ייעוץ האם שווה לי להתחיל?

הנושא בפורום 'Powerlifting/Weightlifting' פורסם ע"י גבינה, ‏9/5/19.

טוען...
  1. -9 נק' מוניטין
    0
    גבינה

    גבינה משתמש מתחיל

    גבינה
    הצטרף:
    ‏15/4/19
    הודעות:
    23
    לייקים:
    2
    מין:
    זכר
    גיל:15.5
    גובה:1.68
    משקל:72 ק״ג
    בזמן האחרון האימונים בחד״כ של באדיבילדינג נהיו משעממים וארוכים והחלטתי להסתכל ביוטיוב תחרויות הרמת משקולות אולימפי או בקיצור פאוורליפטינג אולימפי
    חשבתי על להתחיל לעשות את זה בלי מאמן מכיוון שביוטיוב ובכל מיני אתרי אינטרנט יש סרטוני הסברה מפורטים של טכניקה וכו׳ אבל יש לי כמה שאלות:
    1)האם גם עם טכניקה טובה וחימום טוב וגמישות, הסכנה לפגיעה בגב ובגביהה, גבוהה מבאדיבילדינג?
    2)האם אני אעלה במסת שריר והאם אפשר לשלב חיטוב ואימוני חזה וידיים עם זה? ממה שראיתי הם רק עושים clean&jerk וsnatch כמובן יש כל מיני תרגילי אקססורי אבל לא ראיתי מתעמל אולימפי אחד שמאמן את החזה ואו את הבייספס, לפחות מהחיפוש שאני עשיתי.
    3)אם ונגיד ילך לי טוב, האם יש תחרויות בארץ, האם אני צריך להצטרף לאיגוד כלשהו והאם יש מקום מרכזי שבו יש אימונים מרוכזים של זה?לדוגמה בוינגייט.
    4האם עדיף להשאר בבאדיבילדינג לגילי?
     
  2. 16,644 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל ראשי מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    6,093
    לייקים:
    4,669
    מין:
    זכר
    לא חושב שריאלי ללמוד הרמות אולימפיות לבד. זה טכני מדי לדעתי.
     
  3. -24 נק' מוניטין
    0
    דניאל8484

    דניאל8484 משתמש מתחיל

    דניאל8484
    הצטרף:
    ‏15/9/18
    הודעות:
    36
    לייקים:
    1
    מין:
    זכר
    אחי אתה סוס מה עובר עלייך
     
  4. 7,249 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,874
    לייקים:
    3,945
    מין:
    זכר
    אתה מתכוון להרמת משקולות אולימפית, פאוורליפטינג זה ספורט שונה, שמתמקד בסקוואט, בנצ', ודדליפט

    באדיבילדינג הוא לא בידיוק ספורט, בגלל שאתה לא צריך להתמקצע בתנועות מסויימות עם סט חוקים מסויים, הוא לא ספציפי במיוחד, ובגלל זה הסיכון לפציעה הוא מאוד נמוך, כי אתה לא מחוייב לבצע תנועות מסויימות.
    כל ספורט מקצועי עם תנועות שחוזרות על עצמן יש בו סיכון לפציעה, וככל שתתמקצע יותר ותתקדם יותר, הסיכון לפציעה עולה (סיכון, לא חובה שתיפצע).
    אבל צריך גם להבין שפציעה זה לא אומר לפתוח את הראש, לשבור את הגב או לאבד רגל, רוב הפציעות הן דלקות או מתיחות של שריר, שזה משהו שאם לא מטפלים בו יכול להפוך לבעיה כרונית לא נעימה, אבל באותה מידה גם יכול להיות משהו שעובר תוך שבוע אם מנוהל כמו שצריך

    אם המטרה שלך היא עלייה במסת שריר, זה לא בהכרח הספורט בשבילך.
    מן הסתם אתה תעלה במסת שריר מסויימת מהעובדה שאתה מתאמן ומתחזק, אבל לגוף גדול זה לא ספורט אידאלי

    הכל תלוי במטרה שלך
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...