נענה Lb vs hb

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ניב גמליאל., ‏8/7/19.

טוען...
  1. 39 נק' מוניטין
    0
    ניב גמליאל.

    ניב גמליאל. מושעה

    ניב גמליאל.
    הצטרף:
    ‏3/7/19
    הודעות:
    29
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    לבאדיבילדנג
    --- עידכון הודעה, ‏8/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏8/7/19 ---
    ?
     
  2. 181 נק' מוניטין
    0
    Lior Rotem

    Lior Rotem משתמש פעיל

    Lior Rotem
    הצטרף:
    ‏30/1/13
    הודעות:
    382
    לייקים:
    119
    זה דיון כל כך חרוש, פשוט תריץ חיפוש בפורום
     
  3. 39 נק' מוניטין
    0
    ניב גמליאל.

    ניב גמליאל. מושעה

    ניב גמליאל.
    הצטרף:
    ‏3/7/19
    הודעות:
    29
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    אני יותר שומר טכניקה ב lb מה עדיף??
     
  4. 181 נק' מוניטין
    0
    Lior Rotem

    Lior Rotem משתמש פעיל

    Lior Rotem
    הצטרף:
    ‏30/1/13
    הודעות:
    382
    לייקים:
    119
    מה? למה שלא תשמור טכניקה בשניהם? מן הסתם אם אתה יודע לעשות תרגיל אחד, תעשה אותו ולא את השני
     
  5. 39 נק' מוניטין
    0
    ניב גמליאל.

    ניב גמליאל. מושעה

    ניב גמליאל.
    הצטרף:
    ‏3/7/19
    הודעות:
    29
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    הוא לא נוח לי בכלל תמיד הייתי שם את זה נמוך אבל חשבתי להתחיל lb קלאסי היום נסייתי והרמתי 120 ח5 בקלות לפני זה הייתי עושה 3 ומת וזה הפעם הראשונה .
     
    paleosnail אוהב/ת את זה.
  6. 316 נק' מוניטין
    0
    יוסישיטרית

    יוסישיטרית משתמש קבוע

    יוסישיטרית
    הצטרף:
    ‏29/7/17
    הודעות:
    1,940
    לייקים:
    253
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ארץ לעולם לא
    מה שנוח לך
     
  7. 272 נק' מוניטין
    0
    GaL-cRaP

    GaL-cRaP משתמש קבוע

    GaL-cRaP
    הצטרף:
    ‏22/1/09
    הודעות:
    1,215
    לייקים:
    11
    לא קריטי בכלל כשמדובר בבילדינג.
     
  8. 1,665 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,018
    לייקים:
    1,125
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    הייתי אומר שיש 2 צירים מרכזיים בסקוואט, המותן (אגן) והברכיים. שניהם צירים שמסתובבים בסקוואט.

    היי באר מונח יותר גבוה, ולכן מרכז המשקל יותר קדימה, והציר שעובד יותר ומתאמץ יותר זה הברכיים, זה נותן עבודה רבה יותר על הרגליים וספציפית השרירים הקידמיים של הרגליים. אם אני צריך לנחש, נגיד שציר הברכיים מקבל 80% מהעומס בזמן שציר האגן מקבל 20%.

    לואו באר מונח יותר נמוך בגב וממילא מניח עומס רב יותר על ציר האגן, ויוצר חלוקה שווה יותר (אולי 50% 50%). כך שהעבודה לא מתרכזת ברגליים בלבד, אלא גם על הגב התחתון. זה נותן לך להרים משמעותית יותר משקל, כי אתה מצליח להכניס קבוצת שרירים חזקים בצורה יותר אפקטיבית.

    יש גם פרונט סקוואט, שהוא מעמיס על הברכיים אפילו יותר מהיי באר בגלל שאתה מחזיק את המוט לפני הצוואר, ויוצר לחץ גדול יותר על הברכיים.

    לעומתו יש גם גוד מורנינג, ששם לחץ על האגן וכמעט שאין לחץ על הברכיים.

    היחס האידיאלי כדי להרים את המשקל הגדול ביותר נמצא בלואו באר. כדי לעבוד על קבוצת שרירים קדמיים עדיף פרונט סקוואט. וכדי לעבוד על גב תחתון עדיף דדליפט.

    כך שאין הרבה מקום לדעתי להיי באר. אבל יש מצבים שהמאמן יראה לנכון לתת אותו.
     
  9. 39 נק' מוניטין
    0
    ניב גמליאל.

    ניב גמליאל. מושעה

    ניב גמליאל.
    הצטרף:
    ‏3/7/19
    הודעות:
    29
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    כמה נמוך צריך לרדת נגיד יותר נוח לי לרדת כמעט עד שבירת מקביל גם יותר קל לי לייצב את הגב
     
  10. 1,665 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,018
    לייקים:
    1,125
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    חובה לשבור מקביל.
    כשאתה לא שובר מקביל, אתה מסוגל ליותר משקל כי יש פחות תנועה, וממילא יש עומס מיותר על הברכיים.

    ממליץ לך לעבוד באופן אישי עם מאמן טוב שיכול לעמוד איתך על הדיוקים של סקוואט.
    זה תרגיל שדורש עזרה מקצועית.
     
  11. 39 נק' מוניטין
    0
    ניב גמליאל.

    ניב גמליאל. מושעה

    ניב גמליאל.
    הצטרף:
    ‏3/7/19
    הודעות:
    29
    לייקים:
    6
    מין:
    זכר
    אני גר בחדרה המאמנים פה מבקשים את התמונה של הלפני ואחרי שלי בשביל לעשות שקלים.
    ולא צוחק שהיה מאמן ששאל אותי עם מישהו אחר עושה סקוואט נכון .

    אני קשה קליטה אבל פרפקצויניקס אני מצלם כל אימון ואם אני חושב שיש בעייה אני מעלה לפה.

    וגם אני מתאמן על מוט ריק בבית .

    תאמת אני מוותר לעצמי וזה באמת חצי דרך אני שבור מקביל ויוריד משקל ואגו .

    יש המלצה למתיחות שיעזרו לי ללמוד פרונט סקוואט ולהשתפר בדדליפט וסקוואט?
     
    elchonon אוהב/ת את זה.
  12. 600 נק' מוניטין
    0
    Roco

    Roco משתמש פעיל

    Roco
    הצטרף:
    ‏25/1/15
    הודעות:
    522
    לייקים:
    236
    מין:
    זכר
    הבעיה בפרונט סקוואט היא שהמשקל שתרים תמיד יהיה מוגבל לפי המשקל שאתה מצליח להחזיק, כי הכוח של הגב העליון בפרונט סקוואט תהווה את הנקודה החלשה. זה לא קיים בהיי באר ולכן, לדעתי, בשביל להתקדם באופן עקבי, לפחות למתאמן הסטנדרטי, יהיה עדיף היי באר
     
  13. 1,665 נק' מוניטין
    0
    elchonon

    elchonon משתמש משקיע

    elchonon
    הצטרף:
    ‏18/7/18
    הודעות:
    2,018
    לייקים:
    1,125
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    חדרי כושר מזדמנים
    פשוט לתרגל שוב ושוב עם טכניקה נכונה.
    --- עידכון הודעה, ‏9/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏9/7/19 ---
    לדעתי, העוצמה של העומס על הרגליים בפרונט, שווה את המאמץ של הגב העליון.
    חוץ מזה שזה טוב לעבוד גם עליו.

    אבל נתנו כאן בפורום פתרונות של ציוד שיכול לעזור להוריד את העומס בפרונט.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...