נענה תפריט תזונה

הנושא בפורום 'תזונה ותוספים' פורסם ע"י מנו23, ‏2/3/19.

טוען...
  1. 8 נק' מוניטין
    0
    מנו23

    מנו23 משתמש מתחיל

    מנו23
    הצטרף:
    ‏8/8/14
    הודעות:
    74
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    שוקל 80 גובה 179 , המטרה כרגע מסה "עדינה"
    זה כרגע מה שאני אוכל כל יום
    יש עוד דרכים להוסיף קלוריות לתפריט חוץ מפיתות לחמים וכו' ..?
     

    קבצים מצורפים:

  2. 24 נק' מוניטין
    0
    עידן 1234

    עידן 1234 משתמש מתחיל

    עידן 1234
    הצטרף:
    ‏5/9/18
    הודעות:
    69
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    אם אתה מתאמן ה2200 קלוריות האלה זה כנראה ניטראלי שלך או אפילו גרעון.(אני 88 קילו ובישביל שהמשקל יתחיל לזוז צריך לאכול 3200...ואני מתרחק מארובי כמו מאש בישביל לא לשרוף קלויות)

    הדרך הכי קלה להוסיף קלוריות זה באמת להכין פיתה+2 פרוסות גבינה צהובה ו2 ביצים קשות ביפנים.
    זה לא דבר רע פיתה/גבנצ כל עוד זה במינונים נוראמלים בטח לא במסה אתה לא צריך להמנע מזה.

    אתה יכל לשים גם 300 מל חלב בכוס במיקרו ולהכין שוקו,עוד 200 קלוריות הכי בכיף.
    אתה יכל גם במקום 15 גרם קשיו לאכול 50 גרם,או חמאת בוטנים 3 כפות במקום 1.
    שחק עם זה איך שבא לך,זה לא כל כך משנה.
     
    מנו23 אוהב/ת את זה.
  3. 8 נק' מוניטין
    0
    מנו23

    מנו23 משתמש מתחיל

    מנו23
    הצטרף:
    ‏8/8/14
    הודעות:
    74
    לייקים:
    5
    מין:
    זכר
    רעיון טוב השוקו, קשה לי לאכול הרבה ננסה להכין איזשהו גיינר ביתי אחרי אימון תודה על העזרה .
    עוד שאלה הזכרת את הbmr , לפי האתר שמצורף, אם אני מתאמן 4 פעמים בשבוע הנייטרלי הוא 2922.
    זה אומר שאני אמור לאכול מעל 3000 במסה?
     

    קבצים מצורפים:

  4. 24 נק' מוניטין
    0
    עידן 1234

    עידן 1234 משתמש מתחיל

    עידן 1234
    הצטרף:
    ‏5/9/18
    הודעות:
    69
    לייקים:
    24
    מין:
    זכר
    אני אוכל בלי תפריט,ופשוט אוכל כמה שיותר.(ושומר לא לעלות יותר מקילו וחצי בחדש או כמעט חצי קילו בשבוע לומדים להעריך לפי ההרגשה בבטן)

    וכן אתה צריך לאכול סביב ה3kק ביום אם לא יותר.
    תתחיל ב2800,ותראה איך המשקל מגיב.(כנראה שלא יעלה)ותעלה לאט לאט קלוריות עד שאתה רואה עלייה של 200-400 גרם בשבוע.

    בנוגע לאיך לדחוף קלוריות זה יכל להיות גם כריך חמאת בוטנים/קורפלנקס/חזה עוף+פירורי לחם מטוגן בשמן זית.
    מה שבא לך,רק שוב תדאג להגיע ל150 גרם חלבון ומעלה ולא לעלות יותר מחצי קילו בשבוע מקסימום.
    וכמובן לדאוג לעלות משקלים במכון שיהיה סיבה לעלייה במשקל גוף.
    בהצלחה
     
  5. 172 נק' מוניטין
    1
    Ayelet

    Ayelet דיאטנית קלינית ותזונאית ספורט מנהל

    Ayelet
    מנהל
    הצטרף:
    ‏8/5/18
    הודעות:
    2,788
    לייקים:
    138
    מין:
    נקבה
    2,200 קק"ל זה נמוך לעלייה במסת שריר. כדאי לעלות לפחות ל 2,400 ולעקוב אחר המשקל. עדיף לא לעלות בכמות הקק"ל היומית בבת אחת בכמויות גדולות. לאחר שתוסיף קק"ל לתפריט, אם עדיין לא תהיה עלייה אחרי כמה ימים אתה יכול ללהוסיף עוד 100 קק"ל. בעיקרון כשהעלייה במשקל נעצרת (שבוע לפחות שאין עלייה), תוסיף 80-100 קק"ל ליום. אתה אמור לעלות בקצב מתון כדי שלא תעלה במסת השומן (קצב של 800 גרם - 1 קילו לחודש).
     
    Grizzly Bear אוהב/ת את זה.

אהבת? שתף את העמוד עם חבריך!

טוען...