תוכנית של קנדיטו

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏18/6/19.

טוען...
  1. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    בשלב הזה הייתי פשוט עובר תוכנית, משהו עם צורת עבודה שונה שאולי תתאים לך יותר, אבל שוב, ממש ממליץ לך לפנות למאמן
     
  2. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אני כרגע אמשוך עוד איזה חודש קודם אגיע למשקלי העבודה שהייתי בהם לפני הדילואד ואראה במאה אחוז שאני באמת תקוע ולא מתקדם
    מה שכן איזו תוכנית היתה ממליץ לי אז? אולי לעבור לתוכנית של קנדיטו של ה6 שבועות? או משהו אחר?
    בנוגע למאמן כרגע אני חייל ותקציב אין לי למאמן ובוא נגיד את זה ככה שאני סומך על עצמי יותר מאשר על המאמנים במכון שלי בבניית תוכנית, אין להם מושג מה זה SS אפילו
     
  3. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    תוכנית אחרת. ה-6 שבועות של קנדיטו מעולה לדעתי, אבל זה פשוט יותר ממה שעשית עד עכשיו, ויכול להיות שאתה צריך שיטה שמתמקדת יותר באספקטים אחרים.
     
  4. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    איזה אספקטים בדיוק יש?
    יש לך תוכנית שאתה חושב שכרגע תתאים לי אז?
    מה שאני מכיר זה טקסס, 5*5, 531 לינארית של ביל סטאר
     
  5. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    נפח, עצימות, תדירות, ושילובים שונים שלהם

    אתה יכול נסות את הטקסס או 531
     
  6. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    קנדיטו למשל באיזה אספקט התמקדה?
    יש לך העדפה בין טקסס ל531?

    עוד שאלה:
    אני לפני שלושה שבועות בדילואד ועכשיו כרגע מאז הריסט וגם בשבועיים הקרובים מרים משקלים נמוכים יותר ממה שעשיתי לפני הדילואד ולכן גם הנפח נמוך, בעצם אז כל החודש הזה אין פרוגרסיב אוברלואד כי זה משקלים שהם מתחת למה שהגוף רגיל אז אתה רוצה להגיד לי שכל מה שאני עולה בחודש הזה זה רק שומן ולא שריר?
    ואם זה לא רק שומן כי בכל זאת אני מתאמץ אבל בשבוע של הדילואד שלא התאמצתי כמעט בכלל עליתי רק בשומן באותו שבוע?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/8/19
  7. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    הוא יותר מתמקד על סטים בחזרות גבוהות, העצימות היחסית לא גבוהה מאוד

    מעדיף טקסס, אבל לא יודע אם תצליח להתקדם איתה, וגם חשוב לך הבילדינג, אז שם היא נופלת מעט מאחורה

    פרוגרסיב אוברלואוד זה לא אומר שאתה חייב להשתפר מהמקסימום שביצעת בעבר, אלא התקדמות לאורך זמן, גם אם אתה עדיין עובד במשקלים נמוכים ממה שעבדת קודם

    זה לא שאתה מפסיק לבנות שריר אם אתה לא קורע את עצמך. אז נגיד שבנית כמה גרמים פחות שריר וכמה גרמים יותר שומן, זה משנה?
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  8. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    וואלה 4 חזרות ו6 זה נחשב גבוה? כי מבחינת עצימות זה מרגיש שזה קשה רצח, ואני כרגע אתן לה עוד חודש ואם לא אני אפתח אשכול התייעצות אז לאיזו תוכנית לעבור
    2.אם זה לא עובד ככה אז אם אני בעצם מגיע למשקל מסוים ואני תקוע אני יכול פשוט כל כמה זמן להפסיק לאיזה שבועיים ואז בעצם משקלי העבודה שלי ירדו ואז אני ככה אתקדם וזה יחשב פרוגרסיב אוברלואד ויבנה שריר?
    3.אם אני בעצם אז למשל כי התוכנית כמו פה (אולי) לא מתאימה לרמתי או מסיבות כאלה ואחרות יותר מידי נפח פחות מידי וכו' לא עולה במשקלי עבודה ונשאר על אותו מספר סטים זאת אומרת עושה בדיוק את אותו אימון למשך נגיד חודשיים ובנוסף הקושי לא יורד אלא נשאר על החודשיים על אותו רפי 9, אם אני אוכל בפלוס ועולה במשקל אני אעלה שריר כרגיל או לא? כי מצד אחד אני חודשיים לא מתקדם בכלום אבל מצד שני מאתגר את עצמי באופן קבוע (בעבר ענית לי שזה לא רק פרוגרסיב אוברלואד מה שבונה שריר אז אם כן במקרה הנ"ל אם כן נבנה שריר מה בעצם הגורם לבניה שלו אם לא קיים פרוגרסיב אוברלואד?)
    --- עידכון הודעה, ‏25/8/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏25/8/19 ---
    כי ענית לי אז שזה סטרס מטבולי וקרעים אבל הקטע שפה זה כאילו תקופה ארוכה חודשיים למשל וכמה אפשר למשוך בלי פרוגרסיב אוברלואד, בנוסף שאם יש יותר שריר ממה שהיה ואני רגיל לתנועה מבחינת מערכת העצבים אני אמור להרים יותר משקל
     
