איך התוכנית מתאמן מתחיל

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י Lior naim, ‏18/4/19.

טוען...
  1. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אבל זה למה אני מכניס את עיניין החבר לא כי אני מסתכל עליו ומשווה אלא רק לוקח אותו כדוגמה כי אנחנו כמעט זהים בהכל בין אם זה משך הזמן שמתאמנים מסת שרית ומשקלי עבודה, ואני נותן אותו כדוגמא לכך שהוא כן כרגע מצליח לעלות מאימון לאימון והוא כמו שאמרת מתאמן כבר כמעט שנה ויש לו טכניקה סבירה ובגלל זה אני שואל למה לא לשאוף ליותר להתקדמות יומית ולהסתפק במועט של התקדמות שבועית? (ברור לי שזאת עדיין התקדמות מצויינת אבל אני תמיד רוצה לשאוף ליותר)
    ובנוגע למה שכתבת בab שפרסמתי באשכול הקודם שהיתה התוכנית שלי הייתי גם מעלה רק כל חודש 2.5 לבנץ' במסה, מקווה שזה באמת כי התוכנית לא היתה אידיאלית
     
  2. 2,333 נק' מוניטין
    0
    frozen

    frozen משתמש משקיע

    frozen
    הצטרף:
    ‏21/8/16
    הודעות:
    3,323
    לייקים:
    1,758
    מין:
    זכר
    איך יכול להיות שאתם על אותם משקלים,והוא במשך שנה מעלה משקל מאימון לאימון? איך?
    הוא היה מגיע לבנץ 150 לפי מה שאתה מתאר.
    הוא כנראה משקר לך
     
  3. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אם הוא מתאמן כמעט שנה ועושה רק 65 קילו בנצ' אז המצב די גרוע, ואין שום סיכוי שהוא עולה מאימון לאימון.
    יש 1001 סיבות למה אתם מתקדמים שונה, אבל אם תעבוד נכון אתה בסוף תעקוף אותו בסיבוב
     
  4. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    הוא עד עכשיו לא היה מתאמן בתוכנית אידיאלית ברו ספליט כזה ולפני חודש בערך קצת פחות נתתי לו את התוכנית FBW שהמאמן בנה לי ומאז איתה הוא מתקדם מאימון לאימון
    ואני מתאמן 10 חודשים ועושה רק 62.5 ל5, שנינו שוקלים אבל 58 אז זה די סבבה משקל גוף לא? הוא די בסוג של ניטרלי כל הזמן ואני מתו ה10 חודשים הייתי רק ב5 חודשי מסה השאר חיטוב ובאמת במסה הייתי עולה 2.5 קילו בנץ' בחודש שזה לא הרבה בכלל
     
  5. 14 נק' מוניטין
    0
    Duality

    Duality משתמש מתחיל

    Duality
    הצטרף:
    ‏3/3/19
    הודעות:
    99
    לייקים:
    11
    מין:
    זכר
    קודם כל, אם אתה שואף להתקדם במשקלים מאימון לאימון יש כמה פרמטרים כמו טכניקה שעלולים להיפגע, שזה משהו שלמתאמן מתחיל מאוד קשה לשמור, במיוחד שאין איתו מאמן צמוד. בוא לא נדבר על העובדה שהתקדמות מאימון לאימון דורשת ממך לאכול המון וזה פשוט יגרום לעלייה יותר גדולה בשומן, והדבר שהוא הכי חשוב לדעתי שלא ראיתי אנשים מדברים עליו הוא העניין הזה שלהתקדם כל אימון מעמיד אותך בהרבה לחץ וזה עלול לפגוע במוטיבציה, לעומת זאת התקדמות שבועית מעניקה יותר "חופש" מנטלי ואז גם יותר קל לשמור על טכניקה נכונה, ויש לך גם אפשרות להוסיף תרגילי עזר מה שיתרום לעלייה בשריר, והתוכנית של קנדיטו פשוט נותנת הרבה יותר דגש לגוף עליון מאשר SS.
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  6. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    @kotzer קוצר רק שאלה בתוכנית של קנדיטו איזה שני תרגילים אופציונליים היית ממליץ לי ביום של הגוף תחתון? הוא כותב שם למשל לג פרס אבל לא יהיה לי כוח לתרגיל כזה קשה באופן יחסי כמובן אחרי סקוואט ודדליפט, מה אתה אומר על האסטרינג קרלס והרמות תאומים? וגם הוא כותב באופציונליים 8-12 חזרות יש העדפה כלשהי למספר חזרות בטווח הזה? או שפשוט לעשות 10 באמצע וזהו?
     
  7. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אתה לא חייב לקרוע את עצמך, תעשה פשוט את התנועה

    הקרלס סבבה, הרמת תאומים אני לא מחשיב את זה ממש כתרגיל רגליים, זה סתם אקסטרה, אני הייתי הולך על הלג פרס

    לך למי איך שאתה מרגיש באותו יום ובאותו סט. תכוון ל-10-12, אבל לא יקרוס העולם אם תעשה מעט פחות
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  8. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    בתרגילים האופציונליים כל כמה זמן לעלות במשקלי עבודה?
    וגם תכלס בתרגיל לגב אנכי איך אני אתקדם מלעשות 1X6 מתח?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/19
  9. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    מתי שאתה יכול, כל אימון אם זה אפשרי לך

