אחר מסה או חיטוב ?

הנושא בפורום 'תמונות חברי האתר' פורסם ע"י וג'די, ‏9/5/19.

טוען...
?
  1. חיטוב

    11 דירוגים
    47.8%
  2. מסה

    12 דירוגים
    52.2%
ניתן להצביע ליותר מאפשרות אחת.
  1. 467 נק' מוניטין
    0
    FuriousLift

    FuriousLift משתמש פעיל

    FuriousLift
    הצטרף:
    ‏22/12/14
    הודעות:
    782
    לייקים:
    173
    מין:
    זכר
    שינוי קטלני אחי.
    זה כל כך מספק לראות איך 20 קילו שינו אצלך כל כך הרבה.
    כל הכבוד שגם עשית אימוני משקולות זה כל מה שעשה את ההבדל.
     
  2. 8 נק' מוניטין
    0
    וג'די

    וג'די משתמש מתחיל

    וג'די
    הצטרף:
    ‏6/2/19
    הודעות:
    14
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    כפר הורדים
    תודה רבה אחי
     
  3. 8 נק' מוניטין
    0
    וג'די

    וג'די משתמש מתחיל

    וג'די
    הצטרף:
    ‏6/2/19
    הודעות:
    14
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    כפר הורדים
    IMG-20190928-WA0016.jpg IMG-20190928-WA0018.jpg IMG-20190928-WA0011.jpg
    IMG-20190928-WA0015.jpg IMG-20190928-WA0017.jpg
    שלום חברים , העלתי כאן תמונות מעודכנות מהיום
    התחלתי מסה לפני 3 חודשים ואלה התוצאות שהגעתי אליהם ,
    משקל קודם 85 משקל עדכני 92,
    השאיפה שלי היא להגיע ל 110 קילו ואחרי זה לחטב , כרגע אני אוכל בסביבות 2300 קלריות ליום
    נסיתי לעלות כמה שיותר נקי אבל לצערי לא הצלחתי למרות שאני שוקל את האוכל ומקפיד על הנושא של התזונה
    אשמח לשמוע ממכם חוות דעת , יש שרירים שאני צריך להשקיע בהם יותר?
     
    Mr. Protein, אביב חזיזה ו-אור_אסי אוהבים את זה.
  4. 513 נק' מוניטין
    0
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    451
    לייקים:
    328
    מין:
    זכר
    התקדמות יפה. כל הכבוד!
    רואים שהתקדמת יפה בפלג הגוף העליון (שיפור מטורף בגב).
    אזור שאתה צריך לתת עליו יותר דגש זה הרגליים שנראה כי הן בפיגור לעומת פלג הגוף העליון.
    מה המשקלים שלך בתרגילים המורכבים? (סקוואט, דדליפט, בנץ' פרס)
    בין 100 ל-110 זה בהחלט יעד ריאלי אם כי לא הגיוני שב-3 חודש עלית 7 קילו על 2,300 קלוריות.
    אולי אתה לא מחשב נכון את התפריט שלך? אתה פעיל ביומיום?
     
  5. 8 נק' מוניטין
    0
    וג'די

    וג'די משתמש מתחיל

    וג'די
    הצטרף:
    ‏6/2/19
    הודעות:
    14
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    כפר הורדים
    תודה רבה אחי ,
    הרגליים באמת נראות קטנות בתמונות ,
    סקוואט 90 קילו 4 סטים בין 8 ל 10 חזרות ,
    דדליפט 120 קילו 3 סטים בין 8 ל 10 חזרות ,
    דחיקת רגליים 240 קילו 3 סטים 10 חזרות,
    בנץ' פרס 90 קילו 3 סטים בין 6 ל 8 חזרות.
    אני כרגע מתאמן abs 6 פעמים בשבוע כולל אימון אירובי (שזה יום בנפרד ) ויום מנוחה בשבוע ,
    ביום יום אני פעיל( אני עובד בעבודה פיזית ( עובד יצור ) זאת אומרת שאני כל היום זז בעבודה
    צירפתי תמונה עם חישוב Screenshot_20190930-185317.png בנוסף לתפריט הזה אני צורך מנה חלבון מסוג גולד סטנדרט אופטימום וואי
     
  6. 513 נק' מוניטין
    1
    Sergio_Katz

    Sergio_Katz משתמש פעיל

    Sergio_Katz
    הצטרף:
    ‏5/6/18
    הודעות:
    451
    לייקים:
    328
    מין:
    זכר
    כאן הבעיה. אתה נמצא בערך באותם משקלים גם בסקוואט וגם בבנץ'. וגם הדדליפט שלך צריך להיות הרבה יותר גבוה מהבנץ'.
    איך העלאת משקלי העבודה בתכנית? התקדמות שבועית? חודשית? רוב הסיכויים שמשקלי העבודה הנמוכים הם הסיבה לפיגור ברגליים. הנפח בתרגילי הבסיס נראה סביר אבל יכול להיות שבכל התכנית יש לך נפח גבוה מדי (נגיד 6 סטים של לג פרס בתחילת האימון ואז אתה מגיע לסקוואט גמור). ABC זאת לא תכנית שהייתי ממליץ עליה כל כך ובהחלט ניתן להתקדם הרבה יותר מהר עם AB בנויה היטב או אפילו FBW בסיסית. הבעיה באמת בתכנית ABC היא שהנפח הכללי לרוב גבוה מדי וההתאוששות לקויה ולא מאפשרת התקדמות כמו שצריך. אני מציע שתעלה את תכנית האימונים שלך לפורום 'אימונים', וחברי הפורום יוכלו לראות אם יש באמת בעיה בנפח האימון ולייעץ לך ("ייעוץ" בפורום בשום אופן לא מחליף ייעוץ מקצועי ואפילו את דבריי כדאי שתיקח בעירבון מוגבל).
     
    וג'די אוהב/ת את זה.
  7. 8 נק' מוניטין
    0
    וג'די

    וג'די משתמש מתחיל

    וג'די
    הצטרף:
    ‏6/2/19
    הודעות:
    14
    לייקים:
    8
    מין:
    זכר
    חד"כ:
    כפר הורדים
    העלתי משקלים כל חודש 5 קילו בכל אחד מהתרגילים המורכבים שציינת ,לא עבדתי עם תוכנית מסודרת להעלאת משקלים בתדירות שבועית , אני חושב שאני יכול להעלות עוד יותר משקלים במידה ואני מבצע פחות חזרות , אבל משום מה יש לי עדיין פחד מהתרגילים המורכבים ( מפחד מפציעות ), ואתה צודק היום שאלתי מישהו שמבין בתחום והוא אמר לי שהנפח הכללי בתוכנית גבוהה,
    לגבי תוכנית אני אפנה למישהו מקצועי להתייעץ איתו
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...