בליטה (שומן) רק בבטן תחתונה

הנושא בפורום 'פציעות ספורט ובריאות הגוף' פורסם ע"י אורי בוהדנה, ‏17/7/19.

טוען...
  1. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    כבר חיטוב שני שאני מגיע לאותו מצב, הגוף עצמו כבר במשקל רזה ועדיין נשאר שומן עודף (שאפשר לתפוס) רק בחלק הממש תחתון של הבטן (מהפופיק ומטה בערך).
    מה אפשר לעשות עם זה ? למה זה יכול להיות קשור?
    התזונה שלי אני מאמין שנכונה, אוכל לפי כל המדריכים , מגיע לערכים הנכונים (כמובן שפה ושם יש נפילות אבל לרוב לא)
    ראיתי באינטרנט שזה יכול להיות קשר לhip flexors
    או אולי למתח בכללי בחיים?
    המלצות הצעות מישהו? חייב עזרה
    תמונות(יש תמונות גם מקדימה וגם מהצד , עם כיווץ שרירים ובלי)
     

    קבצים מצורפים:

    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/19
    The King אוהב/ת את זה.
  2. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    גנטיקה.

    להמשיך לחטב ולהוריד את אחוזי השומן הכוללים, או לחיות עם זה.

    ממש לא נראה לי.

    זה בדיוק כמו שיש אנשים שמצטבר להם יותר שומן ברגליים לדוגמא ויש אנשים שמצטבר להם יותר שומן בבטן. כל אחד והגנטיקה שלו. לכן 2 אנשים עם אותו אחוז שומן לא בהכרח ייראו אותו דבר.
     
  3. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    אין אם אני מוריד אותו אני כבר פשוט אהיה רזה, העניין שגם שהייתי 8 קילו פחות מהיום עדיין היה לי אותו דבר.
    הבנתי שזה גם אולי קשור ל hip flexor ?
     
  4. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    השאלה כמה מה-8 קילו פחות האלה הם שריר וכמה שומן. ומה זה "רזה"? אתה יודע בערך כמה אחוז שומן אתה עכשיו?
    מה זה אומר? המבנה שלהם? ה- hip flexors נמצאים בחלק העליון של היריכיים, איך אתה חושב שזה קשור לבטן?
     
  5. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    כרגע אני מעריך שאני בסביבות 12%
    וראיתי בפורום וגם באתרים מחול שאומרים שזה יכול להיות קשור, לא ככ הבנתי איך וזה אחת השאלות שלי.
    ומעבר לבלט הזה , מרגיש לי כאילו כל השרירי בטן שלי כשאני מחזק מתחזקים ובולטים החוצה , ורק שם מרגיש שהם מתחזקים אך לא בולטים ונשארים מאחורי השומן
     
  6. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    אם זה נכון זה מאוד חריג לדעתי. 12 אחוז שומן זה מאוד רזה.
    לא יודע. אתה יודע למצוא איפה ומה ראית? אם כן תשלח פה את הקישור.
    זה שומן מוצק או נוזלי? נוזלי הכוונה לשומן בתצורתו ה"רגילה" כמו שיש ברוב המקרים. מוצק הכוונה כמו בכרס יציבה שיש לרוב לאנשים מבוגרים.
     
  7. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    אני יכול להוסיף תמונה אם זה נחוץ ?
    גוף מחוטב אבל בעיה עם הבטן - זה הקישור , באחת התגובות שם ה"מנהל ראשי" עונה לה על זה.
    ולא כל כך מבין את השאלה , אבל לדעתי זה שומן רגיל נוזלי
    t
     
  8. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    מה ש- kotzer שאל שם בתגובתו הראשונה:
    "האם הגבעה הזאת היא גוש שומן שאת יכולה לתפוס עם היד, או שזה בעצם נמצא מתחת לשרירים?"
    לדעתי זה בדיוק מה שאני ניסיתי להבין, האם זה שומן "נוזלי" או "מוצק".
    לא חושב שזו אותה בעיה. היא מתארת "בליטה" שזה נשמע לי יותר כמו שומן "מוצק" (כרס). חוץ מזה היא אומרת שאסור לה לרדת במשקל.
    בכל אופן, לדעתי תמונה יכולה לעזור להבין יותר טוב. ולמה שלא נשאל אותו מה הוא חושב? @kotzer
     
  9. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    ערכתי את ההודעה הראשונה.
    ואשמח לתגובה גם ממנו אם הוא יוכל בעתיד.
     
