תוכנית של קנדיטו

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏18/6/19.

טוען...
  1. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    הבנתי אבל התכוונתי כאילו מה אתה ממליץ ברגע שאני תקוע על משקל, ריסט ולעלות שוב פעם ממשקל נמוךאו פשוט להישאר על המשקל שאני כן מצליח לכמה אימונים עד שאני מרגיש שהוא נהיה לי קל ואני יכול להצליח את המשקל הבא?
    דרך אגב באימון קונטרול אתמול הצלחתי סוף סוף 57.5 ועוד היה רפי 9 אז אני אתן צ'אנס אחרון באימון כבד הבא לעלות ל60 סוף סוף
     
  2. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    אם נתקעת על משקל ליותר משבועיים-שלושה סיכוי נמוך שפשוט יום אחד המחסום ישבר ותמשיך להתקדם משם, מקסימום יהיה לך אימון אחד שעברת את המשקל שנתקעת עליו, ואז תיתקע שוב.
    במקרה כזה כדאי לעשות ריסט
     
  3. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    בתכלס אבל עד עכשיו מה שהייתי עושה זה פשוט נשאר על המשקל ששבועיים שלושה עד שאני מצליח יותר וככה כן התקדמתי למשל בחתירה בטי בר אבל מבין מה שאתה אומר
    מה שכן זה נראה לי קצת לא אופטימלי כי ריסט ככה כל חודש וחצי אפילו של עליה של 2.5 קילו מסכנים בבנץ' תתן לי עליה איטית רצח, אפילו יותר מה2.5 קילו כל חודש שהייתי מתקדם פעם בתוכנית ab ששם פשוט הייתי מנסה לעלות כל פעם חזרה ומתי שאני מגיע ל888 מעלה משקל ועושה 666 וכך חוזר חלילה
     
  4. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    אתה עדיין מדבר על סוגים שונים של התקדמות לינארית, ואם הם עובדים לך יותר טוב אז אולי כדאי שתנסה אותם דווקא, אבל גם מגיע שלב, והוא מוקדם יחסית, שאתה פשוט לא יכול להמשיך להתאמן עם המשקל המקסימלי שאתה יכול לעבוד איתו כל שבוע. באיזשהו שלב מגיעה הנקודה שבה אתה צריך להיות במקסימום שלך רק כל תקופה, בין אם זה פעם בחודש או יותר
     
    Dissonant Harmony ו-ASAFABADI אוהבים את זה.
  5. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    חודש אחרי שהתחלתי מסה ובאמת כבר לא עליתי שלושה שבועות בסקוואט ודדליפט, אני רואה שהתוכנית כנראה לא מתאימה כבר לרמה שלי וכנראה עברתי את רמת המתאמן המתחיל שיכול להתקדם בהתקדמות לינארית משבוע לשבוע? מה שכן מה לעשות בינתיים ריסט או דילואד, מה ההבדל בתכלס ביניהם ומתי אני עושה כל אחד מהם?
     
  6. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    יכול להיות

    ריסט זה לחזור אחורה במשקלים, בדר"כ 10%-20%. דילואוד זה שבוע של פחות משקלים ופחות סטים של עבודה כדי לנוח בעיקר. דילואוד מומלץ כאשר אתה כבר עייף וחסר מוטיבציה והפסקת להתקדם מאז הריסט האחרון. ריסט עדיף לעשות מיד אחרי הדילואוד, כי סיכוי סביר שאחרי הדילואוד איבדת טיפה מהכוח, וככה תוכל לבנות מחדש
     
  7. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    כרגע עדיין יש לי מוטיבציה ולא עייף באופן מיוחד רק אחרי אימון בעיקר תחתון כבד אני סחוט, זאת אומרת שכרגע רק לעשות רסיט ולא הגיע הזמן לדילואד עדיין? את הריסט לעשות בגל התרגילים? כי למשל בבנץ' כן עליתי אבל שוב פעם עליתי 2.5 קילו מסכנים בחודש אז לא יודע אם להחשיב את זה תקיעה ולעשות ריסט או שלא להחשיב את זה כתקיעה, מה שכן זה כמו שאמרת שאם אני תקוע על משקל הסיכוי שפתאום אני אעלה הוא נמוך וגם אם כן אני אתקע ישר אחרי אז זה כנראה זה
     
  8. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    מאוד אפשרי שאתה פשוט לא מתאמן מספיק. תנסה להוסיף סטים כמו שאמרו מעלי
     
  9. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    תראה לאימון רגליים אין סיכוי שאני לא מתאמן מספיק עובדה גם שאני גמור בסופו, סקוואט ואז דלליפט ואז לג פרס ולג קרלס זה לדעתי מעל ומעבר לרגליים..
    לחזה אני כן הוספתי עוד 3 סטים של לחיצה בשיפוע עם משקולות וכתפיים הוספתי הרמות לצדדים ופרפר הפוך לאחורית.
    גב זה הדבר היחיד שאני עולה באופן די מהיר בעיקר בחתירה, מתח פחות אבל זה כי אני גם עולה במשקל גוף
     
  10. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    אז כנראה התוכנית הזאת לא בשבילך
     
  11. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    וואלה? אז מה אני באמת INTERMIDATE עם המשקלי עבודה הדי נמוכים שיש לי?
    ואם הגענו למסקנה הזאת איזה תוכנית כן היית ממליץ לי אז במקומה? אשמח למשהו שיש לו PDF מסודר כמו אצל קנדיטו כי זה משהו שממש אהבתי בתוכנית אצלו, דרך אגב גם ראיתי שיש לו תוכנית 6 שבועות או משהו כזה מה אומר עליה?
     
