נענה חיטוב - אם עשיתי אירובי איל כדי להשלים את הקלוריות?

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Benj, ‏15/3/19.

טוען...
  1. 40 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    71
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    הנייטרלי שלי כרגע 1850...
    עשיתי הליכה מהירה של חצי שעה ושרפתי 350 קלוריות...

    הדעתי לערכים היומיים שלי שהם בערך 135 גרם חלבון, 51 גרם שומן ו-80 גרם פחמימה.

    יש לי 350 קלוריות ספייר עכשיו ששרפתי באירובי.
    מה עדיף לי להכניס? חלבון/שומן/פחמימה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/3/19
  2. 12 נק' מוניטין
    0
    iliya

    iliya משתמש מתחיל

    iliya
    הצטרף:
    ‏13/1/19
    הודעות:
    168
    לייקים:
    12
    מין:
    זכר
    ניטרלי שלך זה 1380??? נ י ט ר ל י? WTF
    איך הגעת לזה?
     
  3. 34 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    316
    לייקים:
    27
    מין:
    זכר
    כמה בעיות שיש פה:
    1. הנייטרלי שלך הוא לא 1380.
    2. הקלוריות שאתה רואה בהליכות ממש לא מדוייקות (אולי שרפת די הרבה בהליכה של חצי שעה אבל מה שרשום לך במכונה לא מדוייק בעליל)

    עכשיו מבחינת הוספת קלוריות, אם אתה כבר מעלה קלוריות, תשים לב קודם כל שאתה אוכל בין 1.8-2.2 גרם פר קילו משקל בסך הקלוריות שלך ביום, ואתה יכול להוסיף בגדול לפחמימה או לשומן, תחלק איך שיותר נוח לך ומסתדר לך.
    תעקוב אחרי הממוצע השבועי שלך ולפי זה תדע אם להעלות או להוריד קלוריות מהתפריט, ואל תסתמך על מה שרשום לך בהליכון
     
    iliya אוהב/ת את זה.
  4. 40 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    71
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    חחח אופס התבלבלתי עם הנייטרלי והכמות קלוריות היומית שלי בגרעון של 500...
    הניטרלי שלי 1850

    בקשר להליכון, ברור לי שהוא לא מדוייק אבל זה הכי מדוייק שאפשר... הוא מחשב את הקלוריות ששרפת ע"י הדופק אז זה עוד יחסית בסדר. במילא אני בגרעון של 500 אז סטייה של 50 לפה או לשם לא תהיה נוראית.
    הכמות קלוריות נראית לי סבירה ייחסית גם... הליכה במשך חצי שעה בקצב 7 ושיפוע 15 לא פשוטה בכלל חח

    אני מגיע תמיד ל-x2+ חלבון מהמשקל גוף. שומן בדרך כלל 0.8 והשאר פחמימה...
     
  5. 5,725 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,946
    לייקים:
    2,892
    מין:
    זכר
    אם זה המצב אז תשלים מאיפה שבא לך.
    אני חושב שעדיף מחלבון, אל זה באמת לא קריטי
     
  6. 40 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    71
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    אם אשלים מפחמימה אני אראה עלייה בנוזלים ביום - יומיים שלמחרת? או מכיוון שמדובר בקלוריות שנאי משלים אחרי ששרפתי אותן לא תהיה עליה?
     
  7. 5,725 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    7,946
    לייקים:
    2,892
    מין:
    זכר
    יכול להיות שכן וכול להיות שלא, רוב הסיכויים שלא, אבל אל תהיה מופתע אם כן
     
  8. 40 נק' מוניטין
    0
    Benj

    Benj משתמש מתחיל

    Benj
    הצטרף:
    ‏15/2/19
    הודעות:
    71
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    הבנתי.. בעקרון זה היה השיקול שלי באם להשלים מפחמימה או חלבון... אני מנסה כרגע לקבל מראה יבש יותר (בגלל זה קיצצתי בפחמימה)

    למרות שאני עדיין משתמש בקריאטין (וגם לא חושב שאני אפסיק גם אם זה אומר שלא אגיע למראה ממש יבש)
     

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...