  10. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    טוב אני חשבתי שמדובר בהרבה יותר שומן מזה. תשמע, לדעתי זה נראה מעולה ואתה סתם קטנוני. אני חושב שזה פשוט עניין גנטי, גם אני וגם עוד הרבה אנשים לא מגיעים לרמה של "קוביות" בבטן התחתונה באחוזי שומן כאלה. ואגב, אני הייתי אומר שאתה באיזור ה- 13-14 אחוז שומן. אבל בכל אופן תחכה לתגובה של kotzer. הוא ודאי יודע יותר ממני.
     
  11. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    לא אמרתי שזה משהו נוראי , זה שפוט מאוד מציק לי , כי אני כן מנסה לעבוד המון על בטן תחתונה , א ולי משהו בדרך שלי לא נכונה , באיך שאני מבצע את התרגילים ?
     
  12. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    אולי. צלם את עצמך מבצע את התרגילים שאתה עושה לבטן התחתונה.
     
  13. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    במצבי , היית ממשיך חיטוב או כבר עובר למסה ?
     
  14. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    אתה שואל שאלה שאני לא כלכך אוהב ששואלים אותי או בכלל. הכל שאלה של העדפה אישית. אחד יעדיף את עצמו יותר גדול ו"שמן" והאחר יעדיף את עצמו פחות גדול ויותר מחוטב. לכן אתה צריך לשאול את עצמך איך אתה אוהב את עצמך יותר.
    לי אישית גם נכנסים השיקולים של האם חיטוב שווה את זה (את המשטר של ספירת הקלוריות). במסה אני יותר נהנה מהחיים ואוכל כל מה שבא לי מתי שבא לי. רק מקפיד לאכול מספיק חלבון. לכן הייתי עושה מסה במקומך, או במקסימום מסה נקיה ושומר על אחוז השומן הנוכחי.
     
  15. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    מדובר סה"כ על טיפה שומן שנשאר לך, והדרך היחידה להוריד את זה היא לרדת לאחוזי שומן נמוכים מאוד, משהו שפשוט לא יהיה פרקטי.
    בסופו של דבר זה הגנטיקה שלך של איפה תצבור שומן, ושם זה כנראה המקום הראשון.
     
    The King אוהב/ת את זה.
  16. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    הבנתי , תודה אחי.
    לא כל כך מבין את הפואנטה במסה נקייה , מה ההבדל בין עלייה של 200 קלוריות כל יום או 500, לטוות הארוך עולים אותו דבר בסוף לא ?(השוואה של חודשיים מסה נקייה למשל לחודש מסה רגילה )
    אז אתה אומר שלדעתך זה עניין של גנטיקה , וחוץ מירידה לאחוזי שומן נמוכים יותר אין פתרון ? אולי עבודה נכונה יותר על הבטן ? או ש ?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/19
  17. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    אתה תצטרך לרדת לאחוזים נמוכים מאוד, כאלה שלא נוח וקל בכלל לשמור עליהם.
    אין לך כמעט שום בטן, זה מינימלי ביותר
     
  18. 2 נק' מוניטין
    0
    אורי בוהדנה

    אורי בוהדנה משתמש מתחיל

    אורי בוהדנה
    הצטרף:
    ‏23/6/17
    הודעות:
    64
    לייקים:
    2
    הבנתי אותך, גם שורפי שומן כמו יהומבין( שקראתי משהו באתר שלכם פה שהוא מנייד שומן או משהו כזה) גם לא יכולים לעזור ? כי אין לי מספיק רצון כדי להישאר על אחוזי שומן נמוכים כאלה, ומצד שני כן אשמח להוריד את השומן הזה.
    אפילו לטווח הארוך או משהו?
    ולמצבי , היית ממליץ תוכנית כמו hstולעבור למסה עם פלוס של 300-500 קלוריות?(בלי שורפי שומן כמובן, עליהם אני שואל בשביל החיטוב הבא)
     
  19. 444 נק' מוניטין
    0
    The King

    The King משתמש פעיל

    The King
    הצטרף:
    ‏15/10/16
    הודעות:
    726
    לייקים:
    191
    עולים אותו דבר? לא. עולים בקצב איטי יותר ובאופן יחסי יותר בשריר ופחות בשומן מאשר במסה מלוכלכת.
     
  20. 8,751 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,436
    לייקים:
    5,026
    מין:
    זכר
    הגוף די מוגבל בקצב בניית השריר שלו, אבל לא ממש בקצב בניית השומן. אם תעלה מהר אז הרבה ממה שתעלה יהיה שומן, אם תעלה לאט כמות השומן שתעלה תהיה נמוכה יותר, ולא בהכרח תעלה מספיק בשומן כדי לעלות באחוז השומן

    אם אתה לא מתכוון להתאמץ להחזיק את אחוז השומן הממש נמוך, אז חבל על המאמץ שלך, כי הבטן פשוט תחזור בשנייה שתוריד את הרגל מהגז

    התוכנית זה החלטה שלך, אתה לא חייב ספציפית את זאת
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...