שרירים תפוסים

הנושא בפורום 'אימונים' פורסם ע"י אני=], ‏14/3/19.

טוען...
  1. 17 נק' מוניטין
    0
    אני=]

    אני=] משתמש מתחיל

    אני=]
    הצטרף:
    ‏5/2/18
    הודעות:
    60
    לייקים:
    17
    מין:
    נקבה
    נראלי שאני יותר מדיי מתלהבת באימונים....
    אחרי חצי שנה של התבטטות כמעט מוחלטת, אני מנסה לחזור בצעדי ענק לכושר שהייתי בו. התוצאה היא שרירים תפוסים ברמה קיצונית שכואב לי ללכת במשך 3-4 ימים. שלא נדבר על לעלות ולרדת מדרגות....

    הענין הוא שאני לא מרגישה שאני מתאמצת באימונים ברמה כזאת קיצונית... בעבר כשהייתי מתאמנת הייתי מדי פעם מאתגרת את עצמי במשקלים קצת יותר גבוהים ומגיעה למצב שאני לא מצליחה לסיים את הסט האחרון. והשרירים היו נתפסים לעתים רחוקות.
    אז באימון האחרון זה גם קרה לי בכמה תרגילים... כן התאמצתי, אבל מבחינתי זה "רגיל" וסבבה... ובהמשך היום תפקדתי כרגיל..

    .....אבל מהבוקר שלמחרת.....

    חחח
    בקיצור,
    מה הגבולות? כמה צריך להתאמץ באימון? איך אני יודעת איזה משקלים להרים?
    אני יודעת שזה הגיוני שייתפסו השרירים בהתחלה, אבל זה ברמה שאני לא מסוגלת לבצע עוד אימון, ויוצא שאני מתאמנת רק פעם בשבוע! :0
     
  2. 301 נק' מוניטין
    0
    Tartaruga

    Tartaruga משתמש מתחיל

    Tartaruga
    הצטרף:
    ‏19/1/13
    הודעות:
    240
    לייקים:
    23
    תחזרי לעצימות והנפח בהדרגה, לא להגיע לכשלים.
    אני הייתי עושה שבוע שבועים fbw בעצימות בינונית במידה ולא התאמנתי חצי שנה.
    ולהקפיד על תזונה עם מספיק חלבון.
     
    אני=] אוהב/ת את זה.
  3. 16,078 נק' מוניטין
    0
    MasterSplitter

    MasterSplitter מנהל פורום אימונים מנהל

    MasterSplitter
    מנהל
    הצטרף:
    ‏7/3/13
    הודעות:
    5,587
    לייקים:
    4,282
    מין:
    זכר
    השרירים תפוסים בגלל ההפסקה שביצעת.
    תמשיכי להתאמן כרגיל וזה יעבור.

    אם את מרגישה זוועה, תבצעי אותו אימון במשקלי נוצה, לא משנה כמה העיקר לבצע את אותה תנועה בנוחות בטווח תנועה מלא. זה יעזור מאוד.
     
    אני=] אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...