ייעוץ. שרירים מתעייפים מהר

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י R010, ‏7/7/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    R010

    R010 משתמש מתחיל

    R010
    הצטרף:
    ‏7/7/19
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    שלום לכולם.

    מזה כחודש שהתחלתי להתאמן. 50-60 אחוז מהמשקל שאני יכול לבצע חזרה או שתיים.

    אני על 20 אחוזי שומן בערך והחלטתי קודם לרדת באחוזי שומן. אוכל 75 אחוז מהצריכה הקלורית הנחוצה.חלבון 2 גרם לכל קילו.

    השבוע התחלתי להעלות במשקלים.
    אני מבצע 3 סטים לצורך העניין בלחיצת חזה עם משקל יחסית מירבי בשבילי ומצליח לבצע את כל ה3 סטים, 8-10 חזרות ללא כשלון.

    לאחר מכן מאוד קשה לי ושרירים מרגישים גמורים בכדי להשלים תרגיל נוסף לחזה ושלא נדבר על יד אחורית שממש מצליח לעשות אולי 3-4 חזרות וזהו.
    רציתי לדעת האם זה קורה בגלל מאזן הקלורי השלילי ואם הזמן אני יעלה בחזרות ובסטים ופשוט להמשיך , או שפשוט להוריד משקלים עד שאגיע לאחוז שומן נמוך ואז להתחיל להעלות במסה ובתפריט?
     
  2. 8,239 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,086
    לייקים:
    4,652
    מין:
    זכר
    בהחלט יכול להיות שהגירעון הקלורי קשור, לא הבנתי אבל כמה קלוריות אתה צורך ביחס לנייטרלי שלך.
    גם יש עוד 2 דברים שיכולים ממש להשפיע:
    1. ללכת ממש על הקצה של מה שאתה יכול בתרגיל אחד בהכרח ישפיע על שאר האימון. לא יודע אם זה מה שאתה עושה, אבל יכול להיות שכן.
    2. אתה ממש בתחילת הדרך שלך באימונים, עוד לא פיתחת קיבולת עבודה, זה לוקח מעט זמן
     
    R010 אוהב/ת את זה.
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    R010

    R010 משתמש מתחיל

    R010
    הצטרף:
    ‏7/7/19
    הודעות:
    2
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    bmr= 2411 מנוחה מוחלטת.
    הכפלתי ב1.2.
    ועל זה מוסף עוד 400 קלוריות על הליכה חצי שעה או אימון כל יום.
    =3293 קל'.

    צריכה של 2500 קל' לערך.
    חלבון - 215 גר'
    שומן- 57 גר'.
    פחמימה- 280 גר'.

    עושה טעות או שנראה תקין?
     
  4. 197 נק' מוניטין
    0
    Pizza

    Pizza משתמש פעיל

    Pizza
    הצטרף:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    411
    לייקים:
    81
    מין:
    זכר
    לא יודע כמה אתה שוקל. אבל להוסיף 400 זה בדרך כלל הרבה.
    ואיזה אימון אתה עושה כל יום?
     
  5. 8,239 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    11,086
    לייקים:
    4,652
    מין:
    זכר
    הייתי מוסיף 200 קלוריות לאימון כל יום, לא 400, אבל זה פשוט מוריד את הגירעון למצב תקין, אחרת זה באמת גירעון גדול שעלול לעייף אותך יותר
     
  6. 197 נק' מוניטין
    0
    Pizza

    Pizza משתמש פעיל

    Pizza
    הצטרף:
    ‏20/3/12
    הודעות:
    411
    לייקים:
    81
    מין:
    זכר
    אגב, אם אתה עושה לחיצת חזה ואז לא מצליח לבצע תרגיל ליד אחורית - תעלה סרטון של הלחיצת חזה כדי שנבדוק טכניקה.
    ועוד משהו - יכול להיות שקלוריות זאת הבעיה, אבל לדעתי סיכוי יותר גבוה שאלו פשוט האימונים.
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...