איך התוכנית מתאמן מתחיל

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Lior naim, ‏18/4/19.

טוען...
  1. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אז היית אמור להוריד מעט את המשקל לסטים הבאים, אין טעם שתנסה עוד סט כזה אם זה היה באמת המקסימום שלך

    אין בעיה שתנוח יותר, אל תשכח שאתה גם ככה בגירעון קלורי ככה שיש לך פחות אנרגיה זמינה במיידית. תן לגוף מעט מנוחה.גם לא כל יום הוא זהה, יש ימים שתצטרך יותר מנוחה וימים שפחות

    לא אמרתי שאתה אמור להיכשל רק אחרי ה-PRים שלך, אלא רק שזה לא אמור לקרות מיד.
    קח בחשבון שכוח זה לא קבוע, זה לא שברגע שעשית X משקל ל-Y נפח עכשיו זה קבוע ועכשיו אתה אמור תמיד להצליח אותו. כדי להגיע למשקלים מסויימים אתה צריך לבנות את עצמך למשקלים האלה, להכין את עצמך. בגלל שאתה בחיטוב לוקח קצת יותר זמן עד שתגיע לשם. אז היום הצלחת רק סט אחד עם 60, אימון הבא או זה אחריו תגיע לכל הסטים עם 60, ומשם תעלה, אבל זה הכל שאלה של מומנטום, ולא בהכרח מה הצלחת בעבר ומה הצלחת היום
     
  2. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אבל הנה אמרת שזה לא אמור לקרות מיד וזה קרה מיד, לפני הייתי עושה 60 ל3*7 בסבבה
    --- עידכון הודעה, ‏29/5/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏29/5/19 ---
    גם בנוגע לזה לנסות שוב באותו אימון לא הבנתי, הרי יש לי סט אחד והצלחתי רק 4 אז לא לעשות עוד? זה הרי לא מספיק נפח ובתכלס נכשלתי אז לא להוריד למשקל של האימון הקודם ולתת 6?
     
  3. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    קראת את מה שרשמתי או התעלמת לחלוטין?
    אל תצפה שאתה תגיע למשקלי העבודה שהגעת עליהם בשיא של המסה באותה קלות אבל בחיטוב, במיוחד בכל מה שקשור לנפח.
    העובדה שכבר הגעת למשקלים של המסה זה כבר עבודה לא רעה, פשוט בשביל הנפח כנראה צריך עוד טיפה עבודה, אבל זה יגיע. זה יהיה קשה יותר להתקדם, אבל זה בהחלט אפשרי.
    למשקלים הגעת, עכשיו תעבוד על הנפח.

    תנסה באימון הבא את אותו משקל שוב.
    אם אתה רוצה אתה יכול לרדת במשקל אפילו יותר נמוך ממה שעשית אימון קודם כדי להשלים נפח, תתייחס לזה כסט באק אוף
     
    ASAFABADI ו-frozen אוהבים את זה.
  4. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    בכל אלה כתבת שאני אמור להעלות במשקלים גם בחיטוב ובתוכנית הקודמת לא עליתי כי היא לא היתה בנויה לעודד התקדמות והתכונית של קנדיטו כן, בנוסף אמרת שזה אמור לעלות הרמת קושי אבל בשלב מסוים להתייצב על קשה אבל שאני מצליח להתקדם משבוע לשבוע ובנוסף שאני לא אמור להתקע במשקלים שהתחלתי איתם.

    1.אז כרגע אני כן נתקע במשקלים שהתחלתי איתם שבהם עבדתי ואלו לא המשקלים שהיו לי בשיא המסה אלא כבר אחרי חודשיים של חיטוב לפני חודש כשעשיתי את התוכנית FBW סטייל SS שהמאמן נתן לי.. מה קורה פה אז?
    2.בנוסף אמרת לי שצריך להשאיר קצת בטנק ולא לעשות עד שאני לא יכול להרים אם היה עוד זבוב על המוט עכשיו אם לדוגמה כרגע אני מצליח בנץ' 60 שזה RPE 10 שלי וזהו כמו שאמרתי אני כבר נתקעתי ולא עולה,עכשיו האם להמשיך כל אימון לעשות 60 על RPE 10 או להוריד ל57.5 וכל אימון לעשות 57.5 על RPE 9?
     
  5. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    יכול להיות שאתה לא אוכל מספיק? אם תהיה בגירעון קלורי גדול מאוד גם עם התוכנית האידאלית לא תוכל להתקדם. אולי גם כדאי לצרוך יותר פחמימות ופחות מדברים אחרים, ולרכז יותר אוכל סביב האימון.
    יכול להיות שאתה גם לא ישן מספיק?

    אם הגעת למצב של RPE 10 וזה נמשך, אז תוריד מעט יותר, נגיד 5 קילו ותעלה משם חזרה, אבל אל תרוץ חזרה ל-60, תן לעצמך כמה אימונים כדי להגיע לשם.
     
  6. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1.תזונה אני סבבה יורד בקצב די איטי של פחות מחצי קילו לשבוע 300-400 גרם ואוכל רק פחמימות לחלבון בקושי שומן
    שינה באמת אני ממש ממש לוקה בחסר אבל אין לי מה לעשות, יש לי בעיות שינה אני אפתח על זה אשכול נפרד
    2.אבל בהנחה ואני כבר לא מתקדם ואין טעם לנסות להוריד ולעלות כדי להיתקע מחדש לא עדיף להישאר על 57.5 רפי 9 ורק אם אני ארגיש שכבר ממש קל לי לעלות ל60?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/19
  7. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    כבר יכול להיות שזה מפריע

    זה ל שהיום אתה תתקשה מאוד ויום יבוא וזה יהיה קל. הדרך הכי טובה להתקדם זה בעזרת מומנטום והתקדמות רציפה, כלומר גם אם אתה צריך לקחת יותר צעדים אחורה, בטווח הרחוק זה יהיה יותר טוב
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...