מה שורף יותר שומן

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Amit201298, ‏7/7/19.

טוען...
  1. 40 נק' מוניטין
    0
    Amit201298

    Amit201298 משתמש מתחיל

    Amit201298
    הצטרף:
    ‏9/10/14
    הודעות:
    109
    לייקים:
    18
    מין:
    זכר
    ריצה שורפת יותר קלוריות אבל אומרים שהליכה הדלק הוא משומן ולא מפחמימה

    אני לא יודע מה נכון ומה לא יש אלף מיתוסים

    אומרים שריצה לא אופטימלית לחיטוב וחלק אומרים שזה האירובי הכי טוב לחיטוב לאנשים שמנים שרוצים כמה שיותר להתחטב
    --- עידכון הודעה, ‏7/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏7/7/19 ---
    בלי קשר שאני שומר על חלבון גבווה + מינוס קלורי
     
  2. 313 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    997
    לייקים:
    264
    מין:
    זכר
    שמעתי שריצה שורפת יותר שריר

    וכנראה תפריע לך יותר באימונים בכל מקרה.

    סתם מדמיין לעצמי מצב שאני הולך 20 קילומטר לדוגמא, זה יקח לי כמה שעות ואני אוכל לעשות אימון בסבבה אחרי. אבל אם אני ארוץ עכשיו 20 קילומטר אני לא אוכל להתאמן שבוע.


    לא מבין מספיק בנושא אבל אם הדבר היחיד שנכנס פה בשיקול זה תוצאות בחיטוב ולא שיקולים כמו זמן למשל, הליכה עדיף(אם זה אותם הקילומטרים כמו בריצה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/7/19
  3. 4,172 נק' מוניטין
    0
    Hamster

    Hamster משתמש משקיע

    Hamster
    הצטרף:
    ‏14/8/14
    הודעות:
    2,512
    לייקים:
    1,758
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ספרטה 302
    אין דבר כזה אירובי ששורף שריר או שומן, הכל מסתכם במאזן קלורי.
    אוסיף שהסיבה שאומרים שריצה פחות מומלצת לחיטוב זה בגלל העצימות והפגיעה בהתאוששות, שבתכנון נכון אפשר להתמודד עם שניהם.
     
  4. 313 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    997
    לייקים:
    264
    מין:
    זכר
    כן אבל אנחנו מדברים פה על מאזן קלורי שלילי. יתכן מאוד שבריצה אתה עושה נזק לשרירים שהגוף יחליט בסוף מ"מניע הישרדותי" "להקריב את השרירים" ולא לבנות אותם מחדש ואז בעצם אתה שורף יותר שריר ולא שומן
     
  5. 107 נק' מוניטין
    1
    paleosnail

    paleosnail משתמש מתחיל

    paleosnail
    הצטרף:
    ‏19/5/19
    הודעות:
    156
    לייקים:
    43
    yujinius אוהב/ת את זה.
  6. 8,240 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,086
    לייקים:
    4,653
    מין:
    זכר
    אין כזה דבר מצב הישרדותי, יש גירויים לשימור שריר ושריפת שריר.
    שריפת שריר הגירויים הם פשוט מאזן קלורי נמוך ומאזן חנקן שלילי.
    שימור שריר זה מאזן קלורי חיובי, מאזן חנקן חיובי (כלומר צריכת חלבון גבוהה), ועומס מכני מאימונים.
    אין כזה דבר אירובי שמפרק שריר, אבל יש אירובי שפוגע בהתאוששות, וזה יפריע באימונים, מה שיפגע ברמה מסויימת בכמה עומס מכני נוכל להפעיל על השריר, אז השימור יהיה מעט פחות טוב
     
  7. 4,172 נק' מוניטין
    0
    Hamster

    Hamster משתמש משקיע

    Hamster
    הצטרף:
    ‏14/8/14
    הודעות:
    2,512
    לייקים:
    1,758
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    ספרטה 302
    כפי שקוצר כתב,רק אוסיף שאם נסתכל על הלוגיקה הזאת אז יש פה הרבה מאוד שלבים בשרשרת שאפשר למנוע ולעצור,הרבה "אם".
    אז חופשי תרוצו,תלכו,תעשו כל פעילות אירובית שבא לכם בתנאי שתשלימו קלוריות.
     
  8. 313 נק' מוניטין
    0
    Devil

    Devil משתמש פעיל

    Devil
    הצטרף:
    ‏7/12/18
    הודעות:
    997
    לייקים:
    264
    מין:
    זכר
    כן אבל זה במצב שהשריר שלם, מה אם השריר ניזוק? הרי ידוע שלרוב הגוף לא בונה שריר בחיטוב
    --- עידכון הודעה, ‏8/7/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏8/7/19 ---
    Does Running Burn Muscle or Build Muscle? | MapMyRun

    קראתי ברפרוף (זה לא נושא שמאוד מעניין אותי) הוא אומר ששורפים שריר בריצה
     
  9. 8,240 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,086
    לייקים:
    4,653
    מין:
    זכר
    למה שהשריר יהיה ניזוק?
    הקרעים המיקרוסקופיים מאימון זה לא שריר ניזוק.
    וגם אין ממש קשר בין הנזק לשריר לפירוק. הפירוק הוא לצרכי אנרגיה, ונזק זה נזק.

    בגירעון קלורי יש לך עידוד לפירוק שריר, ואם יש לך הרבה שריר ואתה משתמש בו רק לריצה, אז כן, אתה תפרק שריר כי פשוט לגוף אין צורך בהרבה שריר רק בשביל ריצה, אז הוא יפרק מה שלא נחוץ לצורכי אנרגיה.
    ברגע שיש גם אימוני כוח בתמונה, במיוחד כשיש מספיק חלבון כדי שהגוף לא יצטרך לקחת חלבון מהשריר, אז לגוף כן יש צורך בשריר, אז הוא ינסה לשמר אותו כמה שהוא יכול.
    ובעיקרון אתה תמיד בונה שריר, גם בחיטוב, אבל זה שאלה של מה יותר מהיר, הפירוק או הבניה. בחיטוב שנעשה כמו שצריך התהליכים האלה לרוב מתאזנים
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...