חיטוב פעם ראשונה

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י Armani, ‏9/3/19.

טוען...
  1. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אני מתחיל חיטוב פעם ראשונה אחרי מסה, לעשות שבועיים מאזן קלורי ניטרלי לפני שאני עובר למאזן קלורי שלילי?
    ואיך אני יכול כמה שפחות לאבד מסת שריר? גרעון קלורי של 400 ולאכול פי 2.5 חלבון ממשקל גוף?
    וכמה משקל בערך לצפות לרדת בחודש?
     
  2. 56 נק' מוניטין
    0
    golangm

    golangm משתמש פעיל

    golangm
    הצטרף:
    ‏10/6/15
    הודעות:
    424
    לייקים:
    38
    מין:
    זכר
    אין שום הכרח לעשות הדרגה/נייטרלי למעבר בין מסה לחיטוב, יכול ישר לחתוך קלוריות, המלצה שלי אבל אל תעשה את זה, תעשה הדרגתי קצת לא צריך להגזים.
    אני הורדתי משהו כמו 1000 קלוריות ישר והייתי 3 ימים רעב ברמות אבל אחר כך זה הסתדר לי, בכל מקרה ממש לא חובה, יותר קל יהיה לך לעשות קצת הדרגה.
    כמה שפחות מסת שריר זה לאכול משהו כמו כפול 2 גרם מהחלבון, עם הזמן של החיטוב (לקראת הסוף) כדאי לעלות קצת יותר מ2 גרם חלבון, לא חובה בגדול זה אמור להספיק גם כפול 2 מהמשקל.
    אתה צריך לפחות 3 אימוני כוח (חדכ), 3 מספיק לא צריך להגזים בין 3-4 זה טוב.
    תכוון לירידה של 500 גרם בשבוע (ממוצע שבועי).
    תשתה הרבה מים, הרבה פעמים אתה צמא וחושב שאתה רעב.
    מקווה שלא חפרתי יותר מדי, יש עוד המון דברים להרחיב אבל זה ככה בתור התחלה
     
  3. 17 נק' מוניטין
    0
    Aoxo

    Aoxo משתמש מתחיל

    Aoxo
    הצטרף:
    ‏12/3/18
    הודעות:
    124
    לייקים:
    17
    מין:
    זכר
    אין לך למה להיות על נטרלי , תתחיל ישר משלילי
    תאכל כמה שיותר חלבון , אל תשים יותר מידי דגש על אירובי כדי לא ליצור גרעון גדול מידי וגם בלי קשר אירובי זה די קטבולי..
    תתאמן 4 פעמים בשבוע אפילו אם זה fbw(אימוני התנגדות) , אם הנפחים של 4 פעמים בשבוע גבוהים לך מידי כי אתה מתאמן פחות בדרך כלל אז אתה מוזמן להוריד קצץ סטים מהאימון , לא משקל אלא סטים בלבד
     
  4. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אני לא מתחיל אם לא הבנת אני מסיים מסה פשוט, יש לי תכנית אימונים ואני מתכוון להמשיך בה
     
  5. 241 נק' מוניטין
    0
    Ayelet

    Ayelet דיאטנית קלינית ותזונאית ספורט מנהל

    Ayelet
    מנהל
    הצטרף:
    ‏8/5/18
    הודעות:
    3,573
    לייקים:
    196
    מין:
    נקבה
    בעיקרון אתה לא חייב במעבר בין מסה לחיטוב להיות במאזן ניטרלי, אפשר לעבור ישר למאזן שלילי.

    מבחינת שמירה על מסת שריר - בגדול הטווח המומלץ הוא 1.6-2.2 גרם חלבון/ק"ג. אפשר לצרוך גם יותר חלבון, לגבי כמות קק"ל - קשה לדעת לפי נוסחאות באיזה גירעון קלורי אתה נמצא במדויק. בגדול טווח התחלתי לחיטוב הוא 1,800 - 2,000 קק"ל.

    קצב ירידה תקין הוא 0.5-1% ממשקלך בשבוע, כנראה שבהתחלה תהיה ירידה יחסית מהירה בגלל שתרד גם בנוזלים.
     
