תמונה אמצע תהליך, הערכת א"ש וחוות דעת

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י nyeoNi, ‏29/7/19.

טוען...
  1. 39 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,230
    לייקים:
    36
    מין:
    זכר
    וואלה? חידשת לי, לא ידעתי שאפשרי פיזית עליה ביחס כזה של שריר לעומת שומן, חשבתי שאם אני עולה ביחס של 1:1 זה נקרא מעולה...
    מה שכן למה החישובים חסרי תועלת? הם הכי מדויקים שיכולים להיות
    וכמו שאמרת הוא פה על 13-14 א.ש, הסכמתי שזה אפשרי באחוזי שומן מאוד גבוהים אבל פה זה פשוט לא ריאלי
     
  2. 8,525 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,266
    לייקים:
    4,853
    מין:
    זכר
    יותר נכון שזה באמת קשה לא לעלות יותר בשומן מאשר בשריר (למרות שיחס 1:1) הוא בהחלט יותר מאפשרי, אבל זה לא בהכרח ישפיע על הנראות מבחינת אחוז שנראה לעין

    זה בהחלט אפשרי גם על אחוז השומן הזה
     
  3. 39 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,230
    לייקים:
    36
    מין:
    זכר
    למה שזה לא ישפיע על הנראות?
    ולא הבנתי איך זה אפשרי, שוב פעם תעשה חישוב פשוט ותראה שב13 א.ש הוא צריך על כל 100 גרם שומן לעלות 700!! גרם שריר, זה נראלך הגיוני??
     
  4. 8,525 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,266
    לייקים:
    4,853
    מין:
    זכר
    ככל שיש יותר שריר ככה יש יותר שטח פנים עליו השומן יכול להתפזר, אז גם אם יהיה יותר, העור יראה בעובי זהה
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  5. 14 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    256
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    תוצאה מעולה!

    אשמח תפרסם את הפלוס הקלורי שהיית בו +משקלי עבודה לפני ואחרי
     
    nyeoNi ו-aviaaad אוהבים את זה.
  6. 695 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,037
    לייקים:
    387
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    סורי שלא עניתי, אני בתקופה פחות טובה באימונים בגלל לחץ מוגבר בעבודה היה לי קצת לא קל לענות על זה עכשיו כשאני מסתכל על התמונות של עצמי בקנאה אחרי ירידה גדולה של מוטיבציה ונוזלים ושל מעט מסת שריר :confused001:


    הפלוס הקלורי התחיל ב500 ועלה בכל שבוע לאחר ממוצע שקילות כשלא ראיתי עליה של 200 גרם, לדעתי פחות תתמקד בכמה הפלוס הקלורי כי זה הוא נתון שלא אומר הרבה, ויותר תתמקד על שמירה של עליה מינימלית שבועית (אני בחרתי ב200 גרם)

    משקלי עבודה בחלק מהתרגילים כן דבקתי בעליה, אבל רוב התכנית הייתה בהתייחסות בעליה בעומס הנפח באופן קבוע והכי מהיר שאני יכול, והדרך שלרוב בחרתי הייתה באמצעות עליה בסטים ובחזרות ולא דווקא במשקלי העבודה, אני מגיע ממקום של חיבה גדולה לליפטינג, אבל ידעתי שלפעמים הנקודה הזאת מעקבת לי התקדמות, כשהמטרה שלי היא בילדינג.

    לפעמים כשאני מתפתה ומעלה מהר מידי משקלים אני מעקב את קצב ההתקדמות אם לא אפילו עוצר אותו לעיתים.
    ולכן ניסיתי בדרך הזו יותר להתקדם, ולהתרחק גם מעט מאזור הכשל (גם העובדה שאני מתאמן במכון ביתי עם משקל מוגבל סייעה לזה קצת :))


    מקווה שעניתי לך על השאלה.

    ובעזרת השם אחזור לנקודה שממנה עצרתי ואמשיך לעדכן באותו הגל :79nb:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/9/19
  7. 14 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    256
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    קודם כל קטן עליך ואל תשכח יש זיכרון שריר והכל עם הזמן מסתדר.

    כן ענית לי על כמה שאלות אבל כן הפתעת אותי בעלייה שבועית של 200 גרם?! אני בניטרלי אולי כולה 200 גרם (יש לי נטייה להשמנה מפחידה) אכן במסה הבאה אנסה אולי באמת להתרכז דווקא יותר בעלייה מינימלית במשקל מאשר מאזן קלורי חיובי כי לפעמים זה יכול להתפקשש
     
    nyeoNi אוהב/ת את זה.
  8. 695 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,037
    לייקים:
    387
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    אם יש לך נטייה להשמנה ללא ספק אני באופן אישי גם הייתי נוטה להיות עוד יותר עם היד על הדופק על עליה מינימלית.

    בכל אופן כן העליה הייתה 200 גרם בשבוע, המטרה הייתה לראות אם אני יכול לעלות במסה נקיה עם עליה מאוד מזערית באחוז השומן, לא עלה בי הספק שאצליח גם להוריד מעט באחוז השומן בתהליך, התנאים היו תנאי מעבדה מעט, כל עולמי היה אימון מסודר ורשום, וכל גרגיר שנכנס לפה נספר, בהחלט אבל לא בלתי אפשרי :)
     
  9. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
  10. 14 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    256
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    אם כל הכבוד למחקרים, גם יש מחקרים שטוענים שיש תאי שומן שגם שבן אדם משמין ומגדיל את התאי שומן האלה והוא כעבור פרק זמן יורד בשומן התאי שומן האלה לא נעלמים או קטנים הם נשארים אותו הדבר וזה מוביל לעלייה הרבה יותר מהירה של שומן מאשר בן אדם שלא השמין קילו אחד

    ככה או ככה אני מתרכז בפרקטיקה אצלי בכל אופן זה עובד ככה, אני יכול לעבור מחיטוב לניטראלי ורק שם אני עולה כבר 3 קילו ובמסה מעלה 300-400 קלוריות ואני עולה עוד 3 קילו בחודש בממוצע

    נ.ב לא טענתי שאני עובר למצב "שמן" בגלל גנטיקה שלא תבין לא נכון הגדרתי את זה במצב שאם אני מסיים חיטוב ועובר למסה אני צובר שומן הרבה יותר מהר מבן אדם אחר לצורך עניין בן אדם שהיה מחוטב כל החיים שלו
     
  11. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
    אשמח שתשתף את אחד המחקרים הללו.
    זה שעליתה ב 3 קילו לא אומר שזה שומן, זה סך הכל נוזלים.
    אתה מתאר לעצמך בכלל כמה קלוריות אתה צריך לדחוף בישביל לעלות 3 קילו בזמן קצר?
     
  12. 14 נק' מוניטין
    0
    Lior98

    Lior98 משתמש מתחיל

    Lior98
    הצטרף:
    ‏31/8/17
    הודעות:
    256
    לייקים:
    14
    מין:
    זכר
    שמע אני אומר לך דברים שקורים אצלי בפועל.

    כל תהליך מסה שעשיתי הייתה לי עלייה ממש מהירה גם שהייתי סופר קלוריות ושהייתי מעלה בהדרגה לא דיברתי על 3 קילו ראשונים שזה מן הסתם עם נוזלים דיברתי על כל חודש בחודשו עלייה של 3 קילו הייתי גם גדל בגוף אבל צובר שומן הרבה יותר מהר לעומת זאת אנשים אחרים/חברים היו עושים מסה יותר מדי מלוכלכת לא שוקלים אוכל לא מקפידים ואפילו היו פחות עולים בשומן

    לגבי הנושא של תאי שומן אני צריך לחפש אני חושב שנתקלתי אצל מנתחים שמתעסקים בשאיבות שומן שהם מסבירים על זה שרק בשאיבת שומן כביכול "הורסים"תא שומן של הגוף אבל בירידה רגילה במשקל זה רק מרוקן את התא עצמו אני אמצא את הציטוטים המדוייקים ואעדכן.
     
  13. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
    לגבי החברים שלך - מאיפה אתה יודע שהם עשו מסה ״מלוכלכת״ אם הם לא שקלו את האוכל? מסה מלוכלכת זה להיות על פלוס קלורי גבוה ולא כי אתה אוכל בכל יום פיצה שוקולד גלידה וכו וכו..
    ולגבייך - כנראה הייתה על מאזן חיובי גבוה מידי/לא ספרתה קלוריות כמו שצריך.
     
  14. 695 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,037
    לייקים:
    387
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    זה לא לגמרי לא נכון עניין הנטייה להשמנה(באופן מסוים)
    דוגמא נוגדת היא לדוגמא העובדה שבזמן הילדות הרבה יותר קל לפתח תאי שומן נוספים וכשאתה מתבגר האפקט הזה נחלש יותר.
    כשקיימים יותר תאי שומן בגוף, היכולת שלך לצבור שומן ולמלא את המאגרים האלו היא גבוהה יותר מאדם שיש לו פחות תאי שומן


    אך עם זה אני מחזק את נקודתך שבכל מקרה גרעון קלורי תמיד שולט בסופו של דבר..
    לא יצא לי לחקור את הנושא לעומק כיוון שפחות עניין אותי:)
    אבל אכן יכול לדמיין השפעות שונות שליליות בסטייה חריגה מהתפריט לאדם שיש לו מעט יותר מאגרי שומן ביחס לאחר


    Adults who gain or lose weight may do so through changes in the size of the fat cells, also called adipocytes, that constitute fatty deposits in the body

    . Children, on the other hand, may put on extra fat by increasing the overall number of these cells in
    the body
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/19
  15. 238 נק' מוניטין
    0
    Strongstone

    Strongstone משתמש מתחיל

    Strongstone
    הצטרף:
    ‏8/8/19
    הודעות:
    225
    לייקים:
    183
    מין:
    זכר
    לא הבנתי. מאיפה הגוף יצור שומן ״מיותר״ אם לא נמצאים על מאזן חיובי (אתה יודע מה אפילו נייטרלי)? יש לך קישור למחקר המלא?
    בכל מקרה, אמרת נכון ״סטייה חריגה״. בגלל זה רשמתי לפני זה שבישביל לעלות 3 קילו בזמן קצר צריך להכניס כמות קלוריות הזויה. אל תשכח שגם פעילות גופנית לא יזומה משחקת תפקיד. שנינו למשל יכולים להיות על פלוס של 1000 (ביום מנוחה לצורך העיניין). הוא ירבוץ כל היום על הספה מול הטלויזיה. ואני יהיה יותר פעיל ממנו לדוגמא: נקיון הבית, טיול על הכלב 3 פעמים במשך 40 דק וכו וכו.. מפה לשם שרפתי נניח 500 ק׳ לכן מן הסתם שהוא ישמין יותר מהר ממני.
    בכל מקרה, לגבי הקטע שרשמתה באנגלית, לא רואה שם שום התייחסות למאזן קלורי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/9/19
  16. 695 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש קבוע

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    1,037
    לייקים:
    387
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    לא התייחסתי לדיון ביניכם, לא קראתי את התגובות בינכם אפילו, אז סלח לי אם בלבלתי אותך

    ההתייחסות הייתה אך ורק לתגובה שציטטתי, ולנקודה של "הנטייה להשמנה" :)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...