מכונות

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י WorkingoutY, ‏15/3/19.

טוען...
  1. 0 נק' מוניטין
    0
    WorkingoutY

    WorkingoutY משתמש מתחיל

    WorkingoutY
    הצטרף:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    לפי מה שראיתי הגישה כאן היא נטו משקלים חופשיים ואני מבין את זה... אבל יש לי שאלה אמיתית האם אפשר להתקדם ולפתח גוף כמו שצריך עם מכונות?
    התכנון שלי הוא שרוב התוכנית תהיה על מכונות.... חוץ מבנץ וחתירה... המטרה שלי היא נטו בילדינג. אשמח לשמוע דעה אובייקטיבית
     
  2. 11,030 נק' מוניטין
    0
    incin

    incin משתמש משקיע משתמש כבוד

    incin
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/9/10
    הודעות:
    3,936
    לייקים:
    3,685
    מין:
    זכר
    ממה שיצא לי לראות בילדרים שעושים רק מכונות מקבלים פרופורציות מאוד מוזרות אחרי כמה שנים עם ידיים גדולות, גוף בינוני ורגליים מיניאטוריות יחסית לידיים, אבל רובם המוחלט לא מתמיד מספיק זמן בשביל שיהיה שינוי משמעותי והם פשוט מפסיקים לבוא לחד"כ.

    הגישה כאן היא לא נטו משקלים חופשיים, אלא עיקר העבודה במשקל חופשי - אתה יכול להוסיף עוד נפח עם מכונות בהתאם לתוכנית ולהתקדמות. רק מכונות? אולי אפשרי ורחוק להיות אופטימלי, אבל למה לעשות כזה דבר.
     
    MasterSplitter, elchonon, yujinius ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. 0 נק' מוניטין
    0
    WorkingoutY

    WorkingoutY משתמש מתחיל

    WorkingoutY
    הצטרף:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    7
    לייקים:
    0
    מין:
    זכר
    דעתך על התוכנית הזאת לשבועיים -3 הראשונים?
     

    קבצים מצורפים:

  4. 11,030 נק' מוניטין
    0
    incin

    incin משתמש משקיע משתמש כבוד

    incin
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/9/10
    הודעות:
    3,936
    לייקים:
    3,685
    מין:
    זכר
    זו רשימת תרגילים, לא תוכנית. בחירת התרגילים סבירה אבל אני אתן לאנשים אחרים לחוות עליה דעה כי אני לא אוהב תוכניות שיש בהן אותו נפח עבודה ליד קדמית ולרגליים.
     
  5. 11,030 נק' מוניטין
    0
    incin

    incin משתמש משקיע משתמש כבוד

    incin
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/9/10
    הודעות:
    3,936
    לייקים:
    3,685
    מין:
    זכר
    שלא תבין אותי לא נכון - יד קדמית זה אחד התרגילים הכי חשובים שאתה יכול וצריך לעשות, אבל בעיקר בשביל מוטיבציה לבוא לחדר כושר ובשביל ההרגשה הטובה וההתמדה.

    רוב האנשים יתקשו להתמיד עם משהו שהם לא אוהבים לעשות.
     
  6. 176 נק' מוניטין
    0
    dox

    dox משתמש פעיל

    dox
    הצטרף:
    ‏13/8/18
    הודעות:
    667
    לייקים:
    151
    זה לא קשור למכונות זה קשור למה הם אימנו השריר לא יודע אם הוא עשה סקוואט או כמה תרגילי רגליים אחרים
     
  7. 11,030 נק' מוניטין
    0
    incin

    incin משתמש משקיע משתמש כבוד

    incin
    משתמש כבוד
    הצטרף:
    ‏10/9/10
    הודעות:
    3,936
    לייקים:
    3,685
    מין:
    זכר
    זה קשור, מי שעושה רק מכונות לרוב לא נשאר הרבה זמן בחדר כושר ומי שעוד איכשהו מתמיד מזניח רגליים - זו הסטטיסטיקה.

    אתה לא תמצא מישהו שעושה רק מכונות ומקפיד על נפח תחתון נורמלי לאורך זמן, הם פשוט מפסיקים לבוא אחרי שנה שנתיים.
     
  8. 176 נק' מוניטין
    0
    dox

    dox משתמש פעיל

    dox
    הצטרף:
    ‏13/8/18
    הודעות:
    667
    לייקים:
    151
    הניסוח שלך נשמע כאילו בגלל מכונות יוצאים בלי פרופורציות רגליים וכו...
    רק רציתי לציין שזה לא נכון

    (קראתי רק את הפסקה הראשונה בהתחלה עכשיו קראתי את השנייה מסכים)
    רק מוכנות זה אפשרי (לא אולי) אבל רחוק מאופטימלי
     
  9. 6,221 נק' מוניטין
    0
    kotzer

    kotzer מנהל ראשי מנהל

    kotzer
    מנהל
    הצטרף:
    ‏17/1/16
    הודעות:
    8,707
    לייקים:
    3,274
    מין:
    זכר
    אפשר לגדול בצורה טובה רק ממכונות, רק שהמאמץ לא תמיד שווה לתוצאה. לפלג גוף עליון לרוב התוצאה תהיה שוות ערך למאמץ שאתה נותן, לפלג גוף תחתון יש פחות התאמה, ולרוב צריך להתאמץ הרבה יותר בשביל אותן התוצאות של משקולות חופשיות.
    משקולות חופשיות נותנות לך פשוט הרבה יותר תמורה ביחס לעבודה, ולרוב עובדות על יותר שרירים, ככה שהתועלת בהן למתאמן היא הרבה יותר גבוהה
     
    elchonon ו-WorkingoutY אוהבים את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...