איך התוכנית מתאמן מתחיל

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Lior naim, ‏18/4/19.

טוען...
  1. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אם הסט הראשון הוא 10 אז תעשה מנוחה ארוכה יותר ואז תנסה את הסט השני. תנסה להצליח את הכל גם אם זה 10. מקסימום אימון הבא אל תעלה משקלים.

    ריסט פשוט נותן לגוף שלך הזדמנות לבנות מומנטום מחדש. בסופו של הריסט אתה תהיה חזק יותר וגדול יותר, ככה שאתה לא מפסיד שום דבר.
    אבל תנסה שבועיים - שלושה להעלות משקלים, אם אתה לא מצליח אז תעשה ריסט

    ריסט
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  2. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    1.אמרת לי אבל לא להגיע למצב שאני הייתי נכשל אם היה עוד זבוב על המוט ובמצב כזה להוריד משקל כבר מהסט השני
    2.הקטע אבל שהתחלתי רק עכשיו וממשקלים קלים שזה בעצם כמו ריסט ואם כבר על השלושה שבועות הראשונים אני נתקע ולא מצליח לעבור את השיא שהייתי בו לפני התוכנית זה כבר בעיה יותר גדולה ממשהו שריסט יכול לפתור, אני כרגע הכי "פרש" ואם עכשיו אני אתקע ריסט זה לא מה שיעזור וזה אומר שאני פשוט לא מצליח לעלות בחיטוב (אולי למשל כי אני לא ישן מספיק)
     
  3. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אם אתה מגיע לזה אז אל תעשה עוד סט כזה, אבל rpe 10 לא אומר את זה בהכרח

    תדאג להתקדמות, גם אם היא איטית, זה עדיף מכלום. אתה לא אמור להגיע למצב שבו אתה נתקע במשקלים שהתחלת איתם
     
  4. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    התחלתי מ60-62.5 בנץ' לחמישיות תלוי ביום, כרגע מרגיש לפי האימון אתמול והרמת קושי עם 55 שאני לא אצליח יותר מ60 אבל אם אתה אומר נקווה, אעדכן עוד שבועיים שלושה ומקווה לטעות...
     
  5. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    בינתיים באמת בבנץ' הגעתי ל57.5 והצלחתי על בערך rpe 9.5 סט אחרון של 3*6 בעוד שלפני הייתי עושה 62.5 ל3*5...
    עוד שאלה שיש לי היום באימון עליון הגעתי למתח ובגלל שהוא אומר לא לעלות כל אימון במתח וכתפיים ואימון שעבר היה לי די קשה 1*6 עם 7 קילו עלי באתי לעשות עם 7 והיה לי ממש קל איך אני אמור לדעת במקרה כזה שיש לי רק סט אחד בלי חימום אם לעלות או לא? כי עכשיו די בזבזתי הזדמנות לעלות שעשיתי עם 7 ויכולתי בקלות עם 8
    מצד שני לא רוצה לקחת סיכון להיכשל בטח אם זה היה קורה ביום קונטרול ולא ביום כבד שעשיתי היום ששם הוא אומר לא להגיע לכשל בחיים
     
  6. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    מי אמר שאתה לא צריך להתחמם למתח או לשאר התרגילים הגדולים יחסית? זה שיש לך סט אחד לא אומר שאתה פשוט ניגש אליו על עיוור.
    בכל מקרה זו לא עבודה שהתבזבזה, פשוט האפקט שלה יהיה טיפה קטן יותר, אבל פשוט תעלה אימון הבא
     
  7. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אני לא מתחמם כי כבר הגב שלי חם מהתרגיל חתירה, בכללי למה באמת זה הסדר בנץ חתירה פרס מתח? למה קנדיטו לא שם את התרגילי גב ביחד?
    אבל סבבה נקח לדוגמא בפרס שאני עושה סט אחד נגיד התחממתי עם מוט ריק עכשיו שם 6.25 כל צד ופתאום ממש קל לי אי אפשר לעשות עוד סט עם 7.5? או לדוגמא לעצור אחרי 3 חזרות ולקחת את זה כחימום ואז לעשות 6 חזרות עם 7.5?
     
  8. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    זה לא רק עניין של לחמם את השריר, אלא גם להכין אותו לתנועה מסויימת

    הרעיון הוא לעבוד על תרגיל ואז על התנועה הנגדית שלו. בגדול אין איזה סיבה לעשות את כל התרגילים של קבוצת שריר מסויימת ביחד, ומה שיקבע את הסדר הוא יותר סדר עדיפויות של התנועה וסדרים ספציפיים כמו תנועה ותנועה נגדית

    מי אמר שאי אפשר? כל מה שאמרת אפשר לעשות
     
  9. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אז להבא בתרגילים שיש לי רק סט אחד ואני מתחיל אותו ורואה שממש קל לי ואני אצליח בטוח יותר מ6 חזרות או 10 בקונטרול פשוט להפסיק אחרי 5- חזרות לקחת את זה בתור חימום להעלות משקל ואז לעשות את הסט? אפשר לעשות חימום בכלל עם משקל כל כך קרוב למשקל עבודה?
     