  9. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    6 חזרות נחשב לא נמוך במיוחד בתחום הכוח. ה-4 חזרות ביום טכניקה זה כדי שתוכל לעבוד עם בערך אותו משקל, כלומר עצימות זהה יחסית. אלה 2 חשיפות לאותו משקל בערך ברמת קושי קרובה

    אם אתה מפסיק לעבוד אתה מאבד מהכושר שלך, אז אתה יכול לעשות הרבה פחות ממה שעשית קודם, אתה תלך תמיד אחורה יותר ויותר.
    אתה לא חייב להתקדם כל פעם מעבר לשיא שלך, אבל אתה כן צריך מגמה קדימה כלשהי.

    אם אתה תקוע על אותו אימון חודשיים, אז אתה כבר חודשיים טועה. ואתה גם ככה לא תצליח לעשות את אותו האימון במשך חודשיים. עוד לפני יבוא יום גרוע שיגרום לך ללכת אחורה, ומשם הדרך היא רק למטה

    תיאורטית כן, אף אחד לא בדק משהו כל כך ספציפי, אבל כמו שהסברתי לך הרבה פעמים, פרקטית זה פשוט לא יקרה שאתה תצליח לשמר את המצב לאורך זמן. מה שבטוח לא תעלה בקצב שיכולת לעלות

    אתה מדבר על תנאי מעבדה, בפועל אתה תצבור תשישות, תצטרך דילואוד, תחזור מן הסתם מעט חלש יותר, ומה שצברת עד הדילואוד לא יהיה מספיק כדי ליצור מומנטום שיביא אותך לשיא חדש, אתה במקרה הטוב תדרוך במקום
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  10. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אבל זה כן קרה לי בעבר במסה הקודמת היתה לי תקיעה של איזה חודשיים שבהם באמת אכלתי בפלוס ועליתי במשקל גוף כרגיל אבל המשקלים לא עלו ורמת הקושי נשארה זהה.
     
  11. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    וכנראה אז היית בשלב שאתה אמור להתקדם מהר יחסית, אז הכי הרבה שהצלחת לעשות זה לדרוך במקום
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  12. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מה שכן אני זוכר שהייתי תקוע על 3*5 ולא הצלחתי לעלות מלא זמן אפילו חזרה אחת ל6 בסט הראשון ואז פתאום באימון רגיל לגמרי הצלחתי לתת 3*6 משום מקום
     
  13. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מעדכן:
    כרגע באימון תחתון הגעתי למשקלי עבודה שלפני הריסט
    עכשיו הדדליפט באמת הצלחתי 100 ברפי יותר נמוך ופחות מנוחה משמע אגן התקדמתי מצד שני הסקוואט אותו משקל על אותו רפי כמו לפני הריסט..
    אני אחכה לראות מה מחר עם הבנץ' למרות שלדעתי זה יהיה כמו הסקוואט כי אימון שעבר היה לי די קשה עם המשקל
    זה באסה כי אני ממש אוהב את התוכנית הזאת של קנדיטו אני מרגיש שיש בה נפח סביר לבילדינג והיא תוכנית כוח אז אני יודע שאני אמור להתחזק בה וזה ממש מבאס אותי שאני רואה שהיא לא עובדת לי...
    גם את הבזבוז זמן שאני כבר איתה בערך 4 חודשים ויכולתי להתקדם עם תוכנית אחרת בזמן הזה זה ממש גורם לי לאבד מוטיבציה
    מה שכן אני בכל זאת כרגע אבוד לאיזה תוכנית לעבור אם בטקסס לא משהו מבחינת בילדינג כמו שאמרת
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...