקלוריות יגיע פשוט מהמאגרים והרבה פחות מהשומן, שהוא המטרה שלך. ואם תעשה צ'יט ואז תחזור למסה אז אתה תחזיר מהר מאוד את מה ששרפת

    בלשון המעטה הם מטומטמים. הם חושבים שהם תורמים לבריאות שלהם, בפועל הם לא עושים כלום חוץ מלסבול
     
    MonkeyD אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...