    מספיק, אבל מקסימום תוסיף עוד סט
     
  10. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אבל אני בספק שאני אתקדם בהם בקצב כזה מהיר אם לדוגמה הצלחתי באמת באימון את התרגיל על rpe 9 אימון הבא אני מעלה משקל אבל לא התקדמתי ואני אצליח את המשקל החדש אבל על rpe 10 מה לעשות? להוריד משקל אימון הבא? להוריד משקל כבר אחרי הסט הראשון? להישאר אותו משקל גם אימון הבא ולקוות שאני אתחזק? דרך אגב כנל השאלה הזאת גם על התרגילים הבסיסיים מה לעשות במקרה כזה שלא התחזקתי משבוע שעבר
     
  11. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    תכוון להתקדמות, אבל אל תרוץ בכוח, תעלה כשאתה מרגיש נוח להעלות
     
  12. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אם אני אבל הצלחתי על RPE 9 אני מצפה שאימון הבא כמו שאמרת אני אצליח משקל קצת יותר גבוה גם כן על RPE 9 השאלה אבל מה לעשות כשזה לא ככה? אז פשוט להוריד למשקל מאימון שעבר וככה לנסות כל אימון עד שאני מרגיש שהמשקל החדש בסט הראשון הוא שוב RPE 9?
     
  13. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אז פשוט אל תעלה משקל באימון הבא
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  14. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    תגיד אם בתרגילים האופציונליים אני מגיע לrpe 9 ואפילו 10 אפשרי כי זה רק אופציונליים או גם לא כדאי? ויש הבדל בתשובה שלך בנוגע להאם זה בימי כבד או בימי קונטרול? כאילו שבכבד כן אפשר rpe 10 אבל בקונטרול לא?
     
  15. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אם מדובר על תרגילים מבודדים פשוטים זה ממש לא משנה אם זה RPE 8 או 10, מה שבעיקר יקבע אצליהם את ה-RPE זה עייפות, ככה שאין מה לחשוב עליהם יותר מדי.
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  16. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    אז להגיע לכשל בתרגילים האופציונליים כפיפות מרפק לטרל רייז אינקליין דמבל פרס וכו' זה סבבה כאילו? או שהבנתי אותך לא נכון?
     
  17. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    זה בסדר בהם להגיע לכשל, רק תנסה לא כל הזמן כשל
     
    ASAFABADI אוהב/ת את זה.
  18. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    @kotzer
    אוקי בהמשך למה שכתבת פה שגם בחיטוב אני אמור לעלות במשקלים ושבעצם אני אמור כל שבוע לעלות במשקלים והגוף מתרגל וככה שכל שבוע המשקל ירגיש לי באותו רמת קושי כמו בשבוע שעבר למרות שהמשקל יותר גדול
    אז תהחלתי לפני שבועיים את התוכנית של קנדיטו של הקונטרול וכמו שאמרת ושהוא כב התחלתי במשקלים די קלים שאני נותן לעצמי מרווח ואין סיכוי שאני אכשל בהם, עכשיו אתמול והיום עשיתי כבר את השבוע השני של האימון הכבד וזה לא כמו שאמרת אלא אותו דבר כמו בתוכנית הקודמת שהיתה לי, אני כן הצלחתי את המשקלים כי כמו שכבר אמרתי התחלתי במשקלים די קלים שבוע שעבר אבל באמת השבוע כבר הרגיש לי יותר קשה ולא הרגיש לי באותה רמת קושי כמו שבוע שעבר...
    עכשיו כמו שזה נראה היום למשל עשיתי 55 בנץ' עוד שבועיים אני אגיע ל60 וזהו שם אני שוב פעם אגיע לRM10 שאמרת לא להגיע אליו ואתקע למרות שהתחלתי ממשקל נמוך ונתתי לעצמי מרווח (התחלתי שבוע שעבר ב52.5 ועולה כל שבוע ב2.5) אם שבוע שעבר הייתי בRM7 היום באימון הייתי ב8 ולא שוב פעם 7,שבוע הבא אני אהיה ב9 ועוד שבועיים ב10
     
  19. 6,666 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    9,166
    לייקים:
    3,562
    מין:
    זכר
    אתה לא אמור להתחיל קל ושזה יישאר קל, זה אמור להיות קשה יותר ויותר, אבל באיזשהו שלב זה אמור להתייצב יחסית על קשה, אבל מצליח להתקדם משבוע לשבוע. ואם אתה מרגיש ששבוע מסוים אתה בכלל לא יכול לעלות, אז אל תעלה, תעלה שבוע אחרי
     
  20. 15 נק' מוניטין
    0
    ASAFABADI

    ASAFABADI משתמש פעיל

    ASAFABADI
    הצטרף:
    ‏3/10/17
    הודעות:
    829
    לייקים:
    15
    מין:
    זכר
    1.לא מצליח לעלות הכוונה שסט ראשון אני מצליח אבל על RPE 10 ולא 9 ואז להוריד משקל פשוט למשקל של שבוע שעבר ולנסות שוב פעם בשבוע הבא?
    2.קנדיטו כותב שאם לא מצליחים לעלות אז לעשות ריסט של 15% הקטע שאני לא יודע אם זה גם תקף כלפי כי אני בחיטוב וזה הגיוני שאני לא עולה וככה סתם אני אוריד משקלי עבודה בלי שום תועלת...
    3.אני אעדכן אז עוד שבועיים כשאני אגיע לסטים בRPE 9-9.5 ואז עוד שלושה שבועות אני אנסה לעלות משקל ולראות אם אני מצליח את הסטים, לא על RPE10 אלא גם על 9-9.5, לדעתי 99% שאני אפילו לא אצליח אותם בכלל, אפילו לא על RPE10, במקרה כזה מה לעשות?
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...