מתי הגיע הזמן לשנות תוכנית?

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י amirba, ‏13/7/19 ב- 22:55.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    amirba

    amirba משתמש מתחיל

    amirba
    הצטרף:
    ‏11/3/19
    הודעות:
    17
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    אז התחלתי תוכנית אימונים לפני 3 וחצי חודשים AB וגם תפריט דיאטה במקביל.
    סוף סוף התחלתי להתאמן לפי הספר.
    עד עכשיו ירדתי 6 קילו!! 88 -> 82.

    השאלה היא איך אני יודע מתי כדאי להחליף תוכנית אימון (תרגילים אחרים)
    ובנוסף מה אני מפספס עם עניין המשקלים? האם אני אמור כל הזמן להעלות משקל? נגיד כל חודש בערך? תמיד קשה לי עם הקטע של להעלות משקל.

    תודה רבה.
     
  2. 25 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש מתחיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    203
    לייקים:
    20
    מין:
    זכר
    טוב אל תיקח שום דבר מראש שאני הולך לכתוב אבל לפי מה שאני הבנתי ואני יודע בתכלס אתה יכול לשנות תוכנית כשאתה מרגיש שאין שום התקדמות או התקדמות במשקלים.. אני לא יודע אם זה באמת נכון אבל זה נשמע גם הגיוני. דבר אחר הוא שאמרו לי פה ושם שעל תוכנית אפשר להיות חצי שנה וגם 3 חודשים ומצידי שנתיים. לגבי המשקלים אממ כן אתה צריך להיות עקבי על זה. אם מן הסתם הרגע סיימת מסה ואתה עכשיו תהיה בחיטוב צפה לזה שלאט לאט תרד במשקלים זה קורה לכולם. וכל הכבוד על ירידת המשקל! תמשיך ככה.
     
  3. 9 נק' מוניטין
    0
    Ofirkoles

    Ofirkoles משתמש מתחיל

    Ofirkoles
    הצטרף:
    ‏22/6/19
    הודעות:
    35
    לייקים:
    3
    תשמע אחי לפי מה שאתה רושם אתה בחיטוב
    ואם אתה לא לוקח שום חומר (קריאטין וכו)
    אז הגיוני שלא תהיה עליה במשקלי עבודה כרגע.
    מה שכן אם אתה רוצה לנסות לשפר בכל זאת פשוט תעלה חזרות לאיזור ה20 ותנסה להגיע לקצת לפני כשל (אבל אל תאנוס את השרירים במיוחד אם אתה בהתחלה ובחיטוב) המשקל בתאכלס לא משנה.
    ולגבי השינוי תוכנית אתה צריך לתת יותר נתונים כמו כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן ואיך אתה אוכל
    אבל בעיקרון מספר האימונים בשבוע זה מה שקובע (בנוסף לרמת המתאמן,והמטרות)
    ואפשר להתקדם מעולה גם על AB
     
  4. 466 נק' מוניטין
    0
    nyeoNi

    nyeoNi משתמש פעיל

    nyeoNi
    הצטרף:
    ‏26/6/15
    הודעות:
    769
    לייקים:
    245
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ביתי
    בהתאם לשאלת השינוי תכנית, אצטט תגובה שלי מנושא דומה בעבר

    - אתה לא בהכרח צריך לנקב זמן להתחלפת התכנית מראש..
    מתי שאתה ממצא תכנית, ומגיע למצב שאתה לא מתקדם איתה, וכבר מבצע הרבה דילואדים, צריך להתקדם לתכנית אחרת.



    בנוגע לשאלת ההתקדמות במשקלים, באופן עקרוני אתה צריך להתקדם בצורה שתאפשר לך לשמור על קביעות,
    (וזה תלוי ברמתך ובתכנון נכון של התכנית שכולל את ההתקדמות בה)
    אתה יכול גם לעלות נפח בדרכים אחרות ולא רק בהעלאת משקל עבודה.
    אתה כרגע בחיטוב ויתכן שיהיה לך קושי בשלב מסוים להתקדם בנפחים, ואפילו אולי להישאר בנפח הקיים.
    אבל בגלל שאתה מתאמן מתחיל לדעתי יש את האפשרות שכן תוכל לשמור על התקדמות קבועה


    אצטט תגובה מורחבת שלי שכתבתי לא מזמן היום, על התקדמות בנפחים ודברים שקשורים
    ממליץ לך לעבור על כל הדיונים בנעוץ:
    העקרון הכי חשוב שחסר כאן בכל תכניות האימונים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/7/19 ב- 03:09

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...