פחמימות אחרי אימון

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏10/6/19.

טוען...
  1. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    עד כמה זה קריטי לאכול אחרי האימון פחמימות עם החלבון? אני בחיטוב ואין לי מספיק קלוריות להכניס גם פחמימות אחרי האימון ולכן אני אוכל רק מעדן חלבון GO וחצי גביע קוטג' 1% עד כמה זה קריטי?
     
  2. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    לא חייב לאכול לא חלבון ולא פחמימה מיד אחרי האימון. מומלץ שתבוא איזו ארוחה טובה אחרי האימון, עדיף כמה שיותר קרוב שאתה יכול, למרות שזה לא קריטי.
     
    Deidara ו-Opopanax אוהבים את זה.
  3. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    ואם הארוחה אחרי אימון שלי זה רק חצי גביע קוטג' ומעדן חלבון זה רע? זה בלילה וזאת הארוחה האחרונה שלי עד הצהריים של מחרת... פשוט אין לי אופציה למשהו אחר אני גם ככה בקושי אוכל פחמימות בצהריים ולפני אימון אין לי מקום להכניס עוד פחמימות אחרי האימון בחיטוב
     
  4. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    במקרה כזה עדיף לנסות להכניס יותר מזון כולל פחמימות
     
  5. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    עד כמה זה קריטי? כי באמת אין לי מקום לעוד קלוריות.. יש לפחות את הפחמימות במעדן עצמו ועוד נגיד קצת אם אני אוכל סלט זה לא יספיק? אני על משהו כמו 60-80 גרם פחמימה ליום
    תראה פה מה הוא אומר בדקה 8:30
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/6/19
  6. 48 נק' מוניטין
    0
    Opopanax

    Opopanax משתמש מתחיל מנוי בייעוץ אישי

    Opopanax
    מנוי בייעוץ אישי
    הצטרף:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    62
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    איך מה שהוא אומר בדקה 8:30 קשור לשאלה שלך? הוא רק אמר שלפי המחקר הזה, לא צריך פחמימות בשביל 'תגובה אנבולית', בזמן שאתה שאלת כמה קריטי לאכול פחמימות אחרי האימון.
    @kotzer גם ענה לך מתי כן לאכול פחמימה אחרי אימון, בהתאם למצב שלך.
    ממליץ לך לקרוא את הפוסטים של מייק בנושא
     
  7. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    למה אתה בכלל על פחמימות כל כך נמוכות?
    ואתה יכול פשוט להזיז קלוריות ממוקדם יותר באותו היום לאחרי האימון
     
  8. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    ואז יצא שאני לא אוכל צהריים ואני אגווע ברעב
    והפחמימות כזאת נמוכות וזה עוד כשאני כמעט בלי שומן כי מה נעשה שהניטרלי שלי זה 1500?
     
  9. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    אתה שוקל 40 קילו? אם כן הנייטרלי שלך הוא לא 1500
     
  10. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    שוקל 55 1.63 וזה לא רק לפי מחשבונים אם תגיד שהם לא מדויקים, זה לפי ניסיון שלי כשאני אוכל 1500 אני נשאר אותו משקל וכרגע אני על 1000-1200 ויורד פחות מחצי קילו לשבוע
     
  11. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    למה אתה מנסה לרדת במשקל כשאתה שוקל 55 קילו? מה אתה מנסה להשיג?
    וגם אם אתה מנסה לצרוך 1200 קלוריות ביום, עדיין יש לך מקום ליותר מפי 2 פחמימה ממה שאתה צורך כרגע.
     
    frozen אוהב/ת את זה.
  12. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1.אני רוצה לרדת לסביבות ה10 א.ש כדי להתחיל אז במסה נקיה להרבה זמן ולא להזדקק לחיטוב בזמן הקרוב ובנוסף הסיבה הגנרית שרוצה פעם אחת בחיים שלי שיהיו לי ריבועים וכרגע זה אפילו לא קרוב לזה אני על סביבות ה14-15 א.ש לדעתי
    2.איך פי 2? אני אוכל 250-300 גרם אורז אחרי בישול כל יום 300 גרם חזה עוף אחרי בישול חצי גביע קוטג' 1% ומעדן חלבון לייט איך אני יכול להכניס עוד פחמימה בלי להוריד חלבון?
     
