דילואד ומעבר לתוכנית חדשה איך לשלב ביניהם?

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י ASAFABADI, ‏27/4/19.

טוען...
  1. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אני כרגע בחיטוב בתוכנית FBW ורוצה לעשות דילואד כי לא עולה במשקלים ואולי זה יעבור ובשבוע האחרון גם התחלתי להרגיש ממש תשוש וגמור באימונים, אני רוצה להתחיל לעשות דילואד שתמיד הייתי עושה פשוט 60-70% מהעצימות ל60-70% מהנפח ובנוסף אני מתכנן לעבור ללינארית של קנדיטו. עכשיו קנדיטו אומר בתוכנית שלו בהתחלה להתחיל ממשקלים קצת יותר קלים סביבות ה80% ל5 חזרות כדי להתחיל מקל ושיהיה מאיפה להתקדם עכשיו השאלה שלי זה אם אני יכול פשוט להתחיל את התוכנית של קנדיטו עם ה80% משקל וזה יהיה הדילואד? או שבכלל להתחיל את התוכנית של קנדיטו עם דילואד ומשקלים ונפח נמוכים?
    או פשוט להמשיך עוד שבוע בFBW עם דילואד ורק אז לעבור לתוכנית של קנדיטו?
     
  2. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    UP
     
  3. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    הייתי עושה מה שנקרא washout, שזה שבוע שבו אתה מוציא את הגוף שלך ממה שהוא רגיל אליו עד עכשיו כהכנה לתוכנית חדשה.
    אתה אמור לעבוד בטווחי חזרות שאתה לא רגיל אליהם, ובתנועות שונות ממה שאתה רגיל אליו. מה שנקרא שבוע כיף במכון.
    נגיד אם עשית חמישות של סקוואט LB, אז תעשה סטים של 12 של פרונט סקוואט או HB.
    אם אתה לא עושה מיליטרי פרס, אז תעשה פרס.

    זה שבוע של גיוון. הוא לא אמור להיות מאתגר במיוחד, אבל גם לא כזה שאתה לא מרגיש בכלל
     
  4. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    ובשבוע הזה להתאמן בRPE נמוך? מה בדיוק ההבדל בין זה לבין דילואד רגיל? מה היתרונות של הWASHOUT הזה?
     
  5. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    בידיוק, שה-RPE יהיה איזור 6-7.
    דילואוד זה חלק מתוכנית ארוכה כדי למנוע עומס יתר שיפגע בהתקדמות, אבל הוא מיועד כדי לחזור אחרי זה לתוכנית דומה.
    washout מיועד בעיקר כדי להחזיר את הרגישות לאימונים שונים ממה שאתה רגיל אליהם, לתת לגוף שבוע להבין שהוא צריך להתחיל להתרגל לדברים שונים
     
  6. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אבל אני לא הולך לעשות תרגילים שונים בתוכנית החדשה, התוכנית של קנדיטו לעומת מה שאני עושה עכשיו זה בדיוק אותם תרגילים רק מחולקים לAB במקום FBW עם פלוס 2-3 תרגילי עזר
     
  7. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    נכון, אבל זה הולך להיות שונה ממה שאתה רגיל אליו, ולכן כדאי להרגיל את הגוף לשינוי.
    אל תשכח שהמטרה של תוכנית היא לתת לגוף לנסות להתרגל למשהו, ואחרי הרבה זמן של לעשות פחות או יותר את אותו הדבר בהרבה דברים הוא כן התרגל, אז כדאי לשנות קצת את הכל כדי שהרגישות תהיה מקסימלית
     
  8. 119 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    592
    לייקים:
    74
    מין:
    זכר
    סליחה שאני מתערב לפותח האשכול חח אבל תגיד לגבי ה WASHOUT, זה לא יגרום לדומס ויפריע להתחיל את התוכנית החדשה? בדרך כלל כשמתחילים תוכנית חדשה עם תרגילים/טווחי חזרות או סטים יש דומס וזה יכול להפריע להתאמן ולהתחיל את התוכנית החדשה?
    לדוגמא אני התחלתי עכשיו תוכנית חדשה עכשיו בדיוק השבוע השני שלה תוכנית AB ואחרי כל אימון אני נתפס בינוני בערך בכל הגוף, מעריך שזה יעבור אחרי שהגוף קצת יתרגל אבל לגבי הרעיון שהבאת לו, זה לא יפריע לו בתחילת התוכנית?
     
  9. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    זה למה עובדים בעצימות נמוכה יחסית, שגם אם יהיו DOMS, הם יעברו מהר מאוד.
     
  10. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    קוצר לשנות כל אימון השבוע את התרגילים או שלהישאר עם אותם התרגילים החדשים כל שלושת האימונים? ותגיד הגוף באמת מרגיש שינוי בין התרגילים? כמה ההבדל כבר בין לו להיי בר סקוואט? חתירה בטי בר או סתם במכונה? לחיצת כתפיים וחזה במוט או במשקולות יד?
     
  11. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אתה יכול להישאר עם אותם התרגילים, או לשנות חלק מהם ולהשאיר חלק

    אם זה משהו שאתה לא רגיל אליו, אז כן

    לא גדול, אבל אם אתה צריך ללחשוב אקסטרה על התנועה אז זה מספיק

    מה שבא לך
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  12. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    קוצר סתם שאלה עכשיו עשיתי השבוע את האימון וושאוט הזה כמו שאמרת אבל משהו לא הגיוני לי
    למשל בסקוואט הורדתי מ60 קילו ל5 חזרות ועשיתי 30 ל12 חזרות כמו שאמרת (החלפתי מהיי ללו גם כמו שאמרת) אבל שאלה, עכשיו בתכלס עשיתי 30*12 זה 360 קילו נפח בעוד שלפני עשיתי 60*5 שזה 300 עכשיו ב60*5 ממש הייתי מתאמץ וקשה לי ופה ב12 קליל לי אבל בפועל זה יוצא יותר נפח משמע יותר היפטרופיה איך זה הגיוני? אתה רוצה להגיד לי שאם אני אתאמן ככה אני אצבור יותר מסה? נראלי הזוי כי אני בקושי מרגיש משהו לעומת ה60*5
     
  13. 115 נק' מוניטין
    0
    עידן 1234

    עידן 1234 משתמש מתחיל

    עידן 1234
    הצטרף:
    ‏5/9/18
    הודעות:
    185
    לייקים:
    83
    מין:
    זכר

    הפואנטה היא לעבוד בנפח גבוה שקשה לך.
    אני עושה 50 חזרות עם מוט ריק בבנץ לחימום(לא צוחק)ויוצא נפח של 1000 קילו בלי מאמץ בפחות מדקה..
    ובנץ 70 ל10 יוצא 700 קילו עם מאמץ.
    ברור שתגדל יותר מ70 ל10 כן?גם אם יהיה פחות נפח בסוף אימון.

    גם מאמץ משחק חלק חשוב.
    הנפח הכללי מחשיבים ש12-15 חזרות זה הכשל כבר...שהמשקל כן מאתגר את הגוף בכל זאת.
     
  14. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,797
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אתה צריך שהמשקל יהיה משעותי מספיק (60% מה-1RM שלך) ושהמאמץ יהיה מספיק רציני (RPE 6 ומעלה)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...