  10. 3,288 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,960
    לייקים:
    2,291
    מין:
    זכר
    זה לא בשביל למנוע פציעה(גם..) זה בעיקר בשביל להוביל אותך למקסימום יכולת שלך.
    אתה בחיים לא תצליח לעשות 1rm שיא חדש,בלי חימום ועלייה הדרגתית בסטים
     
  11. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    הקטע שלמשל במתח אם אני עושה עם 7 קילו עלי שזה יוצא בכולל 63 קילו אז לעשות חימום זה לא כזה חימום אם אני עושה את זה עם 56 קילו שזה המשקל גוף שלי כי זה כמעט המשקל עבודה שלי ויעייף אותי כמו סט רגיל כשאני אגיע לסט האמיתי
    בגלל זה שאלתי בתגובה מעליך אם אפשר לעשות חימום למשל בפרס עם משקל כל כך קרוב למשקל עבודה
     
  12. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    כן וכן, אין עם זה שום בעיה. העולם לא ישרף אם תעשה כמה חזרות עם משקל קרוב
     
  13. 3,288 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,960
    לייקים:
    2,291
    מין:
    זכר
    במתח נגיד,אתה יכול להיתלות על המוט,או לעשות חזרה אחת-שתיים בצורה מאוד איטית.
    העיקר להכין את האיזור לתנועה שעומדת לבוא
     
  14. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    עוד שאלה בתוכנית של קנדיטו ביום קונטרול לעשות את אותו משקל וחזרות כמו ביום הכבד התרגילים אופציונליים ואף לנסות לעלות או לא? למשל לג פרס או בייספס קרלס
     
  15. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אני הייתי נשאר על אותו משקל
     
  16. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    אוקי הנה קרה מה שידעתי שיקרה הגעתי היום ביום עליון כבד למשקל שיא בבנץ' שהייתי מלפני ונכשלתי הצלחתי רק 654 עם 60 שלפני החיטוב הייתי כל 777 מה עכשיו?
    וגם עוד משהו ניסיתי לעלות בפרס גם כן למשקל שיא שלי שהייתי מצליח בו 3*5 שזה 35 היום ניסיתי לעלות אחרי ששלושה שבועות עשיתי 32.5 כמו שקנדיטו אומר והצלחתי רק 4 מה אני יכול לעשות אם יש לי רק סט אחד ונכשלתי בו?
     
  17. 7,983 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    10,795
    לייקים:
    4,439
    מין:
    זכר
    אם בסט הראשון הצלחת 6 וזה לא היה מאמץ מקסימלי אז סימן שאתה לא נח מספיק בין סטים.
    בכל מקרה אתה תמיד יכול לנסות שוב שבוע הבא

    מנסה שוב
     
  18. 3,288 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,960
    לייקים:
    2,291
    מין:
    זכר
    אסף כמה אתה נח בין הסטים?
    ברוב המקרים אם הצלחת בסט הראשון 6 אתה אמור להצליח גם בשני ולפעמים בשלישי.
    היום למשל עשיתי בנץ,נחתי 5-6 דקות בין הסטים
     
  19. 30 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש קבוע

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    1,159
    לייקים:
    30
    מין:
    זכר
    1.ה6 שהצלחתי היה מאמץ מקסימלי בקושי עלה
    2.אני נח 3 דקות ובאמת בסט האחרון נחתי 4 ועדיין רק 4 הצלחתי אם אני עכשיו פתאום אנוח 5 דקות כשאימון שעבר הצלחתי 3*6 עם 57.5 ב3 דקות מנוחה זה אומר שלא באמת התחזקתי אלא סתם הצלחתי יותר משקל כי נחתי יותר וגם אימון שעבר הייתי מצליח ככה
    3.קוצר אתה אומר לנסות שבוע הבא וכל הזמן אמרת פה שבחיטוב אני לא אמור לרדת במשקלים ואפילו לעלות כי אני מתאמן די מתחיל בטח שאף פעם לא התאמנתי בתוכנית כוח כמו עכשיו והנה בלי באמת לזלזל או משהו כזה כי אני ממש מעריך אותך אבל קרה מה שידעתי שיקרה שזה שאני אכשל על הפעם הראשונה שאני אנסה לשבור או אפילו רק להגיע למשקלים מלפני ואתה אמרת שאני לא אמור להיכשל על הפעם הראשונה אלא רק בהמשך התוכנית כשאני כבר אשבור כמה וכמה PRים יכול להיות שאני כן באמת לא יכול לשמור על המשקלי עבודה ועל המסת שריר כי אני כבר לא כזה מתאמן מתחיל?
     
  20. 3,288 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,960
    לייקים:
    2,291
    מין:
    זכר
    אתה לא באמת מתחזק משבוע לשבוע. זה לא עובד ככה.
    דבר שני,תנוח כמה שאתה צריך בשביל להשלים את הסט. עד 10 דקות מנוחה הייתי אומר שזה בסדר
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...