  6. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    איך את קובעת שאני צריך לאכול 1800-2000 קלוריות בלי לדעת נתונים עליי? השאלה שלי היא כמה הגירעון קלורי צריך להיות (כמה קלוריות פחות מהניטרלי) כדי לרדת יותר בשומן ולאבד כמה שפחות שריר.
     
  7. 61 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    402
    לייקים:
    58
    מין:
    זכר
    דיון - מעבר מחיטוב/מאסה למאזן נייטרלי
    --- עידכון הודעה, ‏15/3/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏15/3/19 ---
    69 כפול כמות השומן בגופך שווה לגרעון הקלורי המקסימלי שתוכל להיות בו עם איבוד מינורי של מסת שריר
    --- עידכון הודעה, ‏15/3/19 ---
    מי אמר לך שאירובי זה קטבולי?
     
  8. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    ואיך אני יודע מה כמות השומן בגוף שלי?
     
  9. 11 נק' מוניטין
    0
    eyalko1

    eyalko1 משתמש מתחיל

    eyalko1
    הצטרף:
    ‏15/3/19
    הודעות:
    77
    לייקים:
    11
    מין:
    זכר
    יש בדרך כלל משקל כזה שבודק במכון כושר.
     
  10. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    חחחחחחחח
    --- עידכון הודעה, ‏15/3/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏15/3/19 ---
    מישהו שמבין משהו יכול לענות בבקשה?
     
  11. 11 נק' מוניטין
    0
    eyalko1

    eyalko1 משתמש מתחיל

    eyalko1
    הצטרף:
    ‏15/3/19
    הודעות:
    77
    לייקים:
    11
    מין:
    זכר
    מה אתה צוחק, באמת יש דבר כזה. אם אתה רוצה אתה יכול להעלות תמונה שלך ויגידו לך כאן בפורום.
     
  12. 5 נק' מוניטין
    0
    Armani

    Armani משתמש מתחיל

    Armani
    הצטרף:
    ‏1/6/18
    הודעות:
    135
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    אתה רוצה להגיד לי שמשקל בחדר כושר יכול להבדיל בין שני בני אדם ששוקלים 100 קילו על גובה 1.90 ולהגיד מי 8 אחוז שומן ומי 20 אחוז שומן?
     
  13. 11 נק' מוניטין
    0
    eyalko1

    eyalko1 משתמש מתחיל

    eyalko1
    הצטרף:
    ‏15/3/19
    הודעות:
    77
    לייקים:
    11
    מין:
    זכר
    כן, כי זה לא משקל רגיל.
    על המשקל עצמו יש משטח ברזל שאתה עולה עליו יחף והוא בעזרת זה יכול לבדוק כמה אחוז שומן יש לך, כמה אחוז מים, מסת שריר, מסת עצם וכו'.
    אני לא יודע בדיוק איזה טכנולוגיה עומדת מאחורי זה אבל זה עובד.
     
  14. 61 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    402
    לייקים:
    58
    מין:
    זכר
    המשקלים בחד"כ שבודקים גם אחוזי שומן לא מדויקים בכלל. אי אפשר לסמוך עליהם
    --- עידכון הודעה, ‏15/3/19, תאריך ההודעות המקורית: ‏15/3/19 ---
    בדיקה אמינה - DEXA
     
  15. 11 נק' מוניטין
    0
    eyalko1

    eyalko1 משתמש מתחיל

    eyalko1
    הצטרף:
    ‏15/3/19
    הודעות:
    77
    לייקים:
    11
    מין:
    זכר
    זה נכון שיש להם סטיית תקן, אבל זה פחות או יותר אומר לך איפה אתה עומד באחוז שומן.
    בדיקת DEXA זה מאוד מאוד מיותר, אלא אם כן אתה בן אדם שכל היום רק מודד את עצמו ומכור לזה.
     
  16. 61 נק' מוניטין
    0
    עזוב..

    עזוב.. משתמש פעיל

    עזוב..
    הצטרף:
    ‏15/4/18
    הודעות:
    402
    לייקים:
    58
    מין:
    זכר
    לא, זה לא מדויק בעליל.
    לא ככה מודדים אחוזי שומן.
    האמת היא, שאין לנו שום צורך אמיתי לדעת את אחוז השומן שלנו.
     
    Armani אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...