  12. 21 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש מתחיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    145
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    מה זאת אומרת הוספת לחיצה בשיפוע? ברגיל יש לחיצה בשיפוע באימון היפרטרופיה לפחות, תנסה להוסיף פרפר.
     
  13. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אני עושה את הכוח קונטרול כי התוכנית של ההיפטרופיה שכתובה בPDF הסתכלתי עליה וזה פשוט מוגזם מידי הכמות תרגילים וסטים שם, לא חושב שאצליח לעמוד בה. הוא כן אבל כותב שלא אמור להיות הבדל ממשי בעליה במסת שריר בין שתי התוכניות ובנוסף כן רציתי לעבוד גם על כוח ולא רק היפרטרופיה
     
  14. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    אין צורך לסווג את זה בקטגוריה, פשוט התנאים שאתה נמצא בהם וכנראה גם סוג התגובה הייחודי שלך לא מתאימים לתוכנית מהסוג הזה.
    קיימים אנשים עם סוג תגובה ייחודי יחסית, שהיא תקיעה ארוכה מאוד, ואז צמיחה חדה בכוח, אני חושד שאתה אחד מאלה

    בגלל סוג התגובה שלך לאימונים הייתי ממליץ למשוך עוד טיפה אתה התוכנית ולראות האם אתה ממשיך להשתפר בשבועות הקרובים. אם כן מעולה, אם לא אז כדאי להמשיך הלאה
     
  15. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    1.מעניין מאוד, כמה זמן זה אבל תקיעה ארוכה ואז צמיחה חדה, אני מתאמן כבר שנה וחודשיים ואומנים הרוב היה חיטוב אבל כמו שראית לא עליתי בו במשקלי עבודה כמו שאמרת שיקרה אז מתי אמורה להגיע העליה החדה הזאת? יכול להיות שאני פשוט גנטית חלש ויקח לי מלא זמן אם בכלל לגרד את ה80 בנץ' וסקוואט למשל?
    היית ממליץ אז לעשות ריסט שבוע הבא או להמשיך על אותם המשקלים ולחכות עד שהם יהפכו לקלים? וכמה זה כמה שבועות, חודש למשל?
     
  16. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    מדובר לא על שנה של תקיעה, אלא בערך 6 שבועות מתחילת התוכנית, תלוי כמובן בהמון דברים וזה יכול להיות יותר או פחות זמן

    אין כזה דבר גנטית חלש. יש גנטית עם בסיס רע ועם טווח קטן של דברים שיעבדו עליך, אבל אף אחד הוא לא גנטית חלש אלא אם יש לך מחלת שרירים

    על זה כבר עניתי לך 30 פעם בווריאציות שונות, פשוט תצטרך לעבור על מה שרשמתי לך בעבר, כי אני לא יכול כל שבוע לנתח לך מה הבעיה באותו רגע ומה כדאי לעשות
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  17. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    דרך אגב למשל בבנץ' אני הצלחתי לעלות ביאמון היום ובתכלס עליתי כבר 5 קילו על המוט בחודש הזה, טי בר גם 5 קילו, כרגע סקוואט רק 2.5 ודי תקוע אבל יכול להיות שזה גם כי אני עולה במשקל גוף לא? הרי בסקוואט אני תכלס גם מרים את המשקל גוף שלי
    ובינתיים כמו שאמרתי בבנץ' לא עשיתי ריסט אלא כשהייתי על 57.5 ונתקעתי פשוט ניסיתי 60 ואז הצלחתי בקושי סט ראשון אבל שבוע אחרי הצלחתי 3 סטים וכנ"ל עכשיו עם 62.5
     
  18. 7,979 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,794
    לייקים:
    4,435
    מין:
    זכר
    אז סבבה

    זה לא בידיוק עובד ככה. הייתי בודק טכניקה
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  19. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    טכניקה העליתי פה הרבה סרטונים אמרתם לי שנראית סבבה, אולי אעלה עוד סרטון בזמן הקרוב
     
  20. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,158
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    מעדכן:
    עשיתי כמו שאמרת דילואד לשבוע של 70 אחוז משקלי עבודה ונפח, ואז חזרתי עם ריסט של 10 אחוז, שבוע שעבר כשהתחלתי להתאמן כרגיל עם הריסט היה לי די קשה למשל בנץ' עשיתי לפני הדילואד 62.5 על רפי 10 אז הורדתי ל55 וחשבתי שיהיה לי ממש קל אבל הצלחתי רק על רפי 8-8.5
    עכשיו חשבתי שזה בגלל שרק חזרתי לאימונים וששבוע הבא כשאני אעלה ל57.5 זה ישאר על רפי 8-8.5 אבל היום באימון כשעשיתי 57.5 הצלחתי על רפי 9.5! (בבנץ' זה רק דוגמא דדליפט וסקוואט זה גם ככה למשל מדדליםט 100 על רפי 10 נתתי אתמול 92.5 על רפי 9.5), מה הולך פה? אני באמת כבר אובד עצות כל דבר שאני עושה פשוט לא עובד לי...
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...