  13. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    במשקל שלך רוב הסיכויים שפשוט אין לך כמעט מסת שריר שתבלוט מתחת לשומן. כדי לראות ריבועים במצב שלך תצטרך להגיע למצב שחיף, וזה פשוט חסר תועלת.
    תתחיל ישר מסה איטית ואתה תראה ריבועים

    תוריד חלבון ל-1.6-1.8, שומן ל-0.6-0.8, ונשאר לך מלא מקום לפחמימה, לפחות 100 גרם פחמימה
     
  14. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1. אני כבר מתאמן שנה (אומנם 7 חודשים מזה זה חיטוב שלא צברתי יותר מידי מסה אבל עדיין) יש לי מסת שריר סבירה וכן רואים התחלה של ריבועים אבל יש שומן שמסתיר, 3-4 קילו ואני עם ריבועים לגמרי, בנוסף ריבועים זה נטו א.ש לא צריך מסת שריר בבטן משמעותית כדי לראות אותם. וכדי להביא הקבלה מכיר אנשים עם מסת שריר פחותה משלי שכאילו רואים בגב בידיים רגליים הכל שלי יש יותר וכנל גם מרימים משקלים פחות ממני ביחס למשקל שלהם אבל כן יש להם ריבועים פשוט כי הם א.ש נמוך
    2.אני פחות מתלהב מלהוריד חלבון כי בחיטוב זה ממש חשוב חלבון גבוה כי הגוף לא מנצל את כולו לבניית שריר וכרגע אני על 2 לקילו ובנוסף שומן אני לא אוכל בכלל חוץ ממה שאני מטגן בו את החזה עוף שגם שם זה בקושי אז לא רואה איך אני יכול להוריד עוד שומן, אני לא נראלי מגיע אפילו ל0.2 שומן פר קילו אז איך יהיה לי מקום להוסיף ובטח לא להוסיף עוד 100 גרם פחמימה שזה 400 קלוריות שווה ערך ל300 גרם אורז אחרי בישול, אלו כמויות של אורז שהייתי אוכל במסה (קצת פחות)
     
  15. 48 נק' מוניטין
    0
    Opopanax

    Opopanax משתמש מתחיל מנוי בייעוץ אישי

    Opopanax
    מנוי בייעוץ אישי
    הצטרף:
    ‏2/12/18
    הודעות:
    62
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    סליחה אבל אתה קצת מדבר שטויות.
    ריבועים זה לא נטו אחוז שומן, אתה צריך מסת שריר גם בשרירי הבטן.
    אם אתה 55 ק''ג ואתה עדיין לא עם הריבועים שאתה רוצה אז חבל על הזמן שלך, כי אם תרד עוד במשקל אתה פשוט תראה צנום וכחוש, וכמובן שתהיה חלש משמעותית.
    אני אפילו יכול להתערב איתך שאתה תתבאס מהתוצאה.
    אני ממליץ בחום שתלך לאיש מקצוע, כי אם אתה ככה כבר 7 חודשים ואתה מתכנן להמשיך אתה עלול לעשות לעצמך נזק.
     
  16. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    אז אין לך מסה נורמלית, אתה פשוט בדרכך ללהיות שחיף

    ריבועים על שחיף זה לא מרשים ולא סימן לשום דבר, האמת גם, חוץ מגברים אחרים אף אחד לא מסתכל על הריבועים

    אתה תקבל בידיוק את אותו האפקט גם עם 1.6 גרם חלבון לקילו

    זה ממש לא טוב ולא בריא, זה יכול בהחלט לפגוע בתפקוד ההורמונלי שלך.
    ואם אתה גם ככה צורך כל כך מעט שומן, למה אין מקום לשאר?
    110 גרם חלבון=440 קלוריות.
    בוא נגיד שאתה צורך 20 גרם שומן=180 קלוריות
    1200-440-180=580 קלוריות שנשארות לך לפחמימה, שהן 145 גרם רק של פחמימה, שזה בערך פי 2 ממה שאתה צורך עכשיו.
    אם תעלה את השומן לכמות בריאה, עדיין ישארו לך בערך 100 גרם פחמימה, ואם תוריד את החלבון אז בכלל יש מקום

    הכוונה לא הייתה 100 גרם יותר, אלא 100 גרם נטו
     
  17. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1.יש לי 580 קלוריות לפחמימה עכשיו במעדן חלבון יש 10 גרם אם אני לא טועה שזה 40 קלוריות אז נשאר לי 540 קלוריות שאם נקח את זה לפי אורז שהוא 130-150 ל100 גרם אחרי בישול זה יוצא פחות או יותר 350 גרם אורז שזה בערך מה שאני אוכל ביום (אוכל 300) בהתחלה הייתי אוכל אפילו 450 גרם אורז אבל הורדתי כי התחלתי קצת להיתקע, אז איפה בדיוק אני יכול להוסיף עוד 100 גרם פחמימה?
    בנוגע לשומן כרגע אין לי שום בעיות הרומונליות אפילו עשיתי בדיקת דם ויצא הכל תקין מבחינת טסט
    2.ומה שאתם אומרים על שחיף והכל כנראה שלעומתכם כן אני שחיף אבל ביחס לשאר הלא מתאמנים ואנשים שעם פחות מסת שריר ממני ויותר רזים ונראה עליהם סבבה לגמרי הקוביות
    --- עידכון הודעה, ‏13/6/19 ב- 21:57, תאריך ההודעות המקורית: ‏13/6/19 ב- 21:54 ---
    ובינתיים בחיטוב אני דווקא ממש מרוצה מהתוצאה לעומת איך שהייתי במסה אז לא רנאלי שעוד 3-4 קילו אני אתבאס מהתוצאה אני אעלה עוד מעט תמונות שתתנו חוות דעת
     
  18. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    תקרא שוב מה שרשמתי, יש לך לאכול מעל 100 גרם פחמימה, נקודה. לא עוד 100 גרם

    אולי כרגע אתה בסדר, לטווח הארוך זה ממש לא מומלץ

    כי להם יש פחות שומן נטו, מה שמתבטא באחוז שומן נמוך יותר, זה לא אומר שיש להם גוף טוב, אלא פשוט רואים יותר את השרירים.
    אתה יודע על מי עוד רואים טוב את השרירים? גופות בריקבון, למרות שאני לא חושב שזה המראה היפה ביותר.
    אל תכוון לאחוז שומן נמוך בלי שום דבר להציג עם זה, תכוון לאחוז שומן נמוך עם מסת שריר
     
  19. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    828
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1.בנוגע לשומן קראתי פה באתר של קילוגרם מאמרבנוגע לחשיבות השומן שאפשר לצרוך בין 15 ל-20 אחוז מהתפריט היומי ,180 קלוריות משומן זה 15 אחוז מ 1100 קלוריות שזה התפריט היומי שלי ומה אתה ממליץ להוסיף שומן? כי באמת שאני אראה אם אני אוריד עוד 50 גרם אורז ואחליף אותם בכף שמן זית שלא תזיז לי בשיט
    2.הקטע אבל שהם כן נראים טוב בעיני ובעינט הסביבה, בן אדם שנותן 60 בנץ' לחזרות על משקל 75 אבל עם אחוז שומן נמוך נראה מספיק שרירי אולי לא בעיניכם אבל כן בעיני השאר
     
  20. 6,654 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,164
    לייקים:
    3,557
    מין:
    זכר
    תלוי כמובן בכמה קלוריות של התפריט מדובר וכמה זה ביחס למשקל שלך, במקרה שלך זה יוצא מעט מדי.

    תגדיר שיט. הבריאות שלך זה שיט?

    צר לי לבשר לך ה"סביבה" שחושבת שהם נראים טוב היא גברים רזים אחרים, לא בעיני כל הגברים האחרים, ולא בעיני הבנות (הן כמובן יעדיפו מישהו כזה על בחור שמן עם גוף מגעיל, אבל זה לא שיפור רציני)
     
    frozen אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...