בליטה (שומן) רק בבטן תחתונה

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י אורי בוהדנה, ‏17/7/19.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    אז אתה אומר כדאי לעשות מסה נקיה ? כמה פלוס זה ? 200-300?
    ומה לגבי התוכנית? אני מחפש תוכנית טובה לגדילת מסת שריר והבנתי שהתוכנית הזאת מיועדת לזה.
     
  2. 8,754 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,029
    מין:
    זכר
    צריך עליה של 0.5%-1.5% ממשקל הגוף בחודש (בגלל הגיל שלך כנראה יותר קרוב לרף העליון), תאכל כמה שאתה צריך בשביל להגיע לזה, לרוב זה יהיה פלוס של 200-300 קלוריות, אבל יכול להיות גם יותר

    אתה מתקדם במשקלי העבודה או בכמות הסטים או החזרות בתוכנית העדכנית שלך? אם כן אז התוכנית העדכנית שלך תספיק
     
  3. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    מתקדם אבל פחות, יותר קל לי שיש לי תוכנית מסודרת שאני צריך ללכת איתה, ככה אני מקפיד על הכל, וזאת נראית אחלה תוכנית שבדיוק מתאימה לי ל3 ימים בשבוע.
    מה גם שאפעם לא ניסיתי תוכנית של הרבה חזרות כל סט למשקלים טיפה יותר נמוכים.
    השאלה אם התוכנית באמת משיגה את המטרות שלה??
    ועוד שאלה , פלוס של 200-300 קלוריות, כמה שומן ופחמימה לאכול ביום כי רק בזה אני תמיד מסתבך?

    אני גם לא מבין , עלייה של מסה נקייה איך היא עם פחות שומן ממסה מלוכלכת.
    אם אני עולה חמש קילו למשל בפלוס כזה או אחר .
    אין כמות השומן שאעלה בשתיהם שווה ורק הזמן משתנה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/19
  4. 8,754 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,029
    מין:
    זכר
    אז יכול להיות שהיא תתאים לך.
    התוכנית אמורה להיות סבבה, אתה יכול לתת לה ניסיון

    1.6-2.2 גרם חלבון (תבחר מספר שנוח לך איתו, לא באמת משנה), לפחות 0.6 גרם שומן ולפחות גרם פחמימה לקילו. מעבר לזה זה כבר העדפה אישית

    נגיד אתה יכול לבנות בפרק זמן מסויים רק קילו אחד של שריר, כי זה קצב הבניה של שריר שלך, אבל באותו פרק זמן עלית 2 קילו, זה אומר שעלית קילו שריר וקילו שומן, ולא 2 קילו שריר. אבל אם תדאג בפרק הזמן הזה לעלות רק קילו אחד, כנראה הרוב יהיה שריר, ואז בעוד פרק זמן זהה תעלה את הקילו השני, גם שם הרוב יהיה שריר. אז קצב העליה איטי יותר, אבל קצב העליה בשריר זהה, רק קצב העליה בשומן נמוך יותר
     
    אורי בוהדנה אוהב/ת את זה.
  5. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    הבנתי, תודה